برسی هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Glorimi Glori Buds 2

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Glorimi Glori Buds 2 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Glorimi Glori Buds 2

هندزفری بلوتوث مدل گلوریمی گلوری بادز 2 محصول شرکت گلوریمی می باشد که یکی از زیر مجموعه های قدرتمند شرکت شیائومی می باشد. این برند موفق به تولید و عرضه محصولات بسیار باکیفیت شده است. مهمترین ویژگی علاوه بر کیفیت بالای این محصولات قیمت مناسبی است که با توجه به پایه متریالی که دارند برای آنها در نظر گرفته شده است.

طراحی هندزفری بلوتوث گلوری گلوری بادز 2 شیائومی

لحظه ای که در مورد طراحی هندزفری بلوتوث مدل گلوریمی گلوری بادز 2 شیائومی باید به آن اشاره کنیم، طراحی خاص و شیکی است که به آن داده اند. این محصول را می توانید در دو رنگ سفید و مشکی تهیه کنید. ابعاد اصلی آن 5.8 × 20 × 31 میلی متر است و وزن هر گوشی یا گوشی معادل 3.4 گرم است.
این هندزفری با قابلیت کنترل لمسی تولید شده است. بنابراین، برای اینکه بتوانید آن را کار کنید و در نتیجه موسیقی یا تماس های دریافتی خود را کنترل کنید، باید از عملکرد لمسی آن بهره ببرید. تنها با لمس دکمه‌های هندزفری، می‌توانید موسیقی را قطع یا وصل کنید، حتی به تماس ورودی پاسخ دهید یا به راحتی تماس را رد کنید.
جنس در نظر گرفته شده برای بدنه این محصول پلاستیکی فوق العاده فشرده و محکم می باشد. بنابراین می توانید به راحتی یک هندزفری باکیفیت خریداری کنید و نگران بدنه این محصول نباشید. حتی اگر ضربه بخورد یا از دست شما بیفتد، مشکل چندانی برای آن نخواهد بود و سخت افزار بسیار سخت ساخته شده است. این شرکت با قرار دادن یک درایور 13 میلی متری در آن به شما کمک می کند صدای بیس بهتری داشته باشید. بر این اساس این صدا با وضوح بیشتری به گوش شما خواهد رسید.
نکته جالب دیگر در مورد این محصول این است که مانند دو گوشی طراحی و ساخته شده است اما در صورت تمایل می توانید از یک گوشی استفاده کنید. بنابراین باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که هر گوشی را می توان به یک دستگاه جداگانه متصل کرد. البته باید از هم دور باشند تا به هم وصل نشوند.

ویژگی های

در رابطه با ویژگی های هندزفری بلوتوث Xiaomi Glorimi glori buds 2 باید بدانید که هر ویژگی به راحتی می تواند تصمیم خرید فرد را افزایش دهد یا در کاهش آن تصمیم فعال باشد. بنابراین زمانی که قصد خرید محصول خاصی را دارید، لازم است اطلاعات و مشخصات آن را با دقت بررسی کنید.

مقاوم در برابر رطوبت و عرق

یکی از مهمترین توابع که در حال حاضر هر هندزفری بلوتوث باید داشته باشد، مقاومت آن در برابر رطوبت و عرق. زمانی که در حال ورزش هستید یا قصد استفاده از این هندزفری را در روزهای گرم سال دارید، دوست دارید که ضد آب باشد. به این ترتیب دیگر نیازی به برداشتن هدفون ندارید و می توانید همزمان از آن استفاده کنید. همچنین اگر آب به آنها پاشیده شود یا باران ببارد، هندزفری همچنان مقاومت خود را دارد.
دلیل این مقاومت بالا داشتن استاندارد IPX4 است که اجازه نمی دهد قطرات آب و عرق از این طریق به هندزفری نفوذ کند. اما به خاطر داشته باشید که او دیگر توانایی غوطه ور شدن کامل خود را در آب ندارد و این می تواند برای شما مشکل ایجاد کند.

بلوتوث نسخه 5.3

با بلوتوث نسخه 5.3 به راحتی می توانید یک اتصال پایدار و بدون وقفه را تجربه کنید. این نسخه از بلوتوث تا برد 10 متری پاسخگوی شما خواهد بود. این بدان معناست که ارتباط شما به هیچ وجه قطع نمی شود و می توانید به مکالمه و یا گوش دادن به موسیقی مورد نظر خود ادامه دهید.

باتری

هر شاخه از هدفون دارای یک باتری 40 میلی آمپر ساعتی است که توانایی بالایی در نگهداری شارژ دارد. اگر با آن صحبت کنید، می تواند 5 تا 6 ساعت شارژ شود. در حالت پخش موسیقی، مدت زمان 5 ساعت برای شما فعال خواهد بود. این هدفون تنها به 1.5 ساعت برای شارژ کامل نیاز دارد.
باتری در نظر گرفته شده برای کیس شارژ این محصول حاوی 380 میلی آمپر ساعت می باشد. عمر باتری بسیار بالاست و برای شارژ کامل باتری کیس به ۲ ساعت زمان نیاز دارید. هندزفری فوق دارای شارژر Type-C می باشد و به راحتی می توانید این محصول را با کابل مورد نظر خود شارژ کنید.

کاهش سر و صدا

فناوری حذف نویز یکی دیگر از ویژگی هایی است که هر هندزفری بلوتوثی به آن نیاز دارد. بنابراین باید در این محصول وجود داشته باشد. این هندزفری قابلیت فوق را دارد و می تواند به راحتی در هنگام مکالمه و یا در محیط شلوغ تمامی نویزهای اضافی را از بین ببرد. به این ترتیب شما یک مکالمه واضح و واضح خواهید داشت.

دکمه بازگشت به بالا