برسی هندزفری بلوتوثی هایلو مدل MoriPods ANC

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات هندزفری بلوتوثی هایلو مدل MoriPods ANC هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل MoriPods ANC

پشتیبانی از بلوتوث 5.2، برقراری ارتباط پایدار و روان تر، پشتیبانی از کدک صوتی AAC، بازگرداندن جزئیات صوتی بیشتر، صدای تاخیر کم، شناسایی حساس تر و 37 ساعت عمر باتری لذت استفاده از این هدفون را چند برابر می کند.

طرح

این هدست طراحی ساده و شیکی دارد. استفاده از خطوط صاف و سطح مات در طراحی آن در نگاه اول شما را به خود جذب می کند و استفاده از این ویجت را آسان می کند.

وزن بسیار کم 3.9 گرمی این هدفون به این معنی است که هنگام استفاده از آن احساس راحتی فوق العاده ای خواهید داشت. طراحی با زاویه 35 درجه داخل گوش که آن را به نام طراحی ارگونومیک می شناسیم باعث می شود که این محصول بهتر به گوش شما برسد و جزئیات صدا را به طور کامل بشنوید.

نحوه استفاده

با یک فشار یک دکمه به راحتی می توانید از عملکردهای این گوشی استفاده کنید و برای پاسخگویی به تماس ها به مدت 1.5 ثانیه به آرامی روی گوشی سمت چپ ضربه بزنید و روی گوشی سمت راست ضربه بزنید تا متوقف شود. همچنین، برای رد تماس، به آرامی روی گوشی چپ یا راست دوبار ضربه بزنید.

برای پخش یا توقف موسیقی، به مدت 1.5 ثانیه به آرامی روی هدفون چپ یا راست ضربه بزنید و برای پخش آهنگ بعدی یا قبلی به آرامی روی هدفون چپ یا راست دوبار ضربه بزنید.

برای فعال کردن حالت حذف نویز فعال، سه بار آهسته روی گوشواره راست ضربه بزنید و برای فعال کردن حالت تأخیر کم فعال، سه بار آهسته روی گوشواره راست ضربه بزنید.

با سه ضربه آهسته بر روی هدست، می توانید حالت تاخیر کم را فعال کنید و توانایی بازی خود را نشان دهید و تجربه بازی عمیق تری داشته باشید.

همچنین برای فعال کردن حالت کنترل خودکار نویز، هدست را داخل گوشی قرار دهید.

ویژگی های

با هندزفری بلوتوث Haylou MoriPods ANC و ویژگی هایی مانند حذف نویز فعال 30 دسی بل (ANC)، حذف نویز تماس، حالت بازی و عمر باتری 30 ساعته، آهنگ را بدون نویز احساس کنید.

با ویژگی های زیر از دنیای آرام لذت ببرید:

  • حالت بازی کم تأخیر به معنای همگام سازی کامل صدا و تصویر است
  • تماس صوتی HD با کیفیت تماس واضح تر و روان تر
  • حذف نویز فعال با 3 حالت مختلف برای نیازهای مختلف
  • پشتیبانی از بلوتوث 5.2 برای ارتباط سریع و پایدار
  • درایور دینامیک 10 میلی متری با صدای طبیعی و دقیق
  • بدنه جمع و جور و وزن سبک 3.9 گرم
  • عمر باتری 30 ساعته برای لذت بیشتر و طولانی تر از پخش موسیقی

داشتن حالت های گوش دادن قابل تنظیم به شما کمک می کند فقط آنچه را که می خواهید بشنوید و می توانید از سه حالت مختلف کاهش نویز شفاف و استاندارد استفاده کنید.
می توانید بدون درآوردن هدفون، دنیای اطراف خود را بشنوید و از این سه حالت در شرایطی مشابه موارد زیر استفاده کنید:

  • حالت حذف نویز برای مترو، هواپیما و اتوبوس
  • حالت شفافیت برای ورزش، استراحت و خرید
  • حالت استاندارد برای کتابخانه، اتاق خواب و محیط کار

الگوریتم کاهش نویز DSP و وجود میکروفون های با کیفیت باعث می شود که صدای شما به درستی منتقل شود و نویز پس زمینه کاهش یابد تا مکالمات شفاف و بدون نویز باشد. این ویژگی به شما امکان می دهد از تماس های صوتی و مکالمه واضح با دوستان خود لذت ببرید.

از ویژگی اتصال فوری برای لذت بردن از موسیقی در هر زمان و هر مکان استفاده کنید. با استفاده از تراشه پیشرفته بلوتوث 5.2 می توانید به سرعت آن را با گوشی خود جفت کنید. از سوی دیگر، زمانی که این هدفون از قاب شارژ خارج می‌شود، می‌تواند فوراً به گوشی شما متصل شود و شما می‌توانید همیشه از صدایی روان و ممتاز لذت ببرید.

مدل Haylou MoriPods ANC با استفاده از یک درایور دینامیکی بزرگ 10 میلی‌متری، می‌تواند باس عمیق، آوازهای واضح و جزئیات کامل صدا را برای وضوح صدای عالی بازتولید کند. این ویژگی کیفیت صدای استریو و تجربه گوش دادن استثنایی را فراهم می کند.

علاوه بر این، با فعال کردن حالت ANC، می توانید تا 30 ساعت از موسیقی لذت ببرید و طولانی ترین روزهای خود را ببینید.

دکمه بازگشت به بالا