برسی هدفون بی‌سیم وان مور 1MORE Aero True Wireless

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات هدفون بی‌سیم وان مور 1MORE Aero True Wireless هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

هدفون بی‌سیم وان مور 1MORE Aero True Wireless

پنج ساعت با ANC روشن بهترین در کلاس یا هر چیز دیگری نیست، اما عملکرد خوبی برای هدفون با این قیمت دارد. 1More Aero همچنین از شارژ سریع پشتیبانی می کند و سه ساعت پخش بسیار قابل اعتماد را با شارژ 15 دقیقه ای ارائه می دهد. شارژ بی سیم نیز موجود است.

پشتیبانی صوتی از کدک های بلوتوث AAC و SBC می آید که خوب است، اما هیچ کدک صوتی با وضوح بالاتر در دسترس نیست. با این حال، 1More Aero پشتیبانی چند نقطه‌ای را ارائه می‌کند، که باید آن را در برنامه 1More Music فعال کنید (اطلاعات بیشتر در مورد برنامه همراه).

1 کیفیت صدای Aero بیشتر، ANC و صدای فراگیر

بیایید مهمترین بخش را با یادآوری سریع در مورد صدای مکانی شروع کنیم: چیست و چگونه کار می کند؟

1. صدای جادارتر در Aero

صدای فراگیر به یک تجربه صدای فراگیر اشاره دارد که به گونه ای طراحی شده است که گویی کیفیتی سه بعدی دارد. بنابراین اگر جلوی کامپیوتر خود نشسته اید و موسیقی پخش می کنید و سر خود را از چپ به راست حرکت می دهید، صدا در مرکز کامپیوتر باقی می ماند و به نظر می رسد که در حال حرکت در اطراف آن هستید. بیشتر مردم Spatial Audio را از نسخه‌ی این فناوری با برند اپل می‌شناسند، اگرچه فناوری صدای غوطه‌ور شبه سه بعدی مدتی است که وجود داشته است. شکی نیست که اجرای اپل ایده صدای فراگیر را از طریق هدفون و هدفون به بازار بسیار گسترده‌تری آورد.

صدای فراگیر Aero 1More، اگر جالب باشد، علاوه بر این جوانه ها، سرگرم کننده است. این یک برنامه کاربردی است. وقتی صدای مکان در برنامه 1More Music روشن است، بدون در نظر گرفتن منبع، برای همه صداها اعمال می شود. برای موسیقی هایی که از صدای فراگیر پشتیبانی می کنند، به اندازه کافی مناسب است، و مطمئناً متوجه خواهید شد که سر خود را برای چند دقیقه پس از پخش صدا در اتاق، از چپ به راست حرکت می دهید. با این حال، به عنوان اجرای نسبتاً بودجه ای این فناوری، به جای استفاده از گزینه پیشرفته تر (و در نتیجه گران تر) مانند Dolby Atmos، به حرکت دقیقاً به همان روش محدود می شود.

1More Spatial Sound حداقل یک مزیت اصلی دارد: قیمت. AirPods 3 اپل با قیمت 169 دلار و Anker’s Soundcore Liberty 4 با قیمت 150 دلار به فروش می رسد. با توجه به کیفیتی که با هر دو محصول دریافت می کنید، واقعاً قیمت مناسبی دارند. اما اگر می خواهید صدای کیهانی را امتحان کنید و مقداری تغییر در جیب خود داشته باشید، 1More Aero 109 دلاری این کار را انجام می دهد.

البته نکات منفی هم دارد. من گزینه خاموش کردن ردیابی سر هنگام استفاده از صدای فراگیر را می خواهم. همچنین، برنامه صدای فراگیر عمومی است و بنابراین برای هر آهنگی مناسب نیست. این ناراحتی بزرگی نیست، توجه داشته باشید.

1. کیفیت صدای Aero بیشتر

جدا از صدای فراگیر، 1More Aero سطح کلی خوبی از کیفیت صدا را ارائه می دهد. تنظیم پیش‌فرض EQ به خوبی کار می‌کند و خود را به طیف گسترده‌ای از ژانرها می‌رساند، اما به سمت فرکانس‌های پایین و متوسط ​​متمایل است.

صدای باس Aero برای مجموعه ای از هدفون ها بسیار بلند است، البته نه خیلی بلند. وضوح را در آهنگ‌هایی مانند The Chain از Fleetwood Mac یا Massive Attack’s Angel خواهید دید، دو آهنگی که جنبه‌های مختلف کم‌هزینه را تجربه می‌کنند. عملکرد کلی خوبی دارد.

برای تجربه کامل 1More Aero، سعی کنید در مسیری به عنوان BYOB در System of a Down راه اندازی کنید. ریف‌ها و ترانزیشن‌های همپوشانی، سوئیچ‌های سرعت سریع و طیف گسترده‌ای از سبک‌های درام، آزمونی عالی برای هر مجموعه هدفون (یا هدفون) هستند، و در 1More Aero واضح و واضح به نظر می‌رسند. برای آزمایش مشابه با ژانر متفاوت، شاهکار ترکیبی چند لایه Desert Races Systems Systems Planetary Assault گزینه عالی است.

1 Aero ANC دیگر

1More Aero ANC نیز بسیار خوب کار می کند، با چندین حالت مختلف برای انتخاب. گزینه‌های استانداردی مانند Strong و Mild وجود دارد، اما پس از آن، کاهش صدای باد تطبیقی ​​نیز دارید. البته، من بیشترین زمان را با استفاده از Strong ANC صرف کردم، اما داشتن گزینه های اضافی برای سناریوهای مختلف همیشه مورد استقبال قرار می گیرد.

از نظر حذف واقعی نویز، 1More Aero عملکردی قوی ارائه می‌دهد و طیف خوبی از صدا را مسدود می‌کند.

1 برنامه موسیقی دیگر

برای همه هدفون ها و هدفون های 1More، برنامه همراه 1More Music به شدت توصیه می شود. این برنامه اتاق کنترل 1More Aero است که دارای تنظیمات ANC، گزینه‌های ضبط هوشمند، سفارشی‌سازی برای کنترل‌های لمسی، EQ قابل تنظیم و موارد دیگر است.

هدفون 1More Aero وعده‌های بزرگی را در بسیاری از زمینه‌ها می‌دهد و در بیشتر موارد آنها را به انجام می‌رسانند. این هدفون راحت صدایی عالی دارد و عمر باتری مناسبی دارد، به‌علاوه چند ویژگی دیگر مانند صدای فراگیر که ارزش وقت شما را دارد.

دکمه بازگشت به بالا