برسی هدفون بلوتوثی انکر Soundcore Space Q45

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات هدفون بلوتوثی انکر Soundcore Space Q45 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

هدفون بلوتوثی انکر Soundcore Space Q45

  • 98% سر و صدای کمتر برای سفر: سیستم حذف نویز کاملاً بازطراحی شده طیف وسیع تری از صداها، از موتور هواپیما گرفته تا گریه نوزاد را هدف قرار داده و مسدود می کند.
  • با هدفون حذف نویز Space Q45 هر کجا که می‌روید از حریم خصوصی لذت ببرید.
  • هر فضا را متعلق به خود کنید: چه در داخل خانه، چه خارج از منزل، مسافرت یا پرواز، سیستم حذف نویز تطبیقی ​​Space Q45 به طور خودکار سطح مناسبی را برای مطابقت با موقعیت مکانی شما انتخاب می کند.
  • همچنین، از برنامه برای انتخاب 1 از 5 سطح حذف نویز استفاده کنید.
  • ایده آل برای سفر: 50 ساعت بازی در حالت حذف نویز یک پرواز دور دنیا را بدون نیاز به شارژ مجدد پوشش می دهد.
  • در حالت عادی تا 65 ساعت زمان پخش در اختیار دارید و اگر باتری آن تمام شده است برای 4 ساعت پخش در 5 دقیقه شارژ کنید.
  • همه جزئیات را بشنوید: بلندگوهای 40 میلی متری دارای یک دیافراگم دو لایه خلاقانه ساخته شده از ابریشم و مواد سرامیکی برای بازتولید صدا با باس قدرتمند و فرکانس های بالا واضح هستند.
  • هدفون حذف نویز Space Q45 همچنین از LDAC برای صدای بی سیم با وضوح بالا پشتیبانی می کند.
  • راحتی برتر: هدفون های عایق صدا Space Q45 با طراحی زیبا، ساختار ارگونومیک و جزئیات، راحتی و تعادل را برای یک تجربه پوشیدن هماهنگ افزایش می دهند.

مقایسه تمامی مدل های سری Space

مکالمات با هوش مصنوعی

چه در یک کافه باشید، چه در قطار یا فقط در حال پیاده‌روی، به لطف دو میکروفون و یک الگوریتم هوش مصنوعی که صدای شما را دقیقاً از محیط اطرافتان تشخیص داده و دریافت می‌کند، مهم نیست در کجا هستید، با وضوح کریستالی شنیده می‌شود.

پیوند دوگانه

با دو دستگاه دارای بلوتوث 5.3 و اتصال چند نقطه ای متصل بمانید. برای صرفه جویی در وقت و تلاش، فوراً بین موسیقی، تماس، ویدیو و موارد دیگر در چندین دستگاه جابجا شوید.


از حریم خصوصی در همه جا لذت ببرید: نویزهای فرکانس پایین، متوسط ​​و بالا به صورت جداگانه توسط سیستم کاهش نویز 3 سطحی هدف قرار می گیرند. حذف نویز فعال هیبریدی صداهای با فرکانس پایین مانند صدای موتور هواپیما و ترافیک را تا 98 درصد کاهش می دهد. 2 مرحله دیگر صداهای با فرکانس متوسط ​​و بالا مانند گریه نوزادان و پارس سگ ها را فیلتر می کند.

ایده آل برای پروازهای طولانی مدت و سفر: تا 50 ساعت بازی در حالت حذف نویز به راحتی تعطیلات، پروازهای سراسر جهان یا هفته ها رفت و آمد را پوشش می دهد. در حالت عادی، تا 65 ساعت زمان گوش دادن خواهید داشت و اگر باتری در طول سفرتان تمام شود، با شارژ سریع 5 دقیقه ای، 4 ساعت زمان پخش برای شما فراهم می شود.

پاسخ به حذف نویز تطبیقی: حذف نویز تطبیقی ​​صداهای خارجی اطراف شما را تشخیص می دهد و به طور خودکار در حالت های مختلف تنظیم می شود. در پروازها یا قطارها به حداکثر سطح تغییر می کند، صدای باد را در خارج از منزل کاهش می دهد و در داخل خانه به سطح راحت تر و پایین تر تغییر می کند.

صدای بسیار دقیق: صدا را با سطوح جدیدی از جزئیات به لطف درایورهای نوآورانه با دیافراگم دوگانه هدفون بلوتوث Space Q45 تجربه کنید. بیس برای مشت بیشتر تقویت می‌شود، آوازها غنی هستند و صدای بلند واضح هستند – به هر لایه از آهنگ اجازه می‌دهد بدرخشد.

صدای بی سیم با وضوح بالا: حالت LDAC تا 3 برابر بیشتر از کدک‌های بلوتوث استاندارد داده‌ها را انتقال می‌دهد تا تجربه‌ای با وضوح بالا خیره‌کننده داشته باشید، حتی زمانی که از هدست بلوتوث Space Q45 در حالت بی‌سیم استفاده می‌کنید.

ایمن و راحت: هدفون حذف نویز Space Q45 دارای جزئیات راحت است. لولاهای آلیاژ آلومینیوم به شکل سر شما خم می شوند و هدبند بالشتکی دارای طراحی کشویی بدون درز برای انبساط آسان است. گوشواره ها قطر بزرگتری برای قرار دادن گوش های با اندازه های مختلف دارند، به علاوه بالشتک های فنری نرم برای ساعت ها و ساعت ها راحتی.

برنامه صداگذاری: از میان 22 پیش تنظیم EQ انتخاب کنید، سطح مناسب کاهش نویز و شفافیت را انتخاب کنید، محدودیت های صدا را تنظیم کنید، کنترل ها را سفارشی کنید و موارد دیگر.

شفافیت سفارشی: هدفون حذف نویز Space Q45 همچنین دارای حالت مکالمه است که به شما امکان می‌دهد به راحتی با افراد نزدیک صحبت کنید، در حالی که 5 سطح شفافیت در برنامه به شما امکان می‌دهد انتخاب کنید چه مقدار از محیط اطراف خود را وارد کنید.

اتصال چند نقطه ای: هدفون حذف نویز Space Q45 را همزمان به 2 دستگاه متصل کنید — زمانی که می‌خواهید بین گوش دادن به موسیقی، شرکت در جلسات از راه دور و برقراری تماس جابجا شوید عالی است.

دکمه بازگشت به بالا