برسی هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Imilab Imiki T13

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Imilab Imiki T13 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Imilab Imiki T13

هندزفری بلوتوث شیائومی مدل IMIKI T13 یکی از جدیدترین هندزفری های بلوتوث موجود در بازار است که به تازگی عرضه شده است. اکثر گجت های هوشمندی که در حال حاضر تولید می شوند با قابلیت بلوتوث سازگار بوده و بر اساس آن کار می کنند. با کمک این ویجت جذاب می توانید هر زمان که بخواهید به گوشی یا کامپیوتر خود متصل شوید. می توانید به موسیقی گوش دهید و تماس برقرار کنید.

هندزفری بلوتوث شیائومی Imiki T13 را معرفی می کنیم

هندزفری بلوتوث Imiki ظاهر بسیار جذابی دارد. این سری به صورت یکپارچه با بدنه تولید نمی شود و بنابراین می توانید قطعه سریال را جایگزین کنید. این کار به شما کمک می کند تا یک سری را بر اساس اندازه و ابعاد داخلی گوش خود انتخاب کنید و آن را برای راحتی بیشتر مناسب کنید.
طراحی این هندزفری ارگونومیک بوده و با ظاهر گوش کاملاً سازگار است. بنابراین هنگام استفاده از آن احساس بدی نخواهید داشت. هر شاخه هندزفری باتری مخصوص به خود را دارد. اما باز هم یک کیف شارژ برای این هندزفری در نظر گرفته شده است که علاوه بر محافظت از هندزفری می توانید هر دو شاخه را در مواقعی که شارژی در آنها وجود ندارد شارژ کنید.
روی بدنه کیس شارژ، قسمتی را می بینید که میزان باتری و میزان شارژ دستگاه را نشان می دهد. همچنین اگر خود کیس شارژر ندارد، با استفاده از کابل Type-C دوباره آن را شارژ کنید. خروجی های هندزفری به صورت لمسی تعبیه شده اند و در صورت لمس هر یک از آنها می توانید دستورات لازم را برای آنها ارسال کنید. به عنوان مثال، می توانید با استفاده از آنها آهنگی را پخش، مکث یا تغییر دهید یا به تماسی پاسخ دهید یا رد کنید.
جالب است بدانید که برای اولین بار، هندزفری ها باید به طور دقیق و دائمی با دستگاه هوشمند شما جفت شوند. پس از آن فقط با بازکردن درب کیس و دست آزاد گذاشتن آن ارتباط برقرار می شود و می توانید از آنها استفاده کنید. نکته قابل توجه دیگر این است که فقط می توانید از یکی از شاخه های هندزفری استفاده کنید. به این ترتیب هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد. اگر دو دستگاه هندزفری همزمان در یک مکان نباشند، می توانید از یکی از آنها استفاده کنید.
کیف شارژ در ابعاد 50*28*54 تولید شده و وزن تخمینی آن 51.9 گرم می باشد. بنابراین حمل آن مشکلی ندارد و به راحتی می توانید آن را در جیب یا کیف خود قرار داده و حمل کنید. کیف شارژ نیز در دو رنگ مشکی و سبز تولید می شود که با توجه به علاقه و سلیقه خود می توانید آن را انتخاب کنید.

ضدآب

یکی از بارزترین ویژگی های هندزفری بلوتوث شیائومی IMIKI T13 مقاومت بالای آن در برابر آب است. استاندارد استفاده شده در این هندزفری IPX5 است. بنابراین در برابر پاشیده شدن آب یا تعریق مقاوم است. اگر در حین تمرین و تعریق از آن استفاده کنید، استفاده و کیفیت آن مشکلی نخواهد داشت. یا وقتی زیر باران هستید بدانید که پاشیدن آب روی آن تاثیری ندارد اما به هیچ وجه آن را مستقیم در آب قرار ندهید زیرا مشکل ساز خواهد شد.

باتری قوی

هر کدام از شاخه های هندزفری دارای باتری 30 میلی آمپری هستند که کارایی آن ها را تا حد جذابی افزایش می دهد. شما می توانید به مدت 4 تا 4.5 ساعت به موسیقی مورد نظر خود گوش دهید. حتی در حالت استندبای نیز قابلیت نگهداری شارژ به مدت 20 ساعت را دارد. هر هدفون برای شارژ کامل به ۱ ساعت نیاز دارد.
کیس شارژ نیز دارای یک باتری 480 میلی آمپر ساعتی است که برای شارژ کامل به 1.5 ساعت زمان نیاز دارد. این مقدار باتری آنقدر مناسب است که می تواند هندزفری شما را چندین بار شارژ کند.

بلوتوث نسخه جدید

نسخه بلوتوث استفاده شده در این هندزفری 5.3 است که برد 10 متری را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین، می توانید تا 10 متر از تلفن خود فاصله داشته باشید و همچنان اتصال لازم را حفظ کنید. این فاصله می تواند با اضافه شدن موانع تغییر کند، پس به این موارد توجه کافی داشته باشید.

حالت پخش هندزفری بلوتوث Imiki T13

از دیگر ویژگی های این هندزفری می توان به حالت بازی آن اشاره کرد که بهترین شرایط را در حین بازی های فروشگاه های معتبر اینترنتیه ای و یا با گوشی شما فراهم می کند.

دکمه بازگشت به بالا