برسی هدست بلوتوث شیائومی Xiaomi QCY Bluetooth Headset H2

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات هدست بلوتوث شیائومی Xiaomi QCY Bluetooth Headset H2 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

هدست بلوتوث شیائومی Xiaomi QCY Bluetooth Headset H2

این روزها برندهای مختلفی در دنیای فناوری و دستگاه های دیجیتال فعال هستند. برندهایی که در قیمت با برندهای معروف دنیا رقابت می کنند و بازار رقابتی را برای مصرف کننده سودمند می کنند. اگر قصد خرید هندزفری بلوتوثی را دارید از قیمت های گران برندهای معروف شوکه خواهید شد. خوشبختانه محصولاتی مانند هندزفری QCY در بازار عرضه شده است که قیمت مناسبی دارند و می توانید از کیفیت خوب آنها بهره مند شوید. QCY یکی از برندهای فرعی شیائومی است که محصولات صوتی تولید می کند. این شرکت با استفاده از آخرین فناوری های روز دنیا مانند ANC، DSP، CVC و بهترین قطعات سخت افزاری بهترین محصولات ممکن را تولید می کند تا کاربران از شنیدن موسیقی و برقراری تماس تلفنی لذت ببرند. هدفون بی سیم QCY H2 یکی از هدفون های اسپرت این برند است که به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث نسخه 5 به تلفن همراه متصل می شود و در هنگام پاسخگویی به تماس های دریافتی و گوش دادن به موسیقی شما را همراهی می کند. در ادامه به دیگر ویژگی های این گوشی می پردازیم

ویژگی های

درایور 40 میلی متری برای یک صحنه صوتی بزرگ:

در هدفون بی‌سیم QCY H2، درایور دینامیک قدرتمند 40 میلی‌متری NdFe صحنه صدای گسترده‌ای را ارائه می‌کند. این هدفون با تنظیم حرفه ای، صدایی غنی و ظریف را در فرکانس متعادل فرکانس های بالا ارائه می دهد. صدای فراگیر سه بعدی یک تجربه شنیداری غنی و کامل را فراهم می کند.

هدست بلوتوث شیائومی QCY H2

حالت BASS:

در هدفون بی‌سیم QCY H2 در حالت بیس، QCY-H2 تمام فرکانس‌های پایین شما را برای بیس استثنایی که عمیق و ضربه‌دار است، تقویت می‌کند و موسیقی رقص را احیا می‌کند.

هدست بلوتوث شیائومی QCY H2

صدای تراشه بلوتوث V5.3 بهبود یافته است

تراشه بلوتوث V5.3 اتصال پایدارتری را بدون وقفه فراهم می کند و در عین حال انرژی کمتری مصرف می کند.

هدست بلوتوث شیائومی QCY H2

تأخیر کم 78 میلی ثانیه:

در حالت تأخیر کم، هدفون QCY H2 تأخیر را به 0.078S کاهش می دهد، بنابراین می توانید از تجربه همگام سازی لب هنگام استریم و بازی لذت ببرید.

هدست بلوتوث شیائومی QCY H2

60 ساعت عمر باتری:

به لطف عمر باتری تا 60 ساعت، QCY H2 در صورت گوش دادن به موسیقی به مدت 8 ساعت در روز، با یک بار شارژ به مدت یک هفته پخش می شود.

هدست بلوتوث شیائومی QCY H2

تماس Crystal Clear ENC:

هدفون QCY H2 می تواند صدا را با دقت دریافت کند و کیفیت تماس بسیار واضح را حتی در محیط های پر سر و صدا مانند ایستگاه مترو یا اتوبوس فراهم می کند.

زمستان با شیائومی 360 همراه باشید.

دکمه بازگشت به بالا