برسی هدفون بی سیم شیائومی Xiaomi Air 3 SE

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات هدفون بی سیم شیائومی Xiaomi Air 3 SE هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

هدفون بی سیم شیائومی Xiaomi Air 3 SE

هدفون بی سیم شیائومی Xiaomi Air 3 SE

هدفون بی سیم شیائومی Xiaomi Air 3 SE یکی از جدیدترین محصولات شرکت شیائومی در زمینه هدفون بلوتوث می باشد. این هدفون با طراحی زیبا و سبک، کیفیت صدای بالا، سیستم حذف نویز فعال، باتری قوی و قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه تجربه خوشایندی را برای کاربران فراهم می کند. در زیر ویژگی های این هدفون را به شما معرفی می کنیم. با شیائومی 360 همراه باشید.

هدفون بی سیم شیائومی Xiaomi Air 3 SE

ویژگی های

طراحی و ساختار:

هدفون بی سیم Xiaomi Air 3 SE مدل شیائومی دارای طراحی تمیز و مینیمالیستی است که دارای هدفون های قطره ای کوچک و سبکی است که به راحتی در گوش قرار می گیرد و با پدهای سیلیکونی در اندازه های مختلف در گوش ثابت می شود. این گوشی ها دارای کنترل های لمسی حساس به فشار هستند که با لمس یا نگه داشتن آن ها می توان عملکردهای مختلفی را انجام داد. محفظه شارژ این هدفون نیز دارای طراحی قطره آب است که 50 گرم وزن دارد و به راحتی در جیب جا می شود. همچنین هر گوشی یک گوشی کوچک و سبک با وزن 4.5 گرم است که به راحتی در گوش جا می گیرد و باعث ناراحتی کاربران نمی شود. این هدفون با استفاده از پدهای سیلیکونی در اندازه های مختلف، به خوبی در گوش قرار می گیرد و از افتادن آن ها جلوگیری می کند. رنگ های این هدست شامل سفید و مشکی می باشد. ابعاد این هدفون 18.2 x 19.6 x 32.2 میلی متر و ابعاد محفظه شارژ آن 22.4 x 47.3 x 55.6 میلی متر است. وزن کل با شارژر 27.74 گرم است.

هدفون Air3 SE TWS دارای کنترل های لمسی حساس به فشار است که می توان از آنها برای انجام عملکردهای مختلف با لمس یا نگه داشتن هدفون استفاده کرد. برخی از این ویژگی ها عبارتند از: پخش/مکث موسیقی، تغییر آهنگ، تنظیم صدا، پاسخ/پایان دادن به تماس ها، فعال/غیرفعال کردن حذف نویز، فعال/غیرفعال کردن حالت شفافیت (که به صداهای محیط گوش می دهد)، و فعال/غیرفعال کردن گنجاندن صدا. دستیار

هدفون بی سیم شیائومی Xiaomi Air 3 SE

کیفیت صدا:

کیفیت صدای هدفون بی سیم Xiaomi Air 3 SE یکی از بهترین ویژگی های این محصول است که می تواند رضایت کاربران را جلب کند. این هدفون با استفاده از درایورهای دینامیک 14.2 میلی متری صدای باس قوی و تعادل خوبی بین فرکانس های پایین، متوسط ​​و بالا ارائه می دهد. این هدفون از کدک‌های AAC و SBC پشتیبانی می‌کند و می‌تواند صدای HiFi را با کمترین تأخیر و حذف ارسال کند.

کیفیت تماس بالا:

هدفون بی سیم Xiaomi Air3 SE TWS کیفیت تماس بالایی دارد که از هوش مصنوعی و سیستم حذف نویز فعال (ANC) استفاده می کند تا صدای محیط را تا 35 دسی بل کاهش دهد و صدایی شفاف و واضح را به کاربران ارائه دهد.

در این هدفون از هوش مصنوعی به روش های مختلفی استفاده شده است. یکی از آنها استفاده از الگوریتم های پردازش سیگنال دیجیتال (DSP) برای حذف نویز فعال و شفاف سازی صدا است. این الگوریتم ها با تشخیص نوع و شدت نویز محیط، صدای خروجی را به گونه ای تنظیم می کنند که نویز را حذف کرده و بر صدای مورد نظر تاکید کند. یکی دیگر از کاربردهای هوش مصنوعی در این هدفون، قابلیت شخصی سازی صدا با فناوری Personi-Fi است. این فناوری با تجزیه و تحلیل عوامل مختلفی مانند سن، جنسیت، نحوه پخش و گوش دادن به موسیقی، یک پروفایل صوتی خودکار برای هر کاربر ایجاد و بهینه می کند. تا کاربران بتوانند از صدای باکیفیت لذت ببرند.

هدفون بی سیم شیائومی Xiaomi Air 3 SE

قابلیت اتصال MIUI POP UP WINDOWS:

در هدفون بی سیم Xiaomi Air 3 SE، عملکرد اتصال MIUI POP UP WINDOWS به شما این امکان را می دهد که هنگام اتصال هدفون به گوشی خود، یک پنجره شناور با نام و تصویر هدفون را روی صفحه نمایش دهید. با ضربه زدن روی آن می توانید به تنظیمات هدست دسترسی پیدا کنید. در این تنظیمات می توانید حالت کاهش نویز، حالت شفافیت، حساسیت لمسی و دستورات صوتی را فعال یا غیرفعال کنید. همچنین می توانید سطح شارژ هدفون و قاب شارژ را در این پنجره مشاهده کنید.

برای فعال کردن پیوند MIUI POP UP WINDOWS برای هدفون Air3 SE TWS، باید گوشی خود را به MIUI 12 یا بالاتر ارتقا دهید. سپس به منوی تنظیمات گوشی خود بروید و به بلوتوث و سپس Mi True Wireless Earphones 2 Basic (Air3 SE TWS) بروید. در نهایت گزینه MIUI POP UP WINDOWS را فعال کنید.

هدفون بی سیم شیائومی Xiaomi Air 3 SE

ارتباط دادن:

با استفاده از بلوتوث نسخه 5.3، هدفون Air3 SE TWS یک اتصال پایدار و کم مصرف با دستگاه های پخش صدا برقرار می کند. این هدفون قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه را دارد و می تواند به طور خودکار با دستگاه های جفت شده قبلی همگام شود. این هدفون با دستیارهای صوتی مانند سیری و گوگل اسیستنت نیز سازگار است و کاربران می توانند با فشار دادن گوشی از آن ها استفاده کنند.

باتری:

هدفون بی سیم Xiaomi Air 3 SE دارای یک باتری 45 میلی آمپر ساعتی در هر گوش است که می تواند تا 5 ساعت پخش موسیقی را با صدای 50 درصد ارائه دهد. با استفاده از محفظه شارژ این باتری به 20 ساعت افزایش می یابد. شارژ کامل هر گوشی حدود 1.5 ساعت و شارژ کامل قاب حدود 2.5 ساعت طول می کشد. این هدفون از شارژ بی سیم 3 نیز پشتیبانی می کند

دکمه بازگشت به بالا