برسی مچ بند هوشمند شیائومی مدل D1086 MI BAND 7 PRO

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات مچ بند هوشمند شیائومی مدل D1086 MI BAND 7 PRO هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل D1086 MI BAND 7 PRO

شرکت شیائومی در جدیدترین رویداد خود در تاریخ 4 جولای 2022، محصول جدیدی را با نام دستبند شیائومی Mi Smart Band 7 Pro معرفی کرد. این محصول که از نظر طراحی چیزی بین ساعت هوشمند و دستبند است، نسبت به مدل می بند 7 صفحه نمایش عریض تری دارد و از این رو قادر است در فضای وسیع تری اطلاعات و اطلاعیه های بهداشتی را در اختیار عموم قرار دهد. Mi Band 7 Pro دارای صفحه نمایش 1.64 اینچی AMOLED با وضوح 280 در 456 پیکسل، تراکم 326 پیکسل در هر اینچ و نسبت تصویر 16:9 است. این پنل مجهز به سنسور نور محیط با تنظیم خودکار روشنایی و همچنین نمایشگر همیشه روشن (AOD) است. یکی دیگر از مزایای دستبند شیائومی Mi Band 7 Pro نسبت به Mi Band 7 GPS داخلی برای موقعیت یابی است. در واقع این دستبند از 5 سیستم موقعیت یابی مختلف پشتیبانی می کند، بنابراین می تواند همراه خوبی برای شما در فضای باز باشد.

خصوصیات

طرح، متریال و ابعاد:

قبل از این نسخه های دستبند سلامتی، همگی صفحه نمایش قرصی شکل بودوانه ای داشتند، اما اکنون شاهد یک تغییر اساسی در ظاهر نسخه Mi Band 7 Pro هستیم و این طراحی مستطیلی صفحه است که آن را بسیار جلوه داده است. متفاوت، مشابه Redmi Smart Band Pro. بند هوشمند شیائومی Mi Band 7 Pro دارای ابعاد 44.7 x 28.8 x 11 میلی متر و وزن 20.5 گرم است. وزن سبک این ساعت به کاربر این امکان را می دهد که بدون احساس فشار و ناراحتی از بند آن در طول روز استفاده کند.

به همین ترتیب از شیشه 2.5 بعدی با لبه های خمیده نیز برای نمایش این محصول استفاده شده است. صفحه نمایش Mi Band 7 Pro در برابر خش بسیار مقاوم است. شکل کلی این دستبند هوشمند مانند نسخه معمولی به صورت مستطیل طراحی شده است. دستبندها از سیلیکون طبی یا TPU ساخته شده اند که بسیار انعطاف پذیر بوده و کاملا با پوست سازگاری دارد. قاب کاف از پلیمر بسیار مقاوم و روکش فلزی NCVM ساخته شده است. سرآستین ها در دو طرح ساده و طرح چرمی عرضه می شوند. نوارهای ساده در رنگ های جذاب شامل سبز، سفید، نارنجی، صورتی، آبی و مشکی و نوارهای طرح دار در رنگ های سبز و خاکستری در دسترس کاربران قرار گرفته است. به این ترتیب کاربر می تواند با توجه به سبک روزانه خود بهترین گزینه را انتخاب کند.

دستبند هوشمند Xiaomi Mi Band 7 Pro

صفحه نمایش Xiaomi Band 7 Pro:

شیائومی برای Mi Band 7 Pro خود از صفحه نمایش OLED استفاده می کند که وضوح تصویر آن 280 x 456 پیکسل (326ppi) و ابعاد آن 1.64 اینچ است. این ابعاد باعث شده است که می 7 پرو علاوه بر زیبایی بیشتر، اطلاعات بیشتری را به نمایش بگذارد. علاوه بر این، Mi Band 7 Pro دارای بیش از 180 صفحه ساعت مختلف است که می توانید از آنها استفاده کنید. تنوع این صفحه ها به قدری زیاد است که همه سلیقه ها را جواب می دهد و می توانید از بین صدها طرح مختلف طرح مورد نظر را انتخاب کنید. همگام‌سازی صفحه‌های ساعت نیز زمان زیادی نمی‌برد و با سرعت بالا انجام می‌شود. تصاویر مورد علاقه به عنوان صفحه ساعت

روشنایی صفحه نمایش را می توان در 5 سطح مختلف تنظیم کرد. علاوه بر این، این باند دارای یک سنسور تشخیص نور محیطی است که باعث روشن‌تر شدن آن در فضاهای روشن و آفتابی می‌شود و باعث می‌شود تا شما بتوانید محتوای روی صفحه را ببینید و تشخیص دهید. این عملکرد در مواقعی که در مکان های تاریک هستید برعکس عمل می کند تا در نهایت نتیجه رضایت بخشی به شما بدهد. علاوه بر مورد توضیح داده شده، می توانید پس از استفاده نکردن از دستبند سلامت هوشمند خود، صفحه نمایش را پس از چند ثانیه خاموش کنید.

دستبند هوشمند Xiaomi Mi Band 7 Pro

صفحه نمایش همیشه روشن Xiaomi Band 7 Pro:

Mi Band 7 Pro از ویژگی Always ON Display استفاده می کند. با روشن کردن این ویژگی، همیشه می توانید تاریخ و زمان را مانند یک ساعت کلاسیک بدون روشن کردن صفحه نمایش ببینید. زمانی که صفحه ساعت روشن است، همیشه صفحه ساعت و زمانی که صفحه ساعت در حالت آماده به کار است، می توانید زمان را روی صفحه ساعت مشاهده کنید. فعال کردن این ویژگی باید به صورت دستی در تنظیمات گوشی یا ساعت انجام شود. روشنایی 500 نیت نمایشگر حتی در روزهای آفتابی و در نور مستقیم نیز کمرنگ نمی شود و واضح باقی می ماند.

استفاده از Mayband به عنوان یک شاتر از راه دور برای گرفتن عکس:

این دستبند عملکردی دارد که می توانید از Mi Band به عنوان شاتر دوربین گوشی خود استفاده کنید و با تنظیم و تنظیم آن عکس بگیرید تا بتوانید به راحتی لحظات خود را ثبت کنید و عکس بگیرید. این عملکرد برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS وجود دارد. که می توانید از آن بهره ببرید.

دستبند هوشمند Xiaomi Mi Band 7 Pro

دارای قابلیت NFC:

کاف M Band 7 Pro مجهز به NFC است که امکان پرداخت بدون تماس را فراهم می کند (در جایی که این عملکرد پشتیبانی می شود). البته این قابلیت در ایران قابل استفاده نیست.

ردیابی شنا و مقاومت در برابر آب:

می بند 7 پرو دارای استاندارد مقاومت در برابر آب 5ATM است که تا عمق 50 متری زیر آب قابل استفاده است، بنابراین شنا با آن هیچ مانعی برای شما ایجاد نمی کند، حتی یکی از حالت های ورزشی آن مربوط به شنا است. همچنین می تواند به طور خودکار 5 سبک اصلی شنا را شناسایی کند.

دستبند هوشمند Xiaomi Mi Band 7 Pro

فناوری GPS داخلی در Mayband 7 Pro:

استفاده از GPS داخلی در شیائومی Mi Band 7 Pro Smart Band قابلیتی است که بسیاری از کاربران Mi Band منتظر بودند تا شیائومی این ویژگی را به این دستبند هوشمند اضافه کند. ساعت‌های هوشمند با فناوری GPS داخلی می‌توانند از سیستم موقعیت‌یابی جهانی برای تعیین مکان و ردیابی موقعیت خود، درست مانند تلفن‌ها استفاده کنند. البته ممکن است بسته به سیستم ساعت ماهواره ای داده ها کمی متفاوت باشد.

علاوه بر این، این فناوری به بهبود عملکرد حالت‌های ورزشی و عملکردهای تناسب اندام و ردیابی مسیر و طول مسافت طی شده در حین دویدن، دوچرخه‌سواری یا سایر فعالیت‌های ورزشی در فضای باز کمک می‌کند. در این صورت دیگر نیازی به همراه داشتن گوشی هوشمند خود در حین ورزش نخواهید داشت.

پشتیبانی از 117 حالت ورزشی:

در آخرین نسخه Mi Band یعنی. Mi Band 7 Pro، 117 حالت ورزشی برای شما در نظر گرفته شده است تا فعالیت خود را در حین و بعد از ورزش به خوبی بسنجید و اطلاعاتی در مورد آن در اختیار شما قرار دهد. از حالت های ورزشی جدید این دستبند می توان به حالت یوگا، طناب زدن، دوچرخه ثابت و … اشاره کرد که در بین ورزشکاران حرفه ای بسیار محبوب هستند.

به علاوه در بین این 117 حالت، 15 حالت امکان تشخیص خودکار را دارند که برای شروع تمرین کافی است تا خود دستبند آن را تشخیص دهد و اطلاعات را جمع آوری کند.

دستبند هوشمند Xiaomi Mi Band 7 Pro

ویژگی های سلامتی:

از جمله امکاناتی که برای می بند 7 پرو در دسترس است می توان به اندازه گیری ضربان قلب، گام شمار، استرس، تنفس و آموزش تنفس صحیح اشاره کرد. برخی از مواردی که ذکر شد در نسخه قبلی نیز وجود داشت که می توان گفت بهبود یافته و در این نسخه برای شما بهتر عمل خواهد کرد. به عنوان مثال، شیائومی ادعا می کند که با توجه به اندازه گیری ضربان قلب شما، علاوه بر سنجش کیفیت خواب، می تواند با توجه به الگوریتم های خود مشکلات شما را نیز بررسی کند، مانند بررسی الگوی خواب نامنظم و نامنظم و همه آنها. بر اساس داده ها و اطلاعاتی هستند که از ضربان قلب شما به دست می آیند.

در نهایت، با اطلاعاتی که در مورد شما استخراج می شود، اپلیکیشن زپ لایف پیشنهاداتی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید برای داشتن خوابی طولانی تر و بهتر، آنها را دنبال کنید (توجه داشته باشید که برای دریافت این اطلاعات باید دستبند را ببندید) آن را روی مچ دست خود نگه دارید. در حین خواب تا تحلیل های ذکر شده به درستی و دقیق انجام شود.) خواب سبک، خواب سنگین و علاوه بر این موارد وضعیت خواب REM شما نیز توسط Mi Band 7 Pro اندازه گیری می شود که به شما اطلاع خواهد داد. حالت REM زمانی رخ می دهد که مغز در فعال ترین حالت خود خواب باشد و متابولیسم آن تقریباً برابر با زمان بیداری باشد و بدن و اندام های آن (به جز قلب و دیافراگم) در غیرفعال ترین حالت باشند. چشم ها به سرعت به مدت 10 تا 20 ثانیه پلک می زنند.

شما می توانید تجزیه و تحلیل دقیق تری از کیفیت خواب خود انجام دهید و با استفاده از داده هایی که با بررسی و اندازه گیری ضربان قلب به دست می آید، بازخورد بیشتری دریافت کنید. این اندازه گیری را می توان در مدت 24 ساعت متوالی و با اندازه گیری ثانیه به ثانیه انجام داد. به طور کلی می توان گفت که شیائومی با استفاده از امتیاز PAI اطلاعات شخصی شما را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید فعالیت های دقیق و منظم تری داشته باشید و برنامه تناسب اندام خود را به خوبی انجام دهید.

دستبند هوشمند Xiaomi Mi Band 7 Pro

باتری 250 میلی آمپری:

شیائومی بند 7 پرو با باتری بزرگ 250 میلی آمپر ساعتی ظرفیت بیشتری نسبت به باتری 180 میلی آمپر ساعتی Mi Band 7 دارد که باعث می شود این ساعت عمر باتری بیشتری نسبت به نسخه معمولی خود داشته باشد و 25 درصد ظرفیت شارژ بیشتری نسبت به مدل Redmi Smart Band Pro داشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا