برسی گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X3 GT دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت D1015

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X3 GT دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت D1015 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X3 GT دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت D1015

——————————

طراحی جذاب، صفحه نمایش بازی

سری گوشی های پوکو شیائومی با استفاده از مشخصات فنی قدرتمند توانسته اند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند و طرفداران زیادی در بین کاربران داشته باشند. یکی از جدیدترین گوشی های میان رده این شرکت پوکو X3 GT است که به عنوان یکی از گوشی های میان رده رده بالای شیائومی شناخته می شود. در برخی موارد این گوشی به مشخصات فنی مجهز است که چیزی از یک پرچمدار کم ندارد. در نگاه اول، طراحی در نظر گرفته شده برای شیائومی پوکو X3 GT سعی دارد خود را به عنوان یک گوشی هوشمند پرچمدار و قدرتمند معرفی کند. در نمای جلویی شاهد صفحه نمایشی صاف و بسیار زیبا هستیم که به طراحی جذاب Infiniti O با بریدگی مجهز شده است. بریدگی دایره‌ای در بالا و مرکز صفحه نمایش با قطر بسیار کم سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است. در نمای عقب سه سنسور دوربین برای این گوشی هوشمند میان رده وجود دارد. در این قسمت خبری از قابلیت امنیتی سنسور اثرانگشت که بسیار پرکاربرد است و این قابلیت امنیتی روی دکمه پاور در قاب کناری قرار گرفته است. حسگر اثر انگشت فیزیکی نیز عملکرد بسیار خوب و سریع قفل صفحه نمایش را دارد. جنس پلاستیک مرغوب وزن مناسبی معادل 193 گرم برای این گوشی دارد، لازم به ذکر است که شیائومی پوکو X3 GT قادر به حفظ استاندارد IP53 است که به معنای مقاوم بودن آن در برابر پاشیدن قطرات آب است. وزن مناسب این گوشی در استفاده طولانی مدت باعث خستگی کاربر نمی شود و HANDS_ON بسیار جذاب آن باعث می شود تا احتمال افتادن در هنگام استفاده به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

اما صفحه نمایش طراحی شده برای این گوشی هوشمند دارای مشخصات قدرتمند و بسیار خوبی است. شیائومی Poco X3 GT به صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS LCD با وضوح 1080 در 2400 پیکسل مجهز شده است. مشخصات این صفحه نمایش در کنار تراکم پیکسلی 399ppi در هر اینچ نشان می دهد که با صفحه نمایشی قدرتمند و بسیار با کیفیت روبرو هستیم. اما قدرت این صفحه نمایش به این مشخصات محدود نمی شود و باید بدانید که صفحه نمایش شیائومی پوکو X3 GT قادر به ارائه نرخ به روز رسانی 120 هرتز است. با این رندرها، صفحه نمایش بسیار نرم تری را در مقایسه با صفحه نمایش های با نرخ نوسازی 90 هرتزی تجربه می کنید که در نهایت تجربه بسیار جذابی از گیم پلی و تماشای ویدیو را برای شما به ارمغان می آورد. روشنایی مناسب 450 نیت (شمع بر متر مربع) می تواند وضوح تصویر بسیار خوب و قابل قبولی را در شرایط نوری مختلف و حتی زیر نور مستقیم خورشید ارائه دهد. آخرین نسل محافظ Corning Gorilla Glass Victus نیز از صفحه نمایش باکیفیت این گوشی هوشمند در برابر ضربه ها و سقوط های احتمالی محافظت می کند.

مناسب برای ثبت لحظات جالب

در پشت، همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، سه سنسور دوربین، یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 64 مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/1.8 از نوع عریض به همراه یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق العاده را می بینیم. نوع عریض (فوق عریض) با میدان دید زاویه ای 120 درجه و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 سنسورهای دوربین سه گانه شیائومی پوکو X3 GT را تشکیل می دهند. در مورد سنسور دوربین اصلی باید بگوییم که Poco X3 GT نسبت به اکثر گوشی های هوشمند میان رده بازار به دوربین قدرتمندتری مجهز شده است. در نور روز می توانید تصاویر بسیار جذابی را با این گوشی ثبت کنید که کنتراست بسیار خوب، جزئیات عالی و محدوده دینامیکی کاملا طبیعی از جمله ویژگی های تصاویر خروجی ثبت شده توسط سنسور دوربین اصلی این گوشی هوشمند میان رده است. اما در نور شب، Xiaomi Poco X3 Gt حرف های زیادی برای گفتن دارد. دیافراگم مناسب با جذب نور بالا قابلیت ثبت تصاویر با کیفیت بالا در نور شب و نور کم را دارد. البته عملکرد حالت شب نیز می تواند نویزهای شبانه (نورهای مصنوعی مانند نور لامپ) را به حداقل ممکن کاهش دهد و در نهایت تصویری با کیفیت بسیار بالا ارائه دهد.

با این حال، در این بخش به ویژگی جالب عکاسی حرفه ای نیز پرداخته می شود که برای عکاسان کمی حرفه ای تر مناسب است که می توانند با تنظیم دستی ISO، دیافراگم، سرعت شاتر، تصاویر بسیار جذاب و هنرمندانه ای را در این بخش ایجاد کنند. .. ضبط نور شب. سنسور دوربین فوق عریض همچنین مکان هایی را برای ضبط تصاویر با زاویه دید وسیع تری نسبت به سنسور دوربین اصلی در اختیار شما قرار می دهد. البته خروجی تصاویر ثبت شده توسط این سنسور دوربین جزئیات کمتری را نسبت به سنسور دوربین اصلی نشان می دهد اما به دلیل عملکرد بسیار خوب آن برای ثبت تصاویر جذب طبیعت و عکس های گروهی مناسب است. شیائومی پوکو X3 GT به لطف استفاده از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی قادر به فیلم برداری با حداکثر کیفیت 4K و 30 فریم بر ثانیه است. یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است که علاوه بر عملکرد خوب، قابلیت فیلم برداری با حداکثر کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد.

پردازنده قدرتمند با عملکرد عالی

شیائومی Poco X3 GT به یکی از جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده های مدیاتک به نام Dimension 1100 مجهز شده است. پردازنده ای با معماری 6 نانومتری، چهار هسته قدرتمندتر با حداکثر فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز، به همراه چهار هسته اقتصادی با راندمان انرژی کمتر. و توانایی ارائه فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز، هشت هسته آن را تشکیل می دهد. با نگاهی به فرکانس هسته های این پردازنده و همچنین وجود پردازنده گرافیکی Mali-G77 MC9 باید بدانید که این گوشی هوشمند حتی از پس بازی های سنگینی مانند Call of Duty Mobile و Asphalt 9 براحتی بر می آید و می توانید از گیمینگ عالی لذت ببرید. تجربه صفحه نمایش با کیفیت با این گوشی هوشمند میان رده جذاب باشید. از طرفی این پردازنده امکان پشتیبانی از شبکه های اینترنت نسل پنجم یا 5G را برای شیائومی پوکو ایکس 3 جی تی فراهم کرد.

باتری و شارژر قدرتمند

از نظر ظرفیت باتری، این گوشی هوشمند میان رده پا به عرصه رقابت گذاشته است. شیائومی پوکو ایکس 3 جی تی به باتری قدرتمندی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت مجهز شده است. به لطف استفاده از چنین باتری قدرتمندی، Xiaomi Poco X3 GT می تواند 110 ساعت زمان آماده به کار (زمان آماده به کار)، 36 ساعت و 29 دقیقه وبگردی و 15 ساعت و 54 دقیقه تماشای ویدیو را ارائه دهد. شارژر فوق قدرتمند 67 واتی تنها به زمان کوتاهی 42 دقیقه ای نیاز دارد تا باتری قدرتمند این گوشی هوشمند را از 0 تا 100 درصد شارژ کند که عملکرد بسیار خوب آن را نشان می دهد.

دکمه بازگشت به بالا