برسی گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M4 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M4 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M4 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

———————————————

طراحی متفاوت اما ساده

بدون هیچ تعریف دیگری، باید بپذیریم که سری گوشی های هوشمند میان رده پوکو شیائومی با استفاده از مشخصات فنی مناسب و قابل قبول، توانسته اند نسبت به قیمت در نظر گرفته شده، عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. Poco M4 5G یکی از گوشی های میان رده با ارزش خرید بالا است که مشخصات فنی خوبی نسبت به قیمت دارد. طراحی خاص و در عین حال ساده این گوشی در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. طراحی که ما را به یاد زبان طراحی شیائومی می اندازد که در برخی از گوشی های هوشمند خود از آن استفاده می کند. تغییرات جزئی اما ساده باعث شد که Poco M4 5G در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند موجود در بازار متفاوت به نظر برسد.

در نمای جلو شاهد یک صفحه نمایش یکنواخت هستیم که 83.6 درصد نمای جلو را به خود اختصاص داده و از طراحی قطره ای استفاده می کند. بریدگی قطره اشکی در بالا و مرکز صفحه نمایش سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است. در پشت، زبان طراحی آشنای پوکو را می بینیم که دو سنسور دوربین را در خود جای داده است. وزن نه چندان سبک 200 گرمی این گوشی می تواند در استفاده طولانی مدت کمی دست را خسته کند اما این وزن باعث کاهش چشمگیر حس افتادن در حین استفاده شده و تجربه کاربری بسیار خوشایندی را برای شما به ارمغان می آورد. ویژگی محافظ و بسیار پرکاربرد حسگر اثرانگشت بر روی قاب کناری و روی دکمه پاور قرار گرفته است که در تست ها انجام شد.

صفحه نمایش جذاب و روان با نرخ تازه سازی 90 هرتز

یکی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند که توانایی ارائه عملکردی فراتر از یک گوشی میان رده را دارد، بدون شک صفحه نمایش آن است. این گوشی به صفحه نمایش 6.58 اینچی IPS با رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل مجهز شده است. بهره گیری از این وضوح تصویر و همچنین قابلیت نمایش 401 پیکسل در هر اینچ به شما این امکان را می دهد که شاهد وضوح تصویر بسیار خوب و رنگ های عمیق باشید.

اما باید بدانید که مشخصات قدرتمند این صفحه نمایش در موقعیت گوشی میان رده هنوز کامل نشده است. حداکثر روشنایی 500 نیت این صفحه نمایش به شما این امکان را می دهد که وضوح تصویر بسیار خوبی را در شرایط نوری مختلف مشاهده کنید. اما برای شرایطی مانند نور مستقیم خورشید، آیا می توان از نظر وضوح تصویر روی این صفحه حساب کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بدون شک وضوح تصویر تحت این شرایط تحت تاثیر قرار می گیرد، اما باید بدانید که حتی در این شرایط نیز وضوح تصویر قابل قبولی را مشاهده خواهید کرد و البته آیکون ها بسیار خوانا هستند. یکی دیگر از ویژگی های قدرتمند این صفحه نمایش بدون شک قابلیت ارائه نرخ تازه سازی 90 هرتز است. چنین نرخ تازه‌سازی به شما امکان می‌دهد با صفحه‌نمایش صاف و بدون تاخیر مواجه شوید و باید بدانید که از این نظر، نمایشگر Poco M4 5G در هنگام اجرای بازی‌های سنگین و تماشای ویدیوهای با کیفیت، عملکرد بهتری نسبت به صفحه‌نمایش‌های با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز دارد. .

سنسورهای دوربین می توانند بهتر باشند

اما یکی از انتقاداتی که به این گوشی هوشمند وارد می شود، سنسورهای دوربین است. ابتدا باید بدانید که این گوشی سنسور دوربین فوق عریض ندارد. ما با سنسور دوربین زاویه باز شروع می کنیم، یک سنسور 13 مگاپیکسلی که در نور روز می تواند انتظارات شما را از یک گوشی میان رده برآورده کند. اما در نور شب نباید انتظار خروجی تصاویر با روشنایی بسیار بالا و بدون نویز داشته باشید (نورهای مصنوعی در نور شب که به دلیل پراکندگی نور بر کیفیت تصاویر خروجی تاثیر می گذارد).

سنسور 2 مگاپیکسلی دوربین عمق نیز برای کمک به ثبت تصاویر پرتره بهتر با سنسور زاویه باز دوربین طراحی شده است. در خروجی تصاویر حالت پرتره، پس زمینه به خوبی محو شده و شاخص تصویر تداخل چندانی با بوکه پس زمینه ایجاد نمی کند که عملکرد خوب سنسور زاویه باز و تشخیص عمق دوربین را در هنگام ثبت تصاویر در حالت پرتره نشان می دهد. برای دوربین سلفی سنسور 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که در نور روز می تواند عملکرد قابل قبولی در اندازه یک گوشی میان رده داشته باشد اما در نور شب نباید انتظار زیادی از این سنسور داشت. در تست های انجام شده، این سنسور دوربین سلفی در هنگام برقراری تماس تصویری عملکرد بسیار خوبی دارد.

پردازنده و باتری که خیلی خوب کار می کنند

از نظر مشخصات سخت افزاری، شیائومی پوکو M4 5G چیزی در جایگاه یک گوشی میان رده کم ندارد. این گوشی مجهز به یکی از بهترین پردازنده های میان رده شرکت مدیاتک Dimension 700 می باشد.دو هسته قدرتمندتر با قابلیت ارائه حداکثر فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز و شش هسته اقتصادی با بازده انرژی کمتر و قابلیت ارائه فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز، هشت هسته این پردازنده با معماری 7 نانومتری را تشکیل می دهد. علاوه بر عملکرد خوب، همانطور که از نام این گوشی پیداست، وجود این پردازنده ها باعث می شود تا بتواند از شبکه های اینترنت نسل پنجم یا 5G پشتیبانی کند.

برای اجرای بازی های سنگین مانند Call of Duty Mobile، Asphalt 9، PUBG Mobile و Real Racing 3 می توانید روی این گوشی حساب کنید. اما توصیه می کنیم برای اجرای روان و بدون لگ این گونه بازی ها، تنظیمات گرافیکی را روی حالت عملکرد بالا قرار ندهید. . باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی در حالت استفاده معمولی قابلیت دو روز عمر مفید (زمان آماده به کار) را دارد و در زمان روشن بودن دیتا، انجام بازی و تماشای فیلم، این باتری می تواند با هر بار شارژ 100 درصد شارژ شود. تا عمر مفید یک روزه را فراهم کند. در مجموع اگر می خواهید گوشی میان رده ای بخرید که از نظر صفحه نمایش، پردازنده و باتری عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی داشته باشد، بدون شک Xiaomi Poco M4 5G می تواند یکی از بهترین گزینه های ممکن برای شما باشد.

دکمه بازگشت به بالا