برسی مچ بند هوشمند شیائومی مدل D1085 Mi Band 6 Global Version

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات مچ بند هوشمند شیائومی مدل D1085 Mi Band 6 Global Version هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل D1085 Mi Band 6 Global Version

———————————–

بهترین دستبند هوشمند دنیا

بدون شک در زمینه دستبندهای هوشمند، شیائومی توانسته عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد. تجلی معرفی شیائومی با ارائه دستبند هوشمند Mi Band 5 بود که نسبت به نسل قبلی خود به صفحه نمایش بزرگتری مجهز شده بود. این دستبند هوشمند با ویژگی های بسیار جذاب و البته قیمت مقرون به صرفه توانست عنوان پرفروش ترین دستبند هوشمند جهان را از آن خود کند. اما نوبت به نسل جدید رسید و شاهد رونمایی از شیائومی Mi Band 6 بودیم که به مشخصات فنی قدرتمندتر و ویژگی های جذاب تری نسبت به Mi Band 5 مجهز شده است.در نگاه اول طراحی در نظر گرفته شده برای این دستبند هوشمند تفاوتی با نسل قبل ندارد در قسمت پشتی نیز سنسورهای جدیدی نسبت به نسل قبلی برای این دستبند هوشمند در نظر گرفته شده است که در ادامه به آن می پردازیم. دستبند هوشمند، دستبند و شارژر مغناطیسی در جعبه این محصول قرار داده شده است. در قسمت های کناری نمایشگر شاهد انحناهای بسیار جذابی هستیم که باعث شده با صفحه نمایشی یکدست و زیباتر روبرو شویم. همانطور که گفته شد، Mi Band 6 در مقایسه با Mi Band 5 به اندازه صفحه نمایش بزرگتری مجهز شده است، اما جالب اینجاست که وزن آن تقریباً برابر با Mi Band 5 (وزن 12 گرم) 12.8 گرم است.

صفحه نمایش با کیفیت و جذاب

باید اعتراف کرد که در میان دستبندهای هوشمند شیائومی Mi Band 6 به یکی از قدرتمندترین و باکیفیت ترین نمایشگرها مجهز شده است. این دستبند هوشمند از صفحه نمایش 1.56 اینچی با وضوح 152 در 468 پیکسل بهره می برد. صفحه نمایشی که می تواند 235 پیکسل در هر اینچ را نمایش دهد. اگر اینطور باشد، شیائومی Mi Band 5 به صفحه نمایش 1.1 اینچی با وضوح 29 در 126 پیکسل مجهز شده است. اندازه رزولوشن در کنار تراکم پیکسلی بسیار مناسب است، با توجه به ابعاد نشان می دهد که با یک صفحه نمایش بسیار با کیفیت و جذاب روبرو هستیم. برخلاف تسلای قبلی که برای فعال کردن صفحه باید نقطه خاصی را لمس کنید، صفحه نمایش Mi Band 6 به گونه ای است که با لمس هر نقطه ای صفحه نمایش فعال می شود. مواد باکیفیت و تکنولوژی ساخت پیشرفته باعث شده تا این دستبند هوشمند بتواند استاندارد مقاومت در برابر آب 5ATM را حفظ کند. بنابراین می توانید از این دستبند هوشمند در شرایط آب و هوایی مختلف و ورزش های آبی مانند شنا استفاده کنید و نگران آسیب دیدن نباشید.

نرم افزار کاربردی، ویژگی های جذاب

این دستبند هوشمند مانند نسل قبل دارای نرم افزارهای مختلف سلامتی و ورزشی می باشد. اما ویژگی اصلی در نظر گرفته شده برای این دستبند هوشمند، قابلیت اندازه گیری میزان اکسیژن خون یا همان SpO2 است. دلیل اصلی تفاوت سنسورهای پشت این دستبند هوشمند نسبت به نسل قبل، امکان پشتیبانی از چنین عملکردی است. نمونه ای از چنین ویژگی بسیار جذابی را در ساعت های هوشمند پرچمدار و قدرتمند دیده ایم. شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که با داشتن این ساعت هوشمند از ابتلا به ویروس کرونا مطلع شوید. اما همانطور که می دانیم و شرکت های ساعت هوشمند مانند سامسونگ، اپل و شیائومی اعلام کرده اند، کاهش اکسیژن خون تنها یکی از علائم ویروس کرونا است و این عامل به تنهایی نمی تواند عفونت با این ویروس را تضمین کند. باتری 125 میلی آمپر ساعتی به عنوان یکی دیگر از مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده است. در شرایط استفاده معمولی، این دستبند هوشمند قادر خواهد بود دو هفته عمر مفید (زمان آماده به کار) را با 100 درصد شارژ ارائه دهد. اگر ویژگی کنترل ضربان قلب خاموش باشد، عمر مفید 18 روزه خواهید دید.

دکمه بازگشت به بالا