برسی هدفون بی سیم انکر Soundcore Sport X10

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات هدفون بی سیم انکر Soundcore Sport X10 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

هدفون بی سیم انکر Soundcore Sport X10

انرژی و هیجان موسیقی با هدفون بی سیم Anker Soundcore Sport X10 تمرینات ورزشی و تناسب اندام خود را ادویه کنید. این هندزفری بلوتوث زیبا با طراحی قلاب 210 درجه ای خود می تواند با چرخش و چرخش بهترین نقطه را از نظر ایجاد احساس راحتی در حین ورزش به شما ارائه دهد. به عبارت دیگر هدفون Anker Sport x10 محصولی منحصر به فرد برای صنعت تناسب اندام، صدایی قابل شنیدن را در حالی که ساختار قابل تنظیم آن روی گوش شما قرار دارد، ارائه می دهد. انکر در عرضه این محصول تمام تلاش خود را کرده است تا علاوه بر حفظ کیفیت صدای بدون نویز، از افتادن هدفون در حین ورزش های سنگین راحت شوید. از سوی دیگر، درجه بندی ipx7 که بدنه ضد آب دارد، استفاده از آن را در هر ورزش آبی مانند استخر یا قایق سواری ممکن می کند. هدفون Anker Sport x10 من از این محصول کاملا استفاده کردم

هدفون Anker Soundcore Sport X10 در یک نگاه

  • طراحی قابل تنظیم با قلاب گوش قابل چرخش 210 درجه
  • اتصال از طریق آخرین نسخه بلوتوث 5.2
  • عمر باتری عالی 32 ساعت (شامل جعبه شارژ)
  • کاهش نویز هیبریدی با حالت شفافیت
  • تقویت باس با سیستم آکوستیک پویا و فناوری BassUp
  • طراحی ضد آب IPX7
  • تنظیم صدا از بین 20 ایستگاه EQ
  • صدای خروجی عالی با ساختار باس رو به جلو

نقد و بررسی هدفون Anker Soundcore X10

یکی از گجت های پوشیدنی محبوب این روزها هدفون هایی هستند که روز به روز مد روزتر می شوند و مطابق با سلیقه مردم طراحی می شوند. برند Anker Soundcore به عنوان یکی از معروف ترین شرکت ها در این زمینه، هدفون Anker Soundcore Sport X10 را با جدیدترین تکنولوژی مهندسی صدا ساخت تا بالاترین سطح کارایی صدا را تضمین کند. با خرید این محصول یک هندزفری نسبتا کوچک با وزن بسیار کم دریافت خواهید کرد که با حجم بی نظیر خود شما را شگفت زده خواهد کرد. در واقع تاپ مدل تنها 4.4 گرم وزن دارد که احساس حضور فیزیکی اضافی را در گوش شما ایجاد نخواهد کرد.

طراحی بدنه منحصر به فرد Sport X10

چیزی که در نگاه اول به ایرفون Anker x10 توجه ما را به خود جلب کرد، ظاهر شیک این محصول و دو رنگ سیاه و سفید تولید شده در جعبه شارژ بیضی شکل است. البته به گفته سازندگان مدل X10، رنگ قرمز نیز به زودی عرضه خواهد شد. همانطور که گفته شد این هندزفری بلوتوث بر اساس استاندارد IPX7 ساخته شده است تا در برابر آب و مایعات دیگر مقاوم باشد. البته مقاومت در برابر مایعات تنها جنبه مثبت استحکام بدنه آن نیست و برای محافظت بیشتر از آن دارای فناوری انحصاری SweatGuard با خاصیت محافظت از خواص خورندگی عرق بدن است.

ریتم موزیکال هدفون Anker x10 در دستان شما

طراحی منحصر به فرد بدنه تمام خلاقیتی که سازندگان آنکر به کار گرفته اند نیست و با یک اثر هنری در زمینه تولید فرکانس پایین و پایین روبه رو هستیم. این فناوری‌ها در کنار هم به ما اجازه می‌دهند صدایی با وضوح بالا و در عین حال قدرتمند ببینیم. به عبارت دیگر هدفون Anker x10 توانایی حذف نویز هیبریدی در فضای خارجی و حفظ حالت شفافیت به منظور نمایش دقیق فرکانس های صوتی را دارد. نکته قابل توجه دیگر این محصول تمرکز آن بر ایجاد بیس پانچ و ریتمیک است. بنابراین تقویت بیس با سیستم بلندگوی پویا و فناوری BassUp هیجان واقعی را به موسیقی مورد علاقه شما اضافه می کند و تمرینات شما را جذاب تر می کند.

Anker Soundcore X10 همراه همیشگی شماست

اگر به دنبال یک هندزفری بلوتوث جدید هستید، X10 یکی از جذابیت های نوظهور بازار گجت های صوتی است. این محصول عالی از آخرین نسخه بلوتوث یعنی. نسخه 5.2، و به شما این امکان را می دهد که داده های صوتی را سریعتر و با دقت بیشتری از تلفن همراه خود منتقل کنید. علاوه بر این، عمر باتری طولانی آن یکی از ویژگی های مورد علاقه ورزشکاران است زیرا می تواند ساعت ها موسیقی پخش کند و با کیس آن تا 32 ساعت شارژ می شود.

عمر باتری

می توانید به مدت 8 ساعت از شارژ این ایرفون Anker لذت ببرید و تا 3 بار دیگر از کیف شارژی که همراه آن است لذت ببرید. لازم به ذکر است که قابلیت تشخیص ساییدگی نیز یکی از ویژگی های جانبی این محصول محسوب می شود که با برداشتن هدفون از گوش به صورت خودکار پخش موسیقی را متوقف می کند.

کیفیت صدا

اگر به شنیدن صدایی ملایم و شفاف علاقه دارید، هدفون Anker Soundcore Sport X10 انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. زیرا امکان انتخاب تنظیمات خروجی از 20 پیش تنظیم EQ این محصول را با انواع سبک های موسیقی سازگار می کند. بعلاوه، وقتی در باشگاه هستید، خروجی باس فوروارد شما را با دنیای جدید بیس مهندسی شده آشنا می کند.

در برابر آب و تعریق بدن شما مقاوم است و ساعت های زیادی موسیقی مورد علاقه شما را با بالاترین سطح قدرت پخش می کند.

دکمه بازگشت به بالا