برسی هندزفری بلوتوثی شیائومی Xiaomi Mibro S1

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات هندزفری بلوتوثی شیائومی Xiaomi Mibro S1 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

هندزفری بلوتوثی شیائومی Xiaomi Mibro S1

با برندهای فرعی معروفی مانند Mibro، دروازه‌های موفقیت شیائومی هر روز بیشتر می‌شود. Mibro یک شرکت چینی است که حاصل سرمایه گذاری مشترک شیائومی و Longqi است که پرفروش ترین ساعت های هوشمند را در کارنامه خود ثبت کرده است. در واقع پس از موفقیت مایبرو در فروش ساعت های هوشمند، اکنون شاهد هدفون های بلوتوثی مقرون به صرفه از این برند هستیم که با وجود عنوان مقرون به صرفه، دارای درایور 13 میلی متری، فناوری ENC و طراحی شیک و منحصر به فرد هستند. هندزفری بلوتوث یکی از کاربردی ترین وسایل برای استفاده افراد است. این دستگاه امروزه به دلیل کارایی و راحتی بسیار محبوب شده است. بسیاری از افراد به دلیل تماس های مکرر در طول روز از هندزفری بلوتوث استفاده می کنند. این دستگاه در طرح ها و رنگ های مختلف توسط برندهای مختلف تولید می شود. برندهای تلفن همراه و سایر لوازم الکترونیکی سعی در جلب رضایت افراد با سلایق مختلف با محصولات مختلف این دستگاه دارند. با این حال، اولین تلاش این شرکت در زمینه هدفون، هدفون Mibro S1 است.

ویژگی های

طرح، متریال و ابعاد:

هندزفری بلوتوث شیائومی Mibro Model S1 به خاطر قاب شارژ شیک و هدفون 3.8 گرمی خود مشهور است. کیف شارژ اولین چیزی است که توجه را به خود جلب می کند. درب آن علاوه بر ظاهر جدید به صورت کشویی و به کمک یک دست باز می شود. حتی محل قرارگیری گوشی داخل قاب شارژ نیز با دست تغییر یافته و از مدل های محبوب بازار الگوبرداری نشده است. وقتی هدفون های 3.8 گرمی را از جعبه شارژ خارج می کنید، طراحی Half In Ear خوب به نظر می رسد. در این هندزفری Half In Ear هیچ بالشتک سیلیکونی برای قرار دادن در گوش وجود ندارد. بازوهای هندزفری نیز به اندازه ای بلند هستند که این مدل را در بین هدفون های پایه دار قرار دهند. با در نظر گرفتن برخی جزئیات کوچک، نوک های این هدفون بسیار شبیه به نسل های اول ایرپادهای اپل طراحی شده است. پایه ها یا دسته های خوش برش هدفون وقتی در گوش قرار می گیرند، در عین حال زیبا به نظر می رسند. بر روی آنها در یک ساختار الماس شکل ماژول حسگر قرار داده شده است که آماده دریافت و اجرای دستورات سنسور از شما می باشد.

هندزفری بلوتوث شیائومی Mibro S1

کنترل بیشتر و آسان تر با پنل های لمسی:

هندزفری Mibro S1 دارای پنل های لمسی است که با لمس این پنل ها می توانید اپلیکیشن های مختلفی را که هیلو برای شما در نظر گرفته است اجرا کنید و در کل استفاده راحت تری داشته باشید. نحوه عملکرد این پنل های لمسی به شما این امکان را می دهد که برخی از نیازهای خود را با آنها برطرف کنید و نیاز کمتری به خود گوشی داشته باشید. این پنل های لمسی روی هدفون قرار می گیرند. عملکردهای مختلفی که با این پنل ها دارید برای قطع و قطع تماس و پخش و توقف موسیقی و به طور کلی کنترل بیشتر به شما است. دستورالعمل استفاده از این کلیدها به شرح زیر است:

  • پخش و توقف موسیقی: یک لمس روی یکی از پانل های لمسی
  • به تماس پاسخ دهید یا تماس را قطع کنید: روی یکی از پانل های لمسی دو بار ضربه بزنید
  • فعال کردن دستیار صوتی: 3 بار روی یکی از پنل های لمسی ضربه بزنید
  • مرحله بعدی: پد لمسی هندزفری سمت راست را فشار داده و به مدت 2 ثانیه نگه دارید
  • فشار دادن پای قبلی: پد لمسی سمت چپ را با دست آزاد خود فشار داده و به مدت 2 ثانیه نگه دارید
  • افزایش و کاهش صدا: یک ضربه بر روی پانل سمت چپ برای کاهش صدا و پانل سمت راست برای افزایش صدا

هندزفری بلوتوث شیائومی Mibro S1

با 2 میکروفون + حذف نویز هوشمند ENC:

هر هدست هندزفری Mibro S1 دارای 2 میکروفون است. همچنین این هدفون مجهز به سیستم حذف نویز هوشمند ENC در هنگام مکالمه است، این سیستم به شما کمک می کند مکالمه بسیار بهتری داشته باشید و کیفیت بسیار خوبی را تجربه کنید. فرآیندی که میکروفون ها برای توانایی حذف نویز طی می کنند به این صورت است که صداها و نویزهای اضافی را از محیط اطراف دریافت می کنند و سپس با به حداقل رساندن آنها صدای شما را به گوش مخاطب و شنیده می کنند. در نتیجه مکالمه کاملی خواهید داشت.

کیفیت صدا:

پشتیبانی از پروتکل HSP/HFP/A2DP/AVRCP، درایور 13 میلی متری و بلوتوث 5.0 تجربه گوش دادن به موسیقی با هدفون بی سیم Mibro S1 را لذت بخش می کند. قطر درایور تأثیر مستقیمی بر اجرای ضربی موسیقی دارد، اما به خودی خود عامل تعیین کننده نخواهد بود. با کمک نسل جدید بلوتوث، i.e. بلوتوث 5.0، قطع و وصل و تأخیر انتقال صدا از تلفن همراه به هدفون به یک فانتزی تبدیل شده است. در Mibro S1، لغو نویز تماس یک گزینه مهم است. چهار میکروفون با کارایی بالا برای هر گوشی این مسئولیت حیاتی را بر عهده می گیرند و نویز تماس را حذف می کنند. با فناوری ENC می‌توانید در هر محیط شلوغی مانند اتوبوس یا مترو به خوبی صدای دیگران را بشنوید. به لطف دیافراگم بسیار نازک 6u، تنظیم ماهرانه EQ و صدای استریو ایجاد شده توسط درایور داخلی 13 میلی متری، گوش دادن به هندزفری بلوتوث Mibro S1 شیائومی از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود. Mibro در مشخصات فنی این هدفون به صدای HiFi اشاره کرده است. فناوری صوتی که جلوه های صوتی غیرطبیعی را کاهش می دهد و صدا را بدون رنگ به گوش شما می رساند.

هندزفری بلوتوث شیائومی Mibro S1

تفاوت بین فناوری ENC و فناوری ANC:

آیا تفاوت بین ENC و ANC را می دانید؟ هیچ ترجیحی بین این دو فناوری وجود ندارد و همه چیز بستگی به انتظار شما از هدفون دارد. اگرچه بیشتر در مورد ANC شنیده اید، اما اگر بیشتر روز را با تلفن صحبت می کنید، بیشتر از اینکه ANC برای شما خوب باشد به فناوری ENC نیاز دارید. ENC نویز در طول تماس های تلفنی را حذف می کند و یک مکالمه واضح را فراهم می کند. در واقع، فردی که پشت خط است می تواند صدای شما را به قدری واضح بشنود که انگار در حال گفتگوی رو در رو هستید. دریافت صدای شما، تقویت آن و حذف اثر مزاحم صداها توسط میکروفون های ENC انجام می شود. در نتیجه، ENC الگوریتمی نیست که شما فکر می کنید. اگر موسیقی صدای پس زمینه زندگی شماست، هدفون شما باید به فناوری ANC مجهز باشد.

استاندارد IPX5:

برای اینکه بتوانید از هندزفری شیائومی می گو اس 1 با خیال راحت تری استفاده کنید، مثلاً هنگام ورزش و عرق کردن، شیائومی این هندزفری را با قابلیت IPX5 ارائه کرده است تا بتوانید بدون مشکل و هندزفری در آن استفاده کنید. مقاوم در برابر عرق و رطوبت.

برای ثبات بیشتر از بلوتوث نسخه 5.0 استفاده کنید:

هندزفری Mibro S1 دارای بلوتوث نسخه 5.0 است و تفاوت اصلی آن با نسخه های قبلی را می توان در چیپ بلوتوث مدرن و به روزتر مشاهده کرد. با استفاده از این هندزفری می توانید در فاصله ده متری (بدون هیچ گونه مانعی از منبع صدا) بدون افت کیفیت صدا، موسیقی را بشنوید و گوش دهید. از دیگر ویژگی های بلوتوث نسخه 5.0 این است که اتصال پایدارتر و قابلیت انتقال اطلاعات با سرعت بالاتر دارد. نکته دیگری که در مورد این هندزفری قابل ذکر است این است که اگر گوشی شما دارای بلوتوث نسخه 5.0 نیز باشد، باتری مصرفی هندزفری و گوشی کمتر خواهد شد. توجه داشته باشید، همانطور که گفته شد، این ویژگی تنها در صورتی اتفاق می افتد که گوشی مانند هندزفری دارای نسخه 5.0 بلوتوث باشد.

هندزفری بلوتوث شیائومی Mibro S1

باتری هدفون بی سیم Mibro S1:

هر گوشی به یک باتری داخلی 35 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که توسط یک کیس شارژ 600 میلی آمپر ساعتی در مدت 1.5 ساعت شارژ می شود. با یک بار شارژ هدفون می توان 5 ساعت موسیقی پخش کرد (60 ساعت در حالت استندبای) که با قاب شارژ به 35 ساعت افزایش می یابد. پس از 6 بار شارژ کامل هدفون از جعبه شارژ، باید ظرف مدت 4 ساعت به فکر شارژ مجدد کیس شارژ از طریق درگاه USB-C باشید. بد نیست به تاثیر برجسته بلوتوث 5.0 در بهینه سازی مصرف انرژی اشاره کنیم. این نسخه بهینه ترین حالت مصرف انرژی را ارائه می دهد. بر روی جعبه شارژ 4 نشانگر LED تعبیه شده است که جز یادآوری شارژ باقی مانده در باتری جعبه شارژ، کار دیگری ندارند. هر نشانگر به 25 درصد ظرفیت داخلی اشاره دارد و اگر یکی از آنها روشن بماند به این معنی است که زمان شارژ مجدد فرا رسیده است.

دکمه بازگشت به بالا