برسی هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mibro Earbuds M1

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mibro Earbuds M1 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mibro Earbuds M1

هندزفری بلوتوث یکی از کاربردی ترین وسایل برای استفاده افراد است. این دستگاه امروزه به دلیل کارایی و راحتی بسیار محبوب شده است. بسیاری از افراد به دلیل تماس های مکرر در طول روز از هندزفری بلوتوث استفاده می کنند. این دستگاه در طرح ها و رنگ های مختلف توسط برندهای مختلف تولید می شود. برندهای تلفن همراه و سایر لوازم الکترونیکی سعی در جلب رضایت افراد با سلایق مختلف با محصولات مختلف این دستگاه دارند. همچنین برخی از آن ها مانند هندزفری بلوتوث شیائومی Mibro M1 به دلیل طراحی منحصر به فرد و قیمت مناسب پس از ورود به بازار در مدت زمان کوتاهی به یکی از پرفروش ترین ها در نوع خود تبدیل می شوند. با ما در Xiaomi 360 همراه باشید تا درباره هندزفری بلوتوث Mibro Earbuds M1 شیائومی بیشتر بدانید.

هدفون هندزفری بلوتوث شیائومی Mibro Earbuds M1

ویژگی های

مشخصات ظاهری، طرح و ابعاد:

هندزفری بلوتوث شیائومی Mibro Earbuds M1 دارای قاب مستطیلی شکل با گوشه های کاملا گرد است که درب آن از بالا باز می شود و قسمت پایین با روکش فلزی تزئین شده است. ابعاد کیس حدود 62*24*45 میلی متر و با وزنی در حدود 38.7 گرم یکی از هندزفری های بلوتوث سبک شرکت Mibro می باشد.

وزن هر گوشی حدود 3.76 گرم است که در سایز 34*23*19 میلی متر طراحی شده است. به جرات می توانم بگویم که در حین فعالیت نگران افتادن هدفون از گوش خود نباشید، طراحی این دستگاه این امر را تضمین می کند.

هدفون هندزفری بلوتوث شیائومی Mibro Earbuds M1

هنگامی که در جعبه را باز کرده و هدفون را بردارید، خود را با یک گوشی اختصاصی روبرو خواهید دید. همانطور که گفته شد تا حدودی شبیه به مدل های اپل است اما تغییرات اساسی در آن ایجاد شده است. این هندزفری بلوتوث شیائومی را به محصولی خاص تبدیل کرد. سری سیلیکونی که کیفیت صدای شما را بسیار بهتر از بقیه گوشی های همتای خود می شنوید و از طرفی روی هر یک از هدفون ها یک طرح شیشه ای تعبیه شده است تا بتوانید اجزای داخلی آن را ببینید. گوشی

روکش فلزی فرم به کار رفته روی جعبه نیز روی هدفون استفاده شده است که زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

طراحی این ایرفون به گونه ای است که می تواند برای مدت طولانی بدون آزار شما در گوش شما بماند و حتی در هنگام ورزش های سنگین حتی ذره ای از گوش شما تکان نمی خورد.

هدفون هندزفری بلوتوث شیائومی Mibro Earbuds M1

با لمس هدفون می توانید 8 عملیات مختلف را انجام دهید:

  • خراش و مکث موسیقی (دو ضربه سریع روی هدفون چپ یا راست)
  • دستیار صوتی (انگشت خود را به مدت ۲ ثانیه روی گوشی چپ یا راست نگه دارید)
  • رفتن به موسیقی قبلی (دو ضربه سریع روی هدفون سمت چپ)
  • رفتن به موسیقی Yadi (دو ضربه سریع روی هدفون سمت راست)
  • کاهش صدا (روی گوشی سمت چپ کلیک کنید)
  • صدا را افزایش دهید (گوشی سمت راست را بزنید)
  • پاسخ دهید و تلفن را قطع کنید (دو ضربه سریع به گوش چپ یا راست بزنید)
  • رد کردن تماس (به مدت ۲ ثانیه روی گوشی چپ یا راست ضربه بزنید و نگه دارید)

گواهی IPX4:

ضد آب، نه تنها برای این هندزفری بلوتوث شیائومی، بلکه برای هر محصول الکترونیکی ممکن است کلمه مناسبی نباشد. بهتره بگیم ضد آب اگر به مشخصات این هدفون دقت کنید متوجه می شوید که دارای گواهینامه ضد آب IPX4 می باشد که به این معنی است که می توانید به راحتی و با خیال راحت از این دستگاه در برابر تعریق در هنگام فعالیت های سنگین و یا حتی در زیر باران استفاده کنید.

هدفون هندزفری بلوتوث شیائومی Mibro Earbuds M1

کیفیت صدا:

آخرین نسخه بلوتوث یعنی. نسخه 5.3 که در Mibro m1 استفاده می شود یکی از مواردی است که صدایی با کیفیت و پایدار را در حین مکالمه تضمین می کند، در حالی که استفاده از فناوری 4 کویل متحرک ترکیب صوتی جذابی را برای شما به ارمغان می آورد. خواهد آورد

عملکرد خنثی سازی niose:

اگر تماسی با هندزفری بلوتوث داشته‌اید که قابلیت لغو niose ندارد، متوجه خواهید شد که این موضوع شما را آزار می‌دهد، اما این دستگاه از فناوری لغو نویز تماس ENC استفاده می‌کند که حتی در مکان‌های شلوغی که ارائه می‌دهید، تماس‌های با کیفیت را تضمین می‌کند.

هدفون هندزفری بلوتوث شیائومی Mibro Earbuds M1

باتری:

در مورد باتری این محصول باید گفت که ممکن است شما را شگفت زده کند! زیرا طبق ادعای این شرکت، عملکرد باتری این هندزفری بلوتوث قاب دار تا 40 ساعت می باشد. ظرفیت باتری کیس این دستگاه 350 میلی آمپر ساعت و ظرفیت باتری هر گوشی 25 میلی آمپر ساعت است. به این ترتیب کیس می تواند تا 3 بار هدفون را به طور کامل شارژ کند.

دکمه بازگشت به بالا