برسی هدفون بی‌ سیم شیائومی D1067 Mibro Earbuds 2

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات هدفون بی‌ سیم شیائومی D1067 Mibro Earbuds 2 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

هدفون بی‌ سیم شیائومی D1067 Mibro Earbuds 2

شرکت Mibro از زیرمجموعه های شیائومی که پیش از این با ساعت های هوشمند خوش قیمت و خوش ساخت خود توجه مردم را به خود جلب می کرد، این بار با هدفون TWS به نام هدفون بی سیم Mibro Earbuds 2 سعی در رقابت با بهترین برندهای موجود در بازار دارد.

در خصوص ویژگی های این هندزفری می توان به باتری بادوام، مقاومت در برابر رطوبت، کنترل های لمسی و … اشاره کرد. این محصول علاوه بر ویژگی های فوق العاده، طراحی بسیار شیکی نیز دارد که آن را برای همه مناسب می کند. قابلیت حذف نویز این محصول به کاهش بسیاری از صداهای محیط کمک کرده است. علاوه بر این، درایور هندزفری 13 میلی متری برای شنیدن بیس بهتر و وضوح بالاتر طراحی شده است. بعلاوه برد عملکرد هندزفری حدود 10 متر است. در زیر به بررسی کامل دستگاه هندزفری خواهیم پرداخت. با شیائومی 360 همراه باشید.

مشخصات ظاهری، متریال و طراحی:

میبرو با معرفی هندزفری جدید خود بار دیگر ثابت کرد که طراحی محصولات این شرکت منحصر به فرد است. همانطور که در تصاویر هندزفری XPEJ004 Mibro مشاهده می کنید، طراحی هندزفری به گونه ای است که به راحتی در گوش کاربر قرار می گیرد. همچنین به دلیل وزن سبکی که دارد گوش را اذیت نمی کند و بسیار راحت است. قاب دستگاه بسیار شیک و با طراحی خاص می باشد. این دستگاه در دو رنگ سفید و مشکی موجود می باشد.

محافظت در برابر رطوبت:

این هندزفری در برابر رطوبت مقاوم است، بنابراین اگر در محیط مرطوب زندگی می کنید، نگران آسیب دیدن محصول نباشید.

اتصال پایدار:

هندزفری بلوتوث Mibro earbuds 2 مدل XPEJ004 از بلوتوث نسخه 5.3 استفاده می کند که نسخه ارتقا یافته بلوتوث 5.2 است. این به‌روزرسانی نسخه جدید بلوتوث، دامنه اتصال را 50 درصد، پایداری را تا 75 درصد، سرعت انتقال را تا 125 درصد، صرفه‌جویی در مصرف انرژی را تا 55 درصد و کیفیت صدای بهتر را افزایش داده است.

باتری لیتیومی:

در مورد عملکرد باتری لیتیومی هندزفری بلوتوث نیز باید گفت که طول عمر بالایی دارد و ظرفیت کیس آن نیز 380 میلی آمپر ساعت است. به علاوه ظرفیت هر هندزفری 40 میلی آمپر ساعت است. زمان شارژ کامل هندزفری حدود 90 دقیقه است و با 70 درصد صدای هندزفری می توان حدود 6.5 ساعت هندزفری را روشن نگه داشت.

دکمه بازگشت به بالا