برسی مچ بند هوشمند شیائومی اسمارت بند 8 اکتیو (Smart Band 8 Active)

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات مچ بند هوشمند شیائومی اسمارت بند 8 اکتیو (Smart Band 8 Active) هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

مچ بند هوشمند شیائومی اسمارت بند 8 اکتیو (Smart Band 8 Active)

در جدیدترین ارائه این شرکت مچ بند هوشمند شیائومی Smart Band 8 Active را داریم که با قیمت مناسب خود نسبت به Mi Band 8 گزینه ای وسوسه انگیز برای طرفداران مچ بند هوشمند است.بر خلاف می بند 8 که قابل استفاده در سه حالت: دستبند، گردنبند و بند کفش، نسخه فعال با صفحه نمایش 1.47 اینچی فقط در حالت دستبند معمولی قابل استفاده است. قابلیت مانیتورینگ 50 فعالیت ورزشی، پایش ضربان قلب، پایش میزان اشباع اکسیژن و باتری با شارژ 14 روزه نمای کلی این دستبند است. در ادامه به بررسی دستبند هوشمند Xiaomi Smart Band 8 Active می پردازیم:

طراحی دستبند هوشمند شیائومی Smart Band 8 Active

Smart Band 8 Active طراحی بسیار باریکی دارد. بنابراین شیک و طرفداران دستبندهای جمع و جور عاشق این مدل خواهند شد. این بند هوشمند شیائومی با طول 42.81 میلی‌متر، عرض 25.42 میلی‌متر و ضخامت تنها 9.99 میلی‌متر (بدون احتساب بند و برآمدگی‌ها)، سبکی و ظرافت را دوباره تعریف می‌کند. خانم ها و همه افرادی که می خواهند به صورت روزانه از May Band 8 Active استفاده کنند، مزایای این سبک طراحی را بهتر درک خواهند کرد.
Smart Band 8 Active وزن بدون بند فقط 14.9 گرم است. وزن مناسب در کنار طراحی استاندارد و مواد ضد حساسیت به شما این امکان را می دهد که در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز بدون نگرانی و نگرانی از آن استفاده کنید.

اگر بخواهیم به طراحی و ساخت این مدل جدید توجه بیشتری داشته باشیم، باندهای Smart Band 8 Active از مواد TPU ساخته شده‌اند که به دلیل انعطاف‌پذیری، دوام و پوسته‌ای بالا گزینه‌ای محبوب برای طرفداران گجت‌های پوشیدنی هستند. ویژگی دوستانه البته چیزی که این بند را متمایز می کند قابلیت تنظیم آن است. با محدوده طولی 135 تا 215 میلی متر، مناسب هر اندازه مچ است. رنگ بندی جذاب آخرین تلاش این برند برای جذب خریداران است. خریداران می توانند از میان پالتی که شامل کرم، زیتونی، آبی، مشکی و صورتی است، انتخاب کنند. همانطور که گفتیم Smart Band 8 Active فقط به شکل دستبند بود و ایده خلاقانه May Band 8 را ادامه نداد.

ضدآب

Xiaomi Smart Band 8 Active دارای مقاومت آب 5ATM است. اما این گواهی به چه معناست و چرا اهمیت دارد؟ رتبه «ATM» معیاری برای مقاومت دستگاه در برابر آب است که نشان می دهد هر دستگاه خودپرداز تا عمق 10 متری ضد آب است. در نتیجه Smart Band 8 Active در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری با نتیجه 5ATM مقاومت نشان می دهد. به عبارت ساده تر، هیچ محدودیتی برای انجام بیشتر فعالیت های مرتبط با آب با بند هوشمند شیائومی 8 اکتیو نخواهید داشت.
شنا کردن، شستن دست ها، باران و دیگر سناریوهای مرتبط با آب و رطوبت به ساعت هوشمند شما آسیبی نمی رساند. اگرچه این دستبند ضد آب است، اما نکاتی وجود دارد که نباید نادیده گرفته شود. این دستگاه برای استفاده در محیط های پرفشار مانند غواصی یا شنا در آب نمک در نظر گرفته نشده است، زیرا نمک خورنده است. علاوه بر این، قرار گرفتن در معرض آب داغ یا بخار در محیطی مانند حمام در نهایت باعث کاهش مقاومت دستگاه در برابر آب می شود. به یاد داشته باشید که خشک کردن گجت پس از تماس با آب دریا یا آب کلردار استخر باعث افزایش طول عمر و دوام دستبند می شود.

نمایشگر Active Smart Band 8

صفحه نمایش 1.47 اینچی TFT سخاوتمندانه مسئول اتصال Smart Band 8 Active به شما است. از نظر منطقه مشاهده، اندازه صفحه نمایش مناسب است و می تواند در حین انتقال اطلاعات به شما، دسترسی به داده های مهم را برای شما فراهم کند. به عنوان مثال، بررسی ضربان قلب خود در حین ورزش یا مشاهده اعلان ها هنگام راه رفتن.
اندازه صفحه نمایش نسبت به مدل قبلی Smart Band 8 10.5 درصد افزایش یافته است و این افزایش به نفع نمایش بیشتر و واضح تر محتوای روی مچ است. این ویژگی به ویژه برای مشاهده آمار تناسب اندام، پیام ها یا جستجوی منوها مفید است.

با وجود استفاده از پنل TFT برای کنترل قیمت، عملکرد این نمایشگر از نظر وضوح ما را ناامید نکرد. این نمایشگر با وضوح 172 در 320 پیکسل، تجربه بصری واضح و دقیقی را ارائه می دهد. تراکم پیکسل 247 PPI و با حداکثر روشنایی 450 نیت، این نمایشگر در بازار ردیاب تناسب اندام از بسیاری از رقبا جلوتر است. بنابراین برای دیدن داده های این دستبند و کار با آن، صفحه نمایش تمامی معیارهای لازم را دارد.
برای اطمینان از دوام و مقاومت صفحه نمایش در برابر آسیب های ناشی از استفاده روزانه، شیائومی آن را به یک پوشش محافظ مجهز کرده است. استحکام – قدرت و مقاومت در برابر خراش و ضربه های سبک شناخته شد علاوه بر این، یک لایه با عملکرد ضد اثر انگشت نیز سطح نمایشگر را می پوشاند. این پوشش نوآورانه لکه های ناخواسته و اثر انگشت را به حداقل می رساند و در عین حال به صفحه نمایش اجازه می دهد بکر باقی بماند.

این نمایشگر دارای صفحه های مختلف است. با این تنوع سعی در پوشش سبک ها، حالات و شخصیت های مختلف دارد. صفحه های ساعت را می توان سفارشی کرد و برای دسترسی به بیش از 100 صفحه ساعت باید باند را با برنامه MI Fit جفت کنید.

امکانات ورزشی و بهداشتی

Smart Band 8 Active چیزی بیش از یک دستبند هوشمند است. یک ابزار نظارت بر سلامت همه‌جانبه و جامع که گزارش‌های بسیار خوبی در مورد عوامل سلامتی و روند ورزش شما ارائه می‌دهد. در زیر مهمترین ویژگی های Smart Band 8 Pro را لیست می کنیم:

پایش ضربان قلب

ضربان قلب شما بازتاب مهمی از سلامت کلی شما است. این دستبند با نظارت 24 ساعته ضربان قلب، ضربان قلب شما را در طول روز ردیابی می کند. اگر ضربان قلب شما از حالت طبیعی منحرف شود، به شما اطلاع می دهد.

مانیتورینگ اکسیژن خون (SpO2).

نظارت بر سطح اشباع اکسیژن خون به ویژه در هنگام ورزش و فعالیت بدنی ضروری است. این دستبند در صورت افت اکسیژن به شما هشدار می دهد.

ردیابی خواب

فواید خواب باکیفیت آنقدر زیاد است که با خوشحالی می گوییم “خواب خوب پایه و اساس یک سبک زندگی سالم است”. این باند هوشمند بین مراحل مختلف خواب از جمله خواب عمیق و خواب REM تفاوت قائل می شود و با تجزیه و تحلیل الگوهای خواب شما پیشنهادات خوبی برای بهبود کیفیت خواب ارائه می دهد.

اندازه گیری سطح استرس

در دنیای پرشتاب امروز، یک دغدغه به دغدغه همه ما اضافه شده است، یعنی مدیریت استرس. Smart Band 8 Active قابلیت اندازه گیری میزان استرس را دارد که اطلاعاتی در مورد میزان استرس در طول روز می دهد. هنگامی که سطح استرس بالا می رود، شما را تشویق می کند که استراحت کنید یا تکنیک های آرام سازی را تمرین کنید.

مدیریت سلامت زنان

Smartband 8 Active عملکرد ویژه ای برای حمایت از سلامت زنان دارد. این ویژگی شامل ردیابی پریود و تخمک گذاری است و تاریخ قبل از پریود و تخمک گذاری را به شما یادآوری می کند.

نظارت بر فعالیت های ورزشی

Xiaomi Smart Band 8 Active یک همراه تناسب اندام ایده آل از نظر ردیابی ورزش است و از بیش از 50 حالت ورزشی پشتیبانی می کند. دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا یا یوگا محبوب‌ترین شکل‌های ورزش هستند که مدت زمان ورزش، مصرف کالری و سایر معیارهای مرتبط اندازه‌گیری می‌شوند.

پشتیبانی از اپلیکیشن Mi Fitness

Xiaomi Smart Band 8 Active با اندروید و iOS 12.0 و بالاتر سازگار است. برای افزایش تجربه کاربری، این دستبند به گونه ای طراحی شده است که با اپلیکیشن Mi Fitness دارای ویژگی های بیشتری باشد. می توانید این برنامه را به عنوان یک مرکز برای ردیابی و مدیریت اطلاعات تناسب اندام، معیارهای سلامتی و تنظیمات دستگاه در نظر بگیرید.

برنامه Mi Fitness به طور جامع اطلاعات را تجزیه و تحلیل می کند و داده های تناسب اندام و سلامتی را در قالب کاربر پسند نمایش می دهد. تعداد قدم ها، الگوهای خواب و روند ضربان قلب مهمترین اطلاعات طبقه بندی شده در این فضای برنامه هستند. این برنامه با ایجاد برنامه های تناسب اندام توصیه شده بر اساس اهداف و سطح تناسب اندام شما را به کاهش وزن، عضله سازی یا حتی داشتن یک سبک زندگی سالم نزدیک تر می کند.
اگر به کیفیت خواب خود اهمیت می دهید، اپلیکیشن Mi Fitness مراحل خواب را به شما نشان می دهد و نکاتی را در مورد بهبود آن به شما می دهد.
در نهایت، این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا چهره‌های ساعت خود را سفارشی کنید، به تنظیمات دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز به‌روزرسانی‌های لازم را انجام دهید.

Smart Band 8 باتری فعال و شارژ

شیائومی 8 اکتیو از نظر عمر باتری و شارژ شما را ناامید نمی کند. با استفاده معمولی معمولی که شامل نظارت مداوم ضربان قلب و اعلان های گاه به گاه می شود، این ساعت می تواند تا 12 روز با یک بار شارژ با باتری 210 میلی آمپر ساعتی دوام بیاورد. حتی اگر استفاده شما فشرده تر باشد، برای مثال، تعاملات مکرر با نمایشگر و استفاده از حالت های ورزشی، عمر باتری را به حدود 5 روز کاهش می دهد. با خالی شدن باتری، در کمتر از 2 ساعت، دستبند با شارژر مغناطیسی از 0 تا 100 درصد به طور کامل شارژ می شود.

دکمه بازگشت به بالا