برسی هندزفری بلوتوثی وان مور مدلD1068 OMThing

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات هندزفری بلوتوثی وان مور مدلD1068 OMThing هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

هندزفری بلوتوثی وان مور مدلD1068 OMThing

————————————

1More Omthing EO005 با باتری 400 میلی آمپر ساعتی می تواند 25 ساعت زمان شارژ را برای شما فراهم کند و از آنجایی که دارای تراشه Qualcomm QCC3020 است، می تواند حجم خروجی را بسته به فعالیت شما تنظیم کند. علاوه بر این به دلیل داشتن وزن 55 گرمی گوش شما را خسته نمی کند و به راحتی می توانید با آن ورزش کنید یا با آن مکالمه داشته باشید، زیرا میکروفون ها مجهز به سیستم ENC هستند و یا می توانید بدون گرفتن گوشی از عملکردهای مورد نظر خود استفاده کنید. از جیب شما. مانند: کم و زیاد کردن صدا، پاسخ دادن و رد تماس ها و مواردی از این قبیل.

یکی از موضوعاتی که مورد بحث قرار گرفت، در دسترس بودن هدفون های بی سیم ساده است که استفاده از آنها آسان است تلفن و سایر دستگاه های بلوتوث قابل اتصال است و استفاده از آن نیاز به تلاش زیادی ندارد، قطعا لذت گوش دادن به موسیقی را چند برابر می کند. بی سیم بودن هدفون شما را از ناراحتی چرخاندن کابل ها نجات می دهد و می توانید در حین رانندگی یا ورزش بدون احساس ناراحتی با تمرکز زیادی به لیست پخش مورد علاقه خود گوش دهید و به راحتی و به طور کامل تماس ها را دریافت کنید. در این میان شرکت های مختلفی در زمینه تولید هدفون های بی سیم فعالیت می کنند که این شرکت می تواند در بین آنها مشهور باشد 1 بیشتر نشان داد که با طراحی 1 هندزفری بلوتوث omthing بیشتر مدل Omthing EO005توجه کاربر را جلب کند این شرکت یکی از برندهای فرعی است شرکت شیائومی است

طراحی

1 هندزفری بلوتوث omthing بیشتر مدل Omthing EO005 بسیاری از کاربران به دلیل طراحی خاص آن، این هدفون رده بالا را به لیست انتخاب های خود اضافه می کنند، زیرا درب کیس شارژ مانند صندوقچه باز می شود، گویی چیزهای ارزشمندی در آن وجود دارد، اما در داخل آن تنها دو هدفون وجود دارد. در ساخت این هدفون بی سیم از پلاستیک ABSاز پلی کربنات و نایلون استفاده شده است که مقاومت بالایی در برابر خش دارد. ارگونومی در نظر گرفته شده در ساخت این محصول می تواند باعث شود هدفون در یک گوش قرار گیرد تا گوش دیگر مانع شنیدن صدای محیط نشود. همچنین امکان قرار گرفتن در جریان صداهای خارجی مناسب است. در دسترس بودن یک استاندارد IPX5، 1 هر چیز دیگری EO005 از عرق کردن در گوش یا هنگام استفاده در باران یا در حین ورزش جلوگیری می کند. این هدفون دارای صفحه نمایش لمسی است که در مواقع نیاز می توانید به راحتی با لمس هدفون از آن استفاده کنید. ون مور امتینگ وزن آن 55 گرم است. ابعاد جایگاه شارژ 25*56*56 میلی متر می باشد. پایه شارژ همچنین دارای یک بند است که می توانید آن را به سوئیچ یا کیف خود وصل کنید.

کیفیت صدا

از درایور 13 میلی متری استفاده کنید Omthing EO005باعث شد این هدفون از نظر کیفیت صدا در رتبه بالایی قرار بگیرد، زیرا هرچه اندازه درایور هدفون بزرگتر باشد، بیس بهتری تولید می کند که می تواند صداهای فرکانس پایین را به خوبی منتقل کند. درایور به کار رفته در این محصول کیفیت صدای بسیار خوبی را تولید کرده و آن را نسبت به رقبای خود که از اتصال بی سیم استفاده می کنند برتری داده است. از کدک استفاده کنید AAC کیفیت صدای پخش شده را دو برابر می کند Omthing EO005 خواهد بود علاوه بر این دست آزاد از فناوری ها aptX و SBC همچنین پشتیبانی می کند که به بهبود کیفیت صدا کمک می کند. در این هندزفری چیپست کوالکام cVc 8.0 این هندزفری برای کاهش قابل توجه صداهای اطراف شما استفاده می شود و همچنین چهار میکروفون تعبیه شده در این هندزفری از فناوری ENC پشتیبانی می کند که به شما کمک می کند مکالمه ای واضح و واضح داشته باشید.

عملکرد

1 هر چیز دیگری EO005 از طریق بلوتوث نسخه 5 امکان اتصال به گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید و iOS که به راحتی می توان به آنها مربوط شد. این اتصال بسیار پایدار است و حتی در فاصله 10 متری از تلفن همراه همچنان می تواند به خوبی از پس انتقال صدا برآید. با استفاده از برنامه برنامه Omthing می توانید از حسگرهای لمسی در پشت استفاده کنید تلفن تغییرات در این محصول دارای گزینه شارژ بی سیم نیز می باشد که جدیدترین محصولات موجود در بازار از این فناوری پشتیبانی می کنند. برای جفت کردن این هدفون با تلفن همراه خود کافی است یک بار این کار را انجام دهید و برای سری های بعدی به طور خودکار با دستگاه شما جفت می شود. یک جفت یک تراشه خواهد بود کوالکام QCC3020صدای خروجی هندزفری را با توجه به عملکرد شما تنظیم می کند. به عنوان مثال، اگر در حال انجام بازی هستید، صدای خروجی را برای شما تنظیم می کند تا بتوانید از آن لذت کامل ببرید.

عملکرد کلیدهای لمسی

1 Omthing EO005 بیشتر کلیدهای لمسی برای انجام کارهایی مانند پاسخ یا رد تماس، پرش به آهنگ بعدی یا قبلی، افزایش و کاهش صدا وجود دارد، دستور خاصی وجود دارد که در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

برای پاسخ دادن به تماس یا توقف موقت موسیقی، به سادگی روی یکی از هدفون‌های هدفون ضربه بزنید.

برای رد کردن یا پایان دادن به تماس، روی یکی از گوشی ها دو ضربه سریع بزنید.

برای رفتن به آهنگ بعدی یک بار روی هدفون راست ضربه بزنید و ۱ ثانیه نگه دارید و برای رفتن به آهنگ قبلی همین کار را با هدفون سمت چپ تکرار کنید.

برای کاهش صدا دوبار روی هدفون سمت راست و برای افزایش صدا دوبار روی هدفون سمت چپ ضربه بزنید.

برای فعال کردن دستیار صوتی، کافی است 3 بار روی یکی از هدفون ضربه بزنید.

در نهایت انگشت خود را به مدت 5 ثانیه روی هدفون نگه دارید تا روشن یا خاموش شود.

باتری

ظرفیت 400 میلی آمپر ساعت در جعبه شارژ 1 هندزفری بلوتوث omthing بیشتر مدل Omthing EO005 واقع شده است، ظرفیت قابل توجهی دارد که امکان استفاده چندین بار از آن را فراهم می کند. از این هدفون می توان برای 5 ساعت گوش دادن مداوم موسیقی استفاده کرد که در صورت شارژ مجدد از قاب شارژ می توان این مدت را تا 25 ساعت افزایش داد. به عبارت دیگر، می توانید به 16 فیلم 90 دقیقه ای یا 500 قطعه موسیقی 3 دقیقه ای گوش دهید. این محصول از شارژ سریع و پورت Type-C و همچنین شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

دکمه بازگشت به بالا