برسی هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Imiki MT1

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Imiki MT1 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Imiki MT1

هندزفری بلوتوث شیائومی Imiki MT1 طراحی تخت جالبی دارد و می تواند نظر کاربران خود را به خود جلب کند. فوق العاده نازک و سبک است. یک دستگاه 13 میلی متری برای این هندزفری در نظر گرفته شده و عملکرد آن با کمی تاخیر همراه است. حتی از نظر مصرف باتری نیز باید بدانید که به عنوان یک هندزفری کم مصرف شناخته می شود.

هندزفری بلوتوث شیائومی Imiki MT1 را معرفی می کنیم

هندزفری بلوتوث شیائومی IMIKI MT1 را می توانیم دستگاهی فوق العاده پیچیده در نظر بگیریم که طراحی فوق العاده ارگونومیک و جذابی دارد. طراحی هدفون این محصول به صورت نوار تخت بوده و طراحی کاملا یکپارچه است. بنابراین نیازی به تغییر قسمت سریال ندارید و باید به همین صورت از آن استفاده کنید. یک کیف شارژ باکیفیت برای این هندزفری در نظر گرفته شده است که می تواند علاوه بر شارژ از محصول محافظت کند.
طراحی هدفون شیک و از نظر بصری جذاب است. تناسب این هندزفری با گوش شما بسیار بالاست و به این ترتیب می توانید در تمام فعالیت هایی که انجام می دهید از آن نهایت استفاده را ببرید. ساختار این هندزفری ها بسیار نازک بوده و وزن کمی دارند. بنابراین می توانید به راحتی آنها را حمل کنید و حتی برای مدت طولانی از این هدفون استفاده کنید.
ابعاد این محصول 57.5 × 46 × 18 میلی متر و وزن محصول 46 گرم می باشد. رنگ بندی هندزفری بالا به رنگ مشکی طراحی شده است و واقعاً انتخاب دیگری نخواهید داشت. به لطف بلوتوث نسخه 5.3 استفاده شده در این هندزفری، می توانید تا 10 متر برد داشته باشید. به این معنا که شما می توانید گوشی هوشمند و هندزفری بلوتوث تا 10 متر از یکدیگر فاصله بگیرید. اما در نظر داشته باشید که در این مسیر هیچ مانعی وجود ندارد زیرا می تواند عامل تعیین کننده رابطه شما باشد.
با توجه به اینکه این نسخه از بلوتوث آخرین نسخه است، باید بدانید که اتصال شما بدون وقفه و بسیار سریع خواهد بود. داشتن یک اتصال پایدار و قابل اعتماد به شما کمک می کند تا بهتر از ویژگی های آن استفاده کنید. کیس شارژ دارای طراحی دوست داشتنی است و به راحتی می توانید هر دوشاخه هندزفری داخل آن را ببینید. برای اطمینان از وجود این هندزفری ها نیازی به بازکردن درب آن برای تامین امنیت لازم نیست. می توانید آن را با کابل Type-C شارژ کنید و کار آسانی خواهد بود.

ضدآب

هندزفری بلوتوث شیائومی IMIKI MT1 به صورت ضد آب طراحی شده و فناوری به کار رفته در آن از نوع IPX4 می باشد. بنابراین اگر در معرض پاشش آب یا زیر باران هستید، باید بدانید که هندزفری مشکلی نخواهد داشت. همچنین، هنگامی که ورزش می کنید، عرق شما نمی تواند مشکلی ایجاد کند. اما نباید هندزفری را در آب فرو کنید.

باتری هندزفری بلوتوث شیائومی Imiki MT1

باتری نصب شده در هر شاخه هندزفری 30 میلی آمپر ساعتی است که در حدود 4 ساعت شارژ می شود. در آینده، اگر به باتری بیشتری نیاز دارید، می توانید از مزایای کیف شارژ استفاده کنید. این کیف دارای یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی است که می تواند باتری هندزفری شما را شارژ کند. طراحی و نوع تکنولوژی به کار رفته در این هندزفری به گونه ای است که مصرف برق را به میزان قابل توجهی کاهش داده و به چشم می آید.

قابلیت بازی با تاخیر کم

یکی دیگر از ویژگی های این محصول تاخیر بسیار کمی است که در برقراری ارتباط با گوشی هوشمند شما دارد. بنابراین، می توانید از آن به عنوان یک ابزار بازی کاربردی استفاده کنید. کیفیت صدا بسیار بالا و تاخیر کم است که برای بازی های آنلاین مفید است و از این طریق عملکرد منحصر به فردی دارد.

دکمه بازگشت به بالا