برسی هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy AilyPods

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy AilyPods هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Qcy AilyPods

QCY یکی از بزرگترین تولیدکنندگان هندزفری در جهان، بار دیگر هندزفری جدیدی را به بازار عرضه کرده است. شرکت QCY در زمینه ساخت دستگاه های هندزفری بسیار تخصصی بوده و از جمله محصولات این شرکت می توان به G1، HT03، T5، T13، T19، T17 و … اشاره کرد. شرکت QCY بار دیگر هندزفری جدید اما زیبا با طراحی و اجرای مناسب ارائه کرده است. با نگاهی گذرا به اندازه قاب می توان به طراحی متمایز و ساده آن پی برد. به گفته QCY، اندازه کیف هندزفری جدید این شرکت یک سوم کف دست شماست. علاوه بر این اندازه کیس به گونه ای است که به راحتی قابل حمل بوده و به راحتی می توانید از آن در محیط های مختلف مانند محل کار، پارک، مسافرت و … استفاده کنید.

ویژگی های

طرح، متریال و ابعاد:

مدل هندزفری بلوتوث Qcy T20 AilyPods می تواند انتخاب مناسبی برای کسانی باشد که دوست دارند هدفون داخل گوشی هدفون بی سیم با قیمت مناسب داشته باشند. طول دم آن تنها 2.6 سانتی متر است و وزن بسیار سبکی دارد و در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می شود. هنگامی که هدفون را در گوش خود قرار می دهید، می توانید ساعت ها از آن استفاده کنید بدون اینکه هیچ چیز مزاحم یا آزاردهنده ای در گوش خود احساس کنید. کیف نسبتا کوچکی دارد که به راحتی در کیف یا حتی جیب شما جای می گیرد. به راحتی می توانید این هدفون را با اندروید نسخه 6 به بالا و iOS نسخه 12 به بعد همگام کنید.

هندزفری بلوتوث Xiaomi Qcy T20 AilyPods

کیفیت:

قطر درایور 13 میلی متری به کار رفته در این هدفون، تعادل مناسب صدا را برای شما ایجاد می کند و می توانید از گوش دادن به موسیقی با بهترین کیفیت لذت ببرید. ناگفته نماند گوش دادن به موسیقی، به کیفیت مکالمه بستگی دارد. حذف نویز چهارگانه این هدفون به شما این امکان را می دهد که در هر محیطی به راحتی از طریق هدفون صحبت کنید. در ایستگاه مترو هنگام خرید در یک مجتمع تجاری بزرگ، در خانه یا حتی پیاده روی می توانید از این هدفون به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

دارای گواهی IPX4:

ضد آب بودن این هدفون یکی دیگر از مزیت های این هدفون است که می توانید بدون مشکل از هدفون بی سیم خود در زیر باران استفاده کنید، گواهی IPX4 این ادعا را تضمین می کند.

هندزفری بلوتوث Xiaomi Qcy T20 AilyPods

بلوتوث:

سخت افزار بلوتوث این هندزفری نسخه 5.3 می باشد. این سخت افزار باعث می شود اطلاعات سریعتر بین هندزفری و تلفن همراه شما منتقل شود و همچنین قابلیت اتصال سریع برای اتصال اولیه را دارد. تاخیر انتقال اطلاعات در این گوشی 68 میلی ثانیه است. علاوه بر این، تراشه بلوتوث جدید تعبیه شده در این هندزفری، مصرف باتری را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

میکروفون:

در مورد عملکرد میکروفون و تماس های بلوتوث، هندزفری بلوتوث شیائومی Qcy T20 AilyPods مجهز به یک میکروفون چهارگانه برای دریافت صدای واضح و شفاف و انتقال بهترین صدای ممکن است، میکروفون ها عمدتا برای تماس و ارسال دستورات به سیری استفاده می شوند. همچنین در فناوری ANC برای ضبط نویز و حذف آن استفاده می شود. به لطف فناوری حذف نویز الکترونیکی (ENC) که نویز را شناسایی و فیلتر می کند تا از میکروفون عبور نکند. بنابراین حتی اگر در یک مکان شلوغ یا شلوغ یا در باد باشید، طرف مقابل همیشه صدای شما را به وضوح خواهد شنید.

شایان ذکر است که این فناوری با تراشه های جدیدتر اسنپدراگون بهترین عملکرد را دارد. حداقل تاخیر ورودی برای فعالیت های جدید مانند پخش جریانی بسیار مفید است.

هندزفری بلوتوث Xiaomi Qcy T20 AilyPods

کاربرد :

برنامه QCY برای اتصال T20 به تلفن همراه است. این برنامه با اندروید نسخه 6.0 به بالا و IOS نسخه 12 به بالا سازگار است. در برنامه می توانید عملکرد لمسی، حالت بازی، EQ و حالت VCT Leeping را تنظیم کنید. قابلیت های لمسی پیش فرض این هندزفری به شرح زیر است:

کنترل تماس:

  • پاسخ به تماس: روی هندزفری دو ضربه سریع بزنید
  • نادیده گرفتن تماس: 1.5 ثانیه لمس بدون هندز
  • دستیار صوتی: سه بار روی هندزفری سمت چپ ضربه بزنید

کنترل موسیقی:

  • توقف و ادامه آهنگ: دو بار روی هندزفری ضربه بزنید
  • موسیقی بعدی و قبلی: 1.5 ثانیه روی هندزفری راست و چپ ضربه بزنید
  • حالت تاخیر کم: سه ​​بار روی دست راست ضربه بزنید

هندزفری بلوتوث شیائومی Qcy T20 AilyPods

کیس شارژ:

قاب شارژ هدفون QCY T20 بسیار کوچک و مینیمال است. این کیف از پلاستیک با روکش مات ساخته شده است که بر خلاف مدل براق بدون خط و خش است و به راحتی خط و خش ندارد. ابعاد آن بسیار جمع و جور است و در بسته بندی زیبا به خوبی محافظت می شود.

این کیف شارژ که شکلی گرد دارد از هر طرف خمیده است و به راحتی با یک دست در دست می شود. به خصوص که اندازه آن کوچک است و فقط 32.5 x 18.3 x 20.3 میلی متر است که تقریبا یک سوم کف دست است. به یاد داشته باشید که بسیار سبک است و به راحتی می توانید آن را در جیب خود قرار دهید. در قسمت جلویی کیف یک نشانگر LED می بینید که اتصال و همچنین باز شدن درب را نشان می دهد و می توانید از میزان شارژ آن مطلع شوید.

هندزفری بلوتوث شیائومی Qcy T20 AilyPods

نحوه جفت کردن با گوشی هوشمند:

شما فقط می توانید این کار را از منوی بلوتوث بدون برنامه QCY انجام دهید، اگر از ویندوز یا سیستم عامل MAC استفاده می کنید، فقط بلوتوث خود را روشن کنید، سپس هندزفری بلوتوث Xiaomi Qcy T20 AilyPods را از جعبه شارژ خارج کنید تا آنها را در حالت جفت شدن قرار دهید، خواهید دید. دستگاهی به نام Ailypods روی صفحه نمایش شما، روی اتصال کلیک کنید و هدفون به طور یکپارچه جفت می شود. ، اکنون می توانید از هدفون های بی سیم برای گوش دادن به پادکست مورد علاقه خود یا تماشای یک فیلم در نتفلیکس با کیفیت صدای بالا استفاده کنید، اما می توانید تماس داشته باشید زیرا آنها کیفیت میکروفون مناسبی را با enc ارائه می دهند.

باتری:

عمر باتری هندزفری QCY T20 حدود 5.5 ساعت پشتیبانی می کند و اگر هندزفری را نیز به آن اضافه کنیم، حدود 14.5 ساعت به عمر باتری اضافه می کند. به طور کلی، عمر باتری هندزفری با کیس حدود 20 ساعت است. اگر حالت هندزفری را به حالت آماده به کار تغییر دهیم، عمر باتری هندزفری تا 100 ساعت استفاده را پشتیبانی می کند.

دکمه بازگشت به بالا