برسی منگنه شیائومی D1158 XIAOMI KACO Lemo Stapler with Staple Storage

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات منگنه شیائومی D1158 XIAOMI KACO Lemo Stapler with Staple Storage هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

منگنه شیائومی D1158 XIAOMI KACO Lemo Stapler with Staple Storage

هر جا که می رویم ردی از غول تکنولوژی پیدا می کنیم و این بار در لوازم التحریر جای خود را به جای گذاشته است در زمینه طراحی و تولید انواع لوازم تحریر، منگنه کاربردی XIAOMI KACO Lemo Stepler with Staple Storage با 100 عدد را روانه بازار کرد. منگنه.

ویژگی های

طرح:

طراحی شیائومی KACO Lemo Stapler بسیار جمع و جور است و دارای ابعاد 12 x 5.8 x 2.9 / 4.72 x 2.28 x 1.14 و وزن 165 گرم می باشد، بنابراین می توان آن را به راحتی در منزل، مدرسه یا محل کار استفاده کرد و هیچ برداشتی ندارد. میز کف آن از یک پد نرم ضد لغزش برای ثابت نگه داشتن آن استفاده می کند.

منگنه شیائومی KACO Lemo Stapler

روکش سفید بیرونی آن از پلاستیک ABS و قسمت های اصلی آن از فلز ضد زنگ ساخته شده است که نشان از دوام با بدنه ای مقاوم دارد.

منگنه شیائومی KACO Lemo Stapler

با یادآوری سبز:

منگنه لیمو شیائومی KACO دارای یک یادآور سبز رنگ در قسمت بیرونی محل قرارگیری منگنه ها است که به شما اطلاع می دهد که سوزن ها خارج شوند و دارای کشوی دیگری در پایین آن است که محلی برای قرار دادن و نگهداری میخ ها است و قابلیت استفاده همزمان را دارد. نگهداری 100 عدد میخ در سایزهای 6/24 و 6/26.

منگنه شیائومی KACO Lemo Stapler

این منگنه زیبا می تواند از 2 تا 20 صفحه با حداکثر وزن 80 گرم صحافی و سجاف شود. 100 میخ سایز 6/24 نیز همراه با این محصول ارائه می شود.

دکمه بازگشت به بالا