برسی هندزفری بلوتوثی شیائومی QCY T21 FairyBuds

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات هندزفری بلوتوثی شیائومی QCY T21 FairyBuds هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

هندزفری بلوتوثی شیائومی QCY T21 FairyBuds

در دنیای امروز، هدست بی سیم یکی از وسایل ضروری برای استفاده از گوشی در هر مکانی است. همه ما می خواهیم هنگام استفاده از هدفون خود از دردسر کابل ها رها شویم. نبود سیم به ما این امکان را می دهد که گردن و سر خود را راحت تر حرکت دهیم. وقتی کابل جدا شد و از هدفون به صورت بی سیم استفاده کنیم، می توانیم در ورزش نیز از آن استفاده کنیم. هندزفری بلوتوث شیائومی QCY T21 FairyBuds یک هندزفری زیبا با صدای بسیار باکیفیت است که طراحی و رنگ زیبای آن این محصول را برای استفاده خانم ها مناسب کرده است. صدای عالی این هندزفری بلوتوث شیائومی به دلیل وجود اسپیکرهای 10 میلی متری با روکش های تیتانیومی است.

وجود 4 میکروفون برای انجام مکالمات صوتی HD و همچنین ENC، بلوتوث نسخه 5.3 در هندزفری و باتری 24 ساعته می تواند ثابت کند که این هندزفری از قابلیت های بالایی برخوردار است. قابلیتی که می تواند برای هر مخاطبی جذاب باشد، امکان ضربه زدن به هدست برای ثبت لحظات جالب از راه دور است. در واقع با این کار می توانید عکس بگیرید و گوشی را از راه دور کنترل کنید.

هندزفری بلوتوث شیائومی QCY T21 FairyBuds

ویژگی های

طراحی و ظاهر:

هندزفری بلوتوث شیائومی QCY T21 FairyBuds ظاهری شیک و نفیس با بدنه ای جمع و جور، سبک و راحت دارد و عمدتاً به عنوان هدیه محسوب می شود. ابعاد هر گوشی 18.9 x 16.4 x 31.7 میلی متر و وزن آن 3.8 گرم است.

ابعاد بدنه این هدفون 26.1 x 53.1 x 53.1 میلی متر و وزن آن 43.2 گرم است که آن را برای هر مکان کوچکی مانند جیب و کیف دستی مناسب می کند.

هندزفری بلوتوث شیائومی QCY T21 FairyBuds

کیس شارژ هندزفری بلوتوث Xiaomi QCY T21 FairyBuds از مفهوم طراحی گل بهره می برد و می توانید قوس زیبایی را مشاهده کنید. سطح کیف دارای براقیت بسیار قوی است که می تواند بافت فلزی بسیار خوب و لمسی صاف و گرم را برای شما به ارمغان بیاورد.

جلوی کیسه شارژ یک نشانگر نور LED زیر دهانه قرار داده اند. همچنین می‌توانید رابط شارژ و لولای اتصال بالا و پایین کیس را در پشت ببینید. جالب است که در قسمت پایین آن سه شانه می گذارند تا فرسوده نشود. برای سازگاری بیشتر هدفون فوق با گوش زنانه دارای طراحی نیمه داخل گوش می باشد.

هندزفری بلوتوث شیائومی QCY T21 FairyBuds

در ساقه هدفون انحنای خاصی مشاهده می شود که در برابر شکست نور و سایه بسیار انعطاف پذیر است. عملکرد سنسور آن نیز یکپارچه شده است. با استفاده از سوراخی که در محفظه هندزفری در نظر گرفته اند، می تواند فشار داخلی و خارجی را کاهش داده و در نتیجه عملکرد صوتی هدست بهبود یابد.

هندزفری بلوتوث شیائومی QCY T21 FairyBuds

لغو شدن سر و صدا:

این هندزفری بلوتوث دارای عملکرد حذف نویز است که می تواند تاثیر نویز و باد را در محیط کاهش دهد و به این ترتیب در هنگام مکالمه صدایی واضح و شفاف خواهیم داشت. دو رنگ جذاب رزگلد و بنفش می توانند عالی و جذاب باشند و کاربر از این دو رنگ بسیار احساس رضایت کند.

هندزفری بلوتوث شیائومی QCY T21 FairyBuds

بلوتوث نسخه 5.3:

هندزفری بلوتوث شیائومی QCY T21 FairyBuds دارای بلوتوث نسخه 5.3 است که اتصال را سریعتر می کند.

هندزفری بلوتوث شیائومی QCY T21 FairyBuds

باتری:

این هندزفری بلوتوث دارای باتری 290 میلی آمپر ساعتی است و با هر بار شارژ می توانید حدود 6 ساعت از آن استفاده کنید و قاب شارژ می تواند هدست را 3 بار به طور کامل شارژ کند. این هندزفری بلوتوث با اکثر گوشی ها و تبلت ها سازگاری دارد.

دکمه بازگشت به بالا