برسی گوشی موبایل شیائومی مدل 12PROدو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت D1001

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات گوشی موبایل شیائومی مدل 12PROدو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت D1001 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

گوشی موبایل شیائومی مدل 12PROدو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت D1001

———————————

طراحی جذاب و کمی متفاوت

بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده و پرچمدار ممکن است از نظر طراحی تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته باشند. اما شیائومی 12 پرو به عنوان یکی از قدرتمندترین پرچمداران این شرکت، طراحی کمی متفاوت دارد. با این حال، در نمای جلو شاهد طراحی آشنا هستیم که صفحه نمایش مجهز به بریدگی Infinity O است. یک بریدگی دایره ای با قطر کوچک در بالا و مرکز صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است. هرچه حاشیه‌های کمتری در نمایش چهره به چهره مشاهده کنید، صفحه نمایش صاف‌تر خواهد بود. شیائومی 12 پرو نیز در این زمینه بسیار خوب عمل کرد و صفحه نمایش نزدیک به 89.6 درصد از نمای جلو را به خود اختصاص داد.

اما تفاوت اصلی طراحی شیائومی 12 پرو با سایر گوشی های هوشمند، طراحی در نظر گرفته شده برای پشت این گوشی است. جایی که سه سنسور دوربین قدرتمند آن در یک معماری مستطیلی در کنار هم قرار گرفته اند و سنسور دوربین اصلی با ابعاد بزرگتری نسبت به دو سنسور دوربین دیگر خودنمایی می کند. طبق تست های انجام شده، حسگر اثرانگشت اپتیکال قرار داده شده در زیر صفحه نمایش، عملکرد بسیار خوب و سریعی در زمان باز کردن قفل صفحه نمایش دارد. وزن این گوشی 204 گرم است که نسبت به سایر پرچمداران وزن مناسبی به نظر می رسد که در استفاده طولانی مدت دست را خسته نمی کند و از طرفی آنقدر سبک نیست که باعث تشدید احساس افتادن در هنگام استفاده شود. و به طور کلی می توان گفت که HANDS_ON ظاهری جذاب و پیشرو دارد.

صفحه نمایشی که آنچه شما انتظار دارید را انجام می دهد

شیائومی 12 پرو به صفحه نمایش 6.73 اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن 1440 در 3200 پیکسل مجهز شده است که توانایی نمایش 521 پیکسل در هر اینچ را دارد. در حال حاضر باید بگوییم که کمتر گوشی هوشمندی مجهز به صفحه نمایشی با قابلیت نمایش 521 پیکسل در هر اینچ است که نشان از عملکرد بسیار خوب این صفحه نمایش دارد. اما مشخصات این گوشی همچنان پابرجاست و توانایی ارائه حداکثر نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز را دارد. نرخ تازه‌سازی که به شما صفحه‌ای صاف و بدون تاخیر می‌دهد و از سوی دیگر، هنگام اجرای بازی‌های گرافیکی بالا و تماشای فیلم‌های باکیفیت، عملکرد بهتری نسبت به صفحه‌های نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی دارد. این صفحه نمایش با روشنایی بسیار خوب 1500 نیت (شمع بر متر مربع) نه تنها در شرایط نوری مختلف، بلکه وضوح تصویر بسیار خوب و باکیفیتی را برای مثال در زیر نور مستقیم خورشید ارائه می دهد.

سنسورهای دوربین تا دندان مسلح هستند

در زمینه سنسور دوربین، شیائومی 12 پرو حرف های زیادی برای گفتن دارد و آماده رقابت با قدرتمندترین پرچمداران بازار است. همانطور که در ابتدا ذکر شد، سه سنسور دوربین در پشت وجود دارد. با سنسور دوربین اصلی و قدرتمند 50 مگاپیکسلی شروع می کنیم. با توجه به اندازه سنسور و وضوح مورد بحث باید بگوییم که در نور روز عملکرد بسیار خوبی را مشاهده خواهید کرد که در خور یک گوشی پرچمدار است. کنتراست بسیار خوب، دامنه دینامیکی گسترده و جزئیات با دقت بالا از جمله ویژگی های اصلی تصاویر خروجی ثبت شده توسط این سنسور دوربین است. حسگر دوربین اصلی شیائومی 12 پرو مانند بسیاری از پرچمداران و گوشی های رده بالا به لرزشگیر اپتیکال تصویر یا OIS مجهز شده است. این ویژگی به طور موثر لرزش های ناخواسته در هنگام فیلم برداری و عکاسی را تا حد زیادی از بین می برد. در پایان شاهد عملکرد بسیار خوبی خواهید بود. بهتر است بدانید که تثبیت کننده نوری نسبت به تثبیت کننده های دیجیتال یا EIS توانایی ارائه عملکرد بهتر را دارد.

سنسور دوربین تله فوتو در این گوشی به دلیل رزولوشن 50 مگاپیکسلی یکی از قدرتمندترین سنسورهای دوربین تله فوتو در بین گوشی های هوشمند پرچمدار است. زوم اپتیکال دو برابر (بزرگنمایی بدون افت کیفیت) به شما این امکان را می دهد که با این سنسور تصاویر بسیار جذابی را به خصوص در حالت پرتره ثبت کنید. در قسمت سنسور دوربین فوق عریض باید بگوییم که Xiaomi 12 Pro به لطف وجود سنسور قدرتمند با وضوح 50 مگاپیکسل عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهد. ثبت تصاویر جذاب با زاویه دید وسیع و کیفیت عالی که کمتر گوشی پرچمدار در این بخش می تواند با آن رقابت کند. قابلیت فیلم برداری با حداکثر کیفیت 8K و سرعت 24 فریم بر ثانیه انتخاب بسیار مناسبی برای سنسور دوربین اصلی این گوشی است که کاملا شایسته همراهی یک پرچمدار است. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی این گوشی در نور روز عملکرد بسیار خوبی دارد و در حالت پرتره عکس می گیرد و البته در نور شب شاید نتواند صدای نور شب را نسبت به سنسور دوربین اصلی حذف کند اما با این وجود شایسته همراهی با یک پرچمدار است. گوشی هوشمند

شیائومی 12 پرو در عملکرد هیچ بازی کم ندارد

داشتن پردازنده بسیار قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1، شیائومی 12 پرو را به راحتی از پس سخت ترین بازی های جهان برمی آورد. قدرتمندترین هسته در نظر گرفته شده برای این پردازنده توانایی ارائه حداکثر فرکانس کاری 3.0 گیگاهرتز را دارد. پس با خیال راحت بازی های سنگین گرافیکی بالا مانند Asphalt 9 و Call of Duty Mobile را با بالاترین تنظیمات گرافیکی ممکن با این گوشی انجام دهید و به لطف وجود چنین پردازنده ای و صفحه نمایش بسیار باکیفیت از گیم پلی جذاب لذت ببرید. باتری 4600 میلی آمپر ساعتی این گوشی قابلیت ارائه عمر مفید (زمان آماده به کار) بیش از یک روز و کمتر از دو روز را در شرایط استفاده معمولی دارد. اما یک شارژر قدرتمند با توان 67 وات نیز این گوشی هوشمند را همراهی می کند. شارژری که به لطف قدرت بالا و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، توانایی شارژ باتری گوشی را از صفر تا 100 درصد در 18 دقیقه دارد.

دکمه بازگشت به بالا