برسی هدفون بی سیم انکر مدل Soundcore Liberty 4 A3953

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات هدفون بی سیم انکر مدل Soundcore Liberty 4 A3953 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

هدفون بی سیم انکر مدل Soundcore Liberty 4 A3953

برند Soundcore به عنوان یک برند صوتی شناخته می شود که ارزش بسیار خوبی را با قیمت های عالی ارائه می دهد. Soundcore Liberty 4 Spatial Sound حذف نویز فعال قابل تنظیم، پشتیبانی از کدک LDAC، تنظیمات EQ قابل تنظیم و مجموعه ای از ویژگی های جدید ردیابی سلامت را ارائه می دهد. اگر به هیچ یک از این موارد اهمیت نمی دهید، تنظیمات پیش فرض Soundcore Signature گوش دادن عالی را فراهم می کند و هرگز نگران نخواهید بود.

در زمانی که به نظر می رسد سازندگان در حال رقابت برای کوچک کردن هدفون های خود هستند Soundcore Liberty 4 این یک حرکت تهاجمی برای هدفون هایی است که بر بازار داخل گوشی تسلط یافته اند. برای برخی از ما، هدفون‌ها خوب هستند، زیرا استفاده از کنترل‌های لمسی را آسان‌تر می‌کنند، اما Anker تقریباً به طور قطع اندازه‌ای به این هدفون اضافه کرده است تا جایی برای آنها ایجاد کند. برخی از فناوری های جدید که Soundcore Liberty 4 شامل باز

ویژگی های

  • صدای شفاف و شفاف از طریق سیستم صوتی کواکسیال ACAA™️ 3.0
  • صدای فراگیر 360 درجه با حالت های موسیقی و فیلم
  • داخل گوش CloudComfort برای راحتی طولانی مدت
  • مانیتور ضربان قلب کاملا نو
  • امکان شخصی سازی صدا با نرم افزار Soundcore
  • حذف نویز فعال سفارشی HearID
  • 9/28 ساعت پخش برای گوش دادن تمام روز
  • دارای کدک LDAC بلوتوث است
  • قابلیت پشتیبانی از شارژر Qi

دسترسی آسان و سریع به کنترل Soundcore Liberty 4

برنامه Soundcore با امکانات کامل برای iOS و Android در دسترس است و به شما امکان می دهد کنترل های لمسی را تنظیم کنید. به طور پیش‌فرض، یک بار فشار دادن به شما امکان پخش یا توقف موسیقی را می‌دهد، دوبار فشار دادن تنظیمات ANC را کنترل می‌کند و با فشار سه‌گانه روی هدفون سمت چپ به آهنگ قبلی و آهنگ بعدی در هدفون راست می‌رود.

قابلیت نظارت بر ضربان قلب

آیا هدفون می تواند جایگزین ساعت هوشمند شما به عنوان مانیتور سلامت شود؟ آیا این قابلیتی است که بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند؟ سنسور ضربان قلب Anker داخلی Soundcore Liberty 4 از آن استفاده می کند و هر زمان که شما هدفون درست را در گوش خود داشته باشید، برنامه ضربان قلب شما را کنترل می کند. همچنین می توانید روتین های تمرینی خود را در نرم افزار پیگیری کنید و یک سری تمرینات هدایت شده وجود دارد یا می توانید تمرینات خود را ایجاد کرده و ذخیره کنید.

در نهایت، یک ویژگی تشخیص استرس وجود دارد که تغییرات ضربان قلب شما را ردیابی می کند. اگر می‌خواهید از هدفون و گوشی هوشمند خود برای پیگیری تمرینات خود استفاده کنید، ابزارهای موجود در اینجا بسیار برتر از آنچه در نرم‌افزارهای تناسب اندام موجود در زیرزمین می‌بینید هستند. شاید بازاری برای آن وجود داشته باشد. اگر چنین است، انکر قدم اول خوبی با آن برداشته است Soundcore Liberty 4 گرفته شد

امکانات بی شماری در نرم افزار Soundcore

Anker تلاش زیادی برای ویژگی‌های صوتی سفارشی خود انجام داده است و گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی را برای هر کسی که می‌خواهد صدای عالی داشته باشد ارائه می‌کند. Soundcore Liberty 4 HearID Test نرم افزار Soundcore به کاربر امکان انجام تست شنوایی را می دهد.

هنگامی که نرم افزار یک سری صداها را در فرکانس های مختلف پخش می کند و شما تعیین می کنید که کدام یک از آنها را می توانید بشنوید، نرم افزار بر اساس نتایج تست شما، موسیقی را با چندین پروفایل مختلف پخش می کند و در پایان تست به نرم افزار، نرم افزار را می گویید. یک نمایه صوتی طراحی شده برای جبران هر گونه کم شنوایی شما ایجاد می کند.

HearID همچنین به تنظیمات حذف نویز فعال کمک می کند. هنگامی که در یک محیط پر سر و صدا تست می کنید، نرم افزار یک پروفایل ANC سفارشی ایجاد می کند. سپس می توانید از آن در حالت تطبیقی ​​استفاده کنید که به طور خودکار بر اساس نویز محیط تنظیم می شود یا از حالت دستی برای تنظیم ANC به دلخواه خود استفاده کنید. همچنین می توانید ANC را خاموش کنید یا از آن در حالت شفاف استفاده کنید.

این نرم افزار همچنین دارای طیف گسترده ای از پیش تنظیم های EQ است. من همیشه Soundcore Signature را ترجیح می دهم، اما بیش از ده ها گزینه دیگر از جمله Acoustic، Bass Booster، Classical، Podcast، Hip-Hop، Rock و Latin وجود دارد. اگر هیچ یک از اینها برای شما کار نمی کند، یک پنل EQ سفارشی وجود دارد که به شما امکان می دهد پروفایل خود را ایجاد کرده و آن را برای استفاده بعدی ذخیره کنید.

صدای هیجان انگیز Spatial

Soundcore Liberty 4 با فرمت های صوتی فضایی پخش شده در سرویس هایی مانند Apple Music و Tidal سازگار است و همچنین می تواند صدای فضایی شبیه سازی شده را با پردازش درون برنامه ای ایجاد کند. شما می توانید بین صدای مکان ثابت یا ردیابی سر یکی را انتخاب کنید، و حالت هایی هم برای موسیقی و هم برای ویدیو وجود دارد.

کدک های بلوتوث بسیار دقیق

LDAC. سونی ادعا می کند که کدک آن می تواند 32 بیت/96 کیلوهرتز از طریق بلوتوث تا سرعت 990 کیلوبیت بر ثانیه استریم کند، در حالی که کوالکام ادعا می کند نرخ بیت 279 تا 420 کیلوبیت بر ثانیه برای کدک aptX و SBC به 328 کیلوبیت بر ثانیه محدود شده است.

آنها در رنگ های مشکی یا سفید موجود هستند و دارای یک جعبه شارژ با درب کشویی هستند. اندازه آن کمتر از 2.5 اینچ مربع و کمی بیش از یک اینچ ضخامت دارد که حمل و نقل آن را آسان می کند. این هدفون دارای سرهای سیلیکونی متوسط ​​از پیش نصب شده است و در جعبه آن یک جفت نوک متوسط ​​و دو جفت کوچک و بزرگ وجود دارد.

یک کابل شارژ USB-C وجود دارد، اما جعبه از شارژ Qi نیز پشتیبانی می کند. Soundcore Liberty 4 این هدفون تا 9 ساعت پخش معمولی هدفون را نوید می دهد (تا 28 ساعت با یک کیس کاملا شارژ شده). اگر از تنظیمات صوتی فضایی استفاده می کنید، 5 ساعت (در مجموع 15 با جعبه)، حالت ANC 7 ساعت (24 با جعبه) و LDAC تا شش ساعت ارائه می شود. این روش‌های زیادی برای گوش دادن و عمر باتری چشمگیر برای هر کدام است.

دکمه بازگشت به بالا