برسی هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Xiaomi Buds 3

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Xiaomi Buds 3 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Xiaomi Buds 3

هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Buds 3

هندزفری بلوتوث شیائومی Buds 3 یکی از محصولات شیائومی است که در سال 2023 وارد بازار شد، این هندزفری دارای طراحی زیبا و راحت، کیفیت صدای بالا، مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.2، حذف فعال نویز و تمیزی صدا، شارژ مناسب و کنترل های لمسی هوشمند. این هندزفری با تمامی گوشی های هوشمند اندروید و iOS سازگاری دارد و قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه را دارد. قطر درایور این هندزفری 12 میلی متر و ظرفیت باتری آن 310 میلی آمپر ساعت است. این هندزفری با شارژ 15 دقیقه ای تا 3 ساعت کار می کند و با شارژ کامل تا 28 ساعت دوام می آورد.

ویژگی های

طراحی و ظاهر:

هندزفری بلوتوث Xiaomi Buds 3 دارای طراحی نیمه داخل گوش است. این طراحی باعث می شود که دستگاه هندزفری به راحتی در گوش جا شود و با خطوط و ارگونومی گوش سازگار باشد. هندزفری Buds 3 دارای لبه های نرم و صافی است که باعث کاهش فشار روی گوش می شود. این هندزفری دارای سنسور تشخیص موقعیت گوشی روی گوش نیز می باشد که باعث قطع شدن صدای پخش شده و اتصال خودکار آن می شود. کنترل لمسی هندزفری نیز با لمس سطح بالایی آن در دسترس است.

کیس شارژ هندزفری بلوتوث Xiaomi Buds 3 دارای طراحی مستطیلی با لبه های سخت، صاف و گرد است. یک نشانگر LED رنگی متغیر روی جعبه تعبیه شده است که وضعیت شارژ یا عدم شارژ جعبه را نشان می دهد.

هندزفری بلوتوث Xiaomi Buds 3 دارای ابعاد 21.6 x 16.4 x 21.6 میلی‌متر و وزن هر هدفون 4.5 گرم است. ابعاد کیف شارژ 60 × 45 × 25 میلی متر و وزن آن 50 گرم است. این ابعاد و وزن هندزفری را بسیار سبک، کوچک و قابل حمل می کند.

هندزفری بلوتوث Xiaomi Buds 3 از پلاستیک ABS ساخته شده است. این ماده پلاستیکی ضد خش، ضد لک و ضد حساسیت، دوام و بهداشت هندزفری را افزایش می دهد. کیف شارژ از پلاستیک ABS ساخته شده و روکش براقی دارد.

هندزفری بلوتوث Xiaomi Buds 3 همچنین دارای کنترل‌های لمسی بصری است که به شما امکان می‌دهد بدون دردسر تماس‌ها و پخش موسیقی خود را مدیریت کنید. به تماس ها پاسخ دهید یا پایان دهید، میزان صدا را تنظیم کنید و موسیقی خود را با یک لمس کنترل کنید، همه اینها بدون لمس تلفن شما.

کیفیت صدا:

هندزفری بلوتوث Xiaomi Buds 3 دارای درایورهای 12 میلی متری با صدای واضح و باس قوی است که صدایی با کیفیت بالا را بدون تداخل منتقل می کند. علاوه بر این، این هندزفری قابلیت حذف نویز از دو میکروفون برای تماس های صوتی واضح را دارد که باعث کاهش نویز محیط و افزایش وضوح صدای گوینده می شود. قابلیت حذف نویز با استفاده از سه میکروفون بازخورد، یک میکروفون انتقال و مکالمه می تواند تا 40 دسی بل نویز محیط را حذف کند. این عملکرد را می توان در سه سطح زیر تنظیم کرد:

  • حالت متعادل: برای حذف صدا در محیط هایی مانند پارک ها و کافی شاپ ها
  • حالت نور: برای حذف نویز در محیط هایی مانند دفاتر و کتابخانه ها
  • حالت عمیق: برای حذف نویز در محیط های پر سر و صدا مانند مترو، فرودگاه و خیابان

کیفیت صدای HiFi تایید دیگری برای طرفداران موسیقی است. این هدفون از درایورهای پویا با آهنربای دوگانه استفاده می کند و به گفته شیائومی، تنظیم حرفه ای HRTF هدفون، صداهای طبیعی با فرکانس پایین (باس) و صداهای با فرکانس بالا واضح را ارائه می دهد.

اتصال پایدار:

هندزفری بلوتوث Xiaomi Buds 3 یک دستگاه بی سیم است که به دستگاه های هوشمند مانند تلفن، تبلت، لپ تاپ و غیره متصل می شود. از طریق بلوتوث نسخه 5.2. این هندزفری دارای فناوری TWS است که به معنای ارتباط بی سیم بین دو هدفون و منبع صدا است. این فناوری باعث می شود که دستگاه هندزفری به صورت جداگانه مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این، این هندزفری قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه را دارد و می تواند بین آنها سوئیچ کند. بلوتوث نسخه 5.2 نسبت به نسخه های قبلی باعث افزایش سرعت و پایداری انتقال اطلاعات و کاهش مصرف برق می شود. این هندزفری تاخیر کم و صدای استریو را در حالت بازی ارائه می دهد.

شخصی سازی:

به راحتی می توانید هندزفری بلوتوث Xiaomi buds 3 خود را سفارشی کنید. فقط برنامه Earbuds Xiaomi را دانلود کنید تا ژست‌های لغو نویز و حرکت را برای هدفون‌های بی‌سیم Xiaomi Buds 3 تنظیم کنید، تنظیمات را برای صدای بهینه تنظیم کنید و ارتقاء سیستم عامل آنلاین را نصب کنید.

باتری:

هندزفری بلوتوث Xiaomi Buds 3 از شارژ سریع پشتیبانی می کند. تنها با 10 دقیقه شارژ می توانید 90 دقیقه از آن استفاده کنید. وقتی هدفون را بیرون می آورید، موسیقی قطع می شود و وقتی دوباره آن را در آن قرار می دهید، موسیقی از سر گرفته می شود. شارژ کامل هدفون در جعبه شارژ حدود 45 دقیقه زمان می برد و این جعبه شارژ می تواند 3 تا 4 بار گوشی را شارژ کند.

دکمه بازگشت به بالا