برسی هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Haylou W1 ANC

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Haylou W1 ANC هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Haylou W1 ANC

هندزفری بلوتوث Xiaomi Haylou W1 ANC به کاهش نویز هوش مصنوعی مجهز شده است و به این ترتیب شما این فرصت را دارید که هر کلمه را با وضوح بالا بشنوید. سه حالت کاهش نویز برای آن در نظر گرفته شده است که از اهمیت بالایی برخوردار است. هر نوع را بر اساس موقعیتی که در آن قرار دارید یا شرایط زیربنایی بررسی کنید و سپس نسبت به انتخاب آنها اقدام کنید.

معرفی مدل هندزفری بلوتوث Xiaomi Haylou W1 ANC

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید هندزفری بلوتوث هیلو W1 ANC، ظاهر یکپارچه وجود ندارد و در قسمت سریال می توانید سریال های سیلیکونی را مشاهده کنید. این سری ها قابل تعویض هستند و می توانید بر اساس ابعاد داخلی گوش خود آن ها را تغییر داده و با سری جدید جایگزین کنید. هندزفری است هیلو در دو رنگ جذاب مشکی و سفید تولید و عرضه می شود. کنترل هر گوشی به صورت لمسی است و تنها با لمس هر گوشی می توانید دستورات لازم را به آنها بدهید.
این دست آزاد هیلو طراحی ارگونومیک و جذابی دارد و کاملا به سبک مدرن تولید شده است. ساقه هر گوشواره از کلیدهای پیانو الهام گرفته شده است. هر چه آن ها در طراحی هدست حساسیت بیشتری داشته باشند، راحتی و ثبات بیشتری خواهید دید. جالب است بدانید که این AirPods Hilo و جعبه شارژی که برای آن نصب کرده اند وزن مناسبی دارد. بنابراین به دلیل اندازه و وزن زیاد می توانید آن را به راحتی حمل کنید. وزن 42.6 گرمی را برای این گجت جذاب در نظر گرفتند و اعلام کردند.

باتری ایرپاد هیلو W1 ANC

باتری به کار رفته در هندزفری می تواند شما را به مدت 35 ساعت با کیس شارژ شارژ کند. باتری که در دست آزاد هیلو معادل 35 میلی آمپر ساعت و ظرفیت باتری کیس شارژ آن 400 میلی آمپر ساعت است. شما می توانید هدفون خود را تنها در 1.5 ساعت به طور کامل شارژ کنید. کیس شارژ برای شارژ کامل به حدود 2 ساعت زمان نیاز دارد. بنابراین می توانید با وجود باتری فوق العاده ای که دارد، لحظات خوب و شادی را تجربه کنید. فقط با استفاده از کابل Type-C می‌توانید باتری روی جعبه شارژ را شارژ کنید.

بلوتوث نسخه 5.3 در Hilo W1 ANC

ساخته شده در نسخه بلوتوث در این دست آزاد هیلو این از نوع 5.3 است که می تواند ارتباط بدون مانع تا 10 متر را پشتیبانی کند. پس در حین اتصال اگر مانعی بر سر راه شما بود بدانید که احتمال قطع شدن وجود دارد. توجه به تمامی این نکات رضایت شما را از ارتباط تضمین می کند. اتصال به قدری پایدار و سریع است که می توانید همزمان تصاویر را ببینید و صدا را بشنوید. بنابراین تاخیر بسیار کمی برای گیمرها وجود دارد و گزینه مناسبی برای آنها خواهد بود.

عملکرد حذف نویز Haylou W1 ANC

این هندزفری از برند سلام این قابلیت حذف نویز تا -45 دسی بل را دارد و این حداکثر عمق حذف نویز است. بنابراین می توانید مکالماتی داشته باشید که صدایی شفاف و شفاف برای شما دارند. یا اگر در محیطی هستید و می‌خواهید تا حد امکان ساکت باشید، به شما کمک می‌کند این احساس را به خوبی تجربه کنید.

گواهی مقاومت در برابر آب برای Haylou W1 ANC AirPods

اگر دستگاه هندزفری مقاومت بالایی در برابر آب داشته باشد، محصولی ایده آل به نظر می رسد. این هندزفری شیائومی از استاندارد IPX4 پشتیبانی می کند. جالب است بدانید که هم هدفون و هم کیف شارژ دارای آبکاری در برابر لکه هستند و می توانند شما را در تمام مراحل زندگی همراهی کنند. البته به خاطر داشته باشید که در طوفان و باران نمی توانید از هدفون استفاده کنید، اما ضد پاشش است. در ضمن توجه داشته باشید که کیس شارژ ضد آب نیست.

اتصال چند نقطه ای

یکی از ویژگی های فوق العاده این هندزفری امکان استفاده از هر گوشی با یک دستگاه مجزا می باشد. بنابراین فقط می توانید از یک گوشی استفاده کنید و گوشی دیگر را از برق بکشید و در جعبه شارژ قرار دهید. مراقب باشید، اگر قرار است هر هدست برای دستگاه های جداگانه استفاده شود، باید حداقل 10 متر بین آنها فاصله باشد.

دکمه بازگشت به بالا