برسی هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T17s

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T17s هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T17s

هندزفری بی سیم QCY T17S دارای طراحی ارگونومیک و فرم فشرده است. پشتیبانی از بلوتوث 5.2 و کدک AptX، حذف نویز، وزن سبک و پایداری مناسب در گوش، شارژ 26 ساعته و پورت USB Type-C.

طرح

در طراحی هندزفری بی سیم T17S QCY از طراحی چراغ های جلوی خودروی فوق العاده اسپرت پورشه الهام گرفته شده است. گوشی های هندزفری طراحی جمع و جور دارند و به لطف زاویه هدست، کاملاً در گوش قرار می گیرند. طراحی داخل گوش و شکل خاص این نوع هندزفری ها این امکان را به آن ها می دهد که به طور کامل وارد مجرای گوش شوند و از ثبات مناسبی برخوردار باشند.

هندزفری بی سیم شیائومی QCY T17S

وزن هر یک از گوشی های T17S تقریباً 4.2 گرم است که در استفاده طولانی مدت از هندزفری به سختی متوجه آن خواهید شد. در پشت هر گوشی یک پنل حساس به لمس وجود دارد که می تواند برای کنترل پخش موسیقی، تماس و دستیار صوتی و فعال یا غیرفعال کردن حالت تاخیر کم استفاده شود.

هندزفری بی سیم شیائومی QCY T17S

سری هندزفری های سیلیکونی نرم و بادوام هستند و QCY 3 جفت سری کوچک، متوسط ​​و بزرگ همراه محصول ارائه کرده است. بنابراین، هر کاربر می تواند با توجه به راحتی خود یکی از این سه گزینه را انتخاب کند.

هندزفری بی سیم شیائومی QCY T17S

جداسازی و تعویض سری به راحتی انجام می شود و هر کدام از سری ها می توانند با توجه به فرم گوش کاربر تاثیر محسوسی در تجربه صدای هندزفری و عایق صدا داشته باشند.

هندزفری بی سیم شیائومی QCY T17S

کیس شارژ هندزفری از پوششی با طرح شیشه ای بهره می برد که ظاهری منحصر به فرد دارد. در بالای دستگاه هندزفری ضمیمه ای تعبیه شده است که به قرار گرفتن بهتر هندزفری در گوش کمک می کند. این امر به ویژه برای ورزشکاران یا افرادی که سبک زندگی سریع دارند بسیار مهم است.

هندزفری بی سیم شیائومی QCY T17S

ویژگی های

هندزفری بی سیم QCY T17S از یک ماژول بلوتوث داخلی با پشتیبانی از بلوتوث 5.2 استفاده می کند. این هندزفری از پروفایل های مختلف بلوتوث از جمله HFP، HSP، A2DP و AVRCP پشتیبانی می کند و می تواند به گوشی های هوشمند اندرویدی و آیفون های اپل تا فاصله 10 متری متصل شود.

هندزفری بی سیم شیائومی QCY T17S

تراشه بلوتوث به کار رفته در این هندزفری بی سیم ساخت کوالکام است و عملکرد بسیار سریع و پایداری دارد. با دانلود اپلیکیشن QCY در گوشی هوشمند خود، کاربر به ویژگی هایی مانند اکولایزر و تنظیمات سفارشی سازی دسترسی دارد. این هندزفری با دستگاه های مجهز به اندروید 6.0 به بالا و iOS 11 به بالا سازگار است.

هندزفری بی سیم شیائومی QCY T17S

همچنین، کاربران اندروید در صورت سازگاری گوشی می توانند به ویژگی popup دسترسی داشته باشند. این پنجره میزان شارژ باقی مانده هندزفری و کیس را نشان می دهد و امکان جفت شدن سریع را فراهم می کند.

هندزفری بی سیم شیائومی QCY T17S

به لطف پشتیبانی از فناوری AptX و درایور دیافراگم کامپوزیت کارآمد، کاربر می تواند سیگنال های صوتی را به صورت کاملا بی سیم و بدون افت کیفیت دریافت کند. AptX جزئیات بیشتری نسبت به کدک های معمولی مانند AAC و SBC ارائه می دهد.

هندزفری بی سیم شیائومی QCY T17S

تابع

هندزفری بی سیم QCY T17S در مجموع دارای 4 میکروفون است که به طور مداوم حجم محیط را اندازه گیری می کند و به طور موثر نویز را کاهش می دهد. این گوشی از فناوری BeamForming و الگوریتم کاهش نویز cVc کوالکام پشتیبانی می کند. همچنین برای تجربه دلپذیرتر هنگام بازی یا تماشای ویدیوهای با کیفیت بالا، حالت تاخیر کم در اختیار کاربر قرار می گیرد.

هندزفری بی سیم شیائومی QCY T17S

باتری استفاده شده در هر گوشی می تواند تا 4.5 ساعت مکالمه و 7.5 ساعت پخش موسیقی با یک بار شارژ کامل شارژ شود. اگر از باتری 380 میلی آمپری روی کیس استفاده می کنید، این زمان در مجموع به 26 ساعت افزایش می یابد.

Z قابل توجه ترین ویژگی این هندزفری بی سیم است.

دکمه بازگشت به بالا