برسی گوشی موبایل شیائومی مدل 11T Pro 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت D1004

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات گوشی موبایل شیائومی مدل 11T Pro 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت D1004 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

گوشی موبایل شیائومی مدل 11T Pro 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت D1004

——————————–

شیائومی 11 تی پرو تا دندان مسلح است

بدون تعریف بیشتر باید گفت که شیائومی در چند سال اخیر عملکرد بسیار خوب و درخشانی داشته است و گوشی های هوشمند این شرکت با استفاده از مشخصات فنی قدرتمند توانسته اند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند. یکی از گوشی های با کیفیت این شرکت، شیائومی 11 تی پرو است. در نگاه اول، طراحی در نظر گرفته شده برای Xiaomi 11T Pro خود را به عنوان یک گوشی هوشمند رده بالا نشان می دهد. در نمای جلویی، شاهد یک صفحه نمایش بسیار زیبا و باکیفیت هستیم که به طراحی Infinity O مجهز شده است. سه سنسور دوربین در پشت این گوشی هوشمند تعبیه شده است. اگرچه پنل صفحه نمایش این گوشی قابلیت پشتیبانی از حسگر اثرانگشت اپتیکال را دارد، اما شیائومی ترجیح داده این ویژگی محافظ و بسیار پرکاربرد را در کناره و روی دکمه پاور در نظر بگیرد. حسگر اثر انگشت فیزیکی این اسمارت فون طبق تست های انجام شده توانایی ارائه عملکرد بسیار سریع قفل صفحه نمایش را دارد.

برای فریم های جانبی این گوشی از مواد آلومینیومی استفاده شده است و وجود چنین متریالی باعث شده تا شیائومی 11 تی پرو 204 گرم وزن داشته باشد. وزنی که شاید نسبت به بسیاری از گوشی های هوشمند موجود در بازار سنگین تر به نظر برسد، اما این وزن نه تنها باعث خستگی در استفاده طولانی مدت می شود، بلکه HANDS_ON بسیار جذاب، حس افتادن در هنگام استفاده را تا حد زیادی کاهش می دهد و از طرفی احساس افتادن یک گوشی هوشمند پرچمدار و قدرتمند به کاربر منتقل می شود. مواد باکیفیت و تکنولوژی ساخت پیشرفته باعث شده تا این گوشی استاندارد IP53 را حفظ کند و در برابر پاشیدن قطرات آب مقاوم باشد. Corning Gorilla Glass Victus نیز از صفحه نمایش زیبای این گوشی هوشمند در برابر افتادن و ضربه های احتمالی محافظت می کند.

یک صفحه نمایش چشم نواز

صفحه نمایش این گوشی هوشمند علاوه بر طراحی زیبا و راحت، به مشخصات فنی قدرتمند و بسیار خوبی مجهز شده است. صفحه نمایش 6.67 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل از نوع AMOLED با قابلیت نمایش 395 پیکسل در هر اینچ. در حال حاضر با توجه به مشخصات بررسی شده باید گفت که با یکی از قدرتمندترین صفحه نمایش ها در بین گوشی های هوشمند روبرو هستیم. اما مشخصات قدرتمند این صفحه نمایش هنوز کامل نشده است و بهتر است بدانید که توانایی ارائه رفرش ریت 120 هرتز را دارد. چنین نرخ تازه‌سازی به شما این امکان را می‌دهد که کیفیت بسیار بهتری نسبت به صفحه‌نمایش‌هایی با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز ببینید، مخصوصاً هنگام انجام بازی‌ها و تماشای ویدیوهای باکیفیت. حداکثر روشنایی 1000 نیت (شمع در هر متر مربع) نیز باعث شد تا در شرایط نوری مختلف و حتی زیر نور مستقیم خورشید شاهد وضوح تصویر بسیار باکیفیتی از این صفحه نمایش باشیم. شیائومی سعی کرد حداقل حاشیه را برای صفحه نمایش در نظر بگیرد و این باعث شد که صفحه نمایش 85.1 درصد نمای جلو را اشغال کند. به طور کلی باید گفت که این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی روان، زیبا و باکیفیت مجهز شده است.

سنسور دوربین اصلی 108 مگاپیکسل

در قسمت سنسورهای دوربین همانطور که در ابتدا ذکر شد سه سنسور دوربین در نظر گرفته شده است. سنسور دوربین اصلی قدرتمند با وضوح 108 مگاپیکسل و دیافراگم f/1.8 از نوع عریض تا سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 120 درجه و سنسور ماکرو تله فوتو 5 مگاپیکسلی سه گانه هستند. سنسورهای دوربین این گوشی هوشمند بیایید با سنسور دوربین اصلی شروع کنیم که در حال حاضر قدرتمندترین سنسور دوربین در جهان از نظر وضوح است. وضوح در نظر گرفته شده به شما این امکان را می دهد که در نور روز شاهد تصاویر بسیار جذابی از این گوشی هوشمند باشید. جزئیات بسیار زیاد، کنتراست عالی و دامنه دینامیکی گسترده از جمله ویژگی های اصلی تصاویر خروجی است. البته این سنسور در نور شب و نور کم حرفی برای گفتن دارد. باز شدن دیافراگم بسیار خوب و جذب نور بالا در نهایت توانایی ثبت تصاویر بسیار جذاب در نور شب را دارد. البته قابلیت عکاسی در حالت شب این نرم افزار می تواند نویز نور شب (نورهای مصنوعی مانند نور لامپ) را نیز تا حد زیادی حذف کند و در نهایت تصاویر جذابی را بدون نویز در نور شب و نور کم از این گوشی به ارمغان بیاورد شاهد

سنسور فوق عریض دوربین نیز امکان ثبت تصاویر با زاویه دید وسیع 120 درجه را به شما می دهد که به شما امکان ثبت تصاویر بسیار جذاب به خصوص در طبیعت و عکس های گروهی را می دهد. البته باید گفت که شاید بهتر بود رزولوشن بهتری برای سنسور دوربین فوق عریض در نظر می گرفت. سنسور دوربین اصلی قدرتمند این گوشی در بخش فیلمبرداری با قابلیت فیلمبرداری با حداکثر کیفیت 8K و 30 فریم بر ثانیه عملکرد بسیار خوبی دارد. برای دوربین سلفی سنسوری با رزولوشن 16 مگاپیکسل در نظر گرفته شده که قابلیت فیلم برداری با حداکثر کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد.

ایمن بازی کنید و نگران شارژ کردن گوشی خود نباشید

با در نظر گرفتن هر مشخصاتی، شیائومی 11 تی پرو حرف های زیادی برای گفتن دارد. از نظر مشخصات سخت افزاری، این گوشی به پردازنده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 888 مجهز شده است. بهره وری انرژی و توانایی ارائه فرکانس کاری 1.80 گیگاهرتز، هشت هسته این پردازنده را تشکیل می دهد. با توجه به استفاده از چنین پردازنده قدرتمندی باید بدانید که می توانید سنگین ترین بازی های ممکن را روی این گوشی هوشمند نصب کنید و از گیم پلی عالی در کنار صفحه نمایش با نرخ رفرش 120 هرتز لذت ببرید. این گوشی هوشمند به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. وجود شارژر فوق قدرتمند 120 واتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع به این معنی است که برای شارژ باتری این گوشی هوشمند از 0 تا 100 درصد تنها به 17 دقیقه زمان نیاز دارید.

دکمه بازگشت به بالا