برسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت D1020

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت D1020 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت D1020

——————————–

جذاب دوست داشتنی

در حال حاضر طراحی گوشی های هوشمند بسیار به طراحی گوشی های پرچمدار نزدیک شده است و در این بین شیائومی توانسته عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد. یکی از گوشی های هوشمند میان رده و رده بالای این شرکت، مدل Redmi note 11 pro است که در دو نسخه 4G و 5G عرضه شده است که تفاوت اصلی این دو نسخه در پردازنده است. در این مقاله نگاهی به نسخه 4G خواهیم داشت که با توجه به مشخصات مطرح شده، یک گوشی میان رده و بسیار مقرون به صرفه است. طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی باعث شده تا حس یک گوشی هوشمند پرچمدار به کاربر منتقل شود. در نمای جلویی، شاهد یک صفحه نمایش صاف و بسیار زیبا هستیم که به طراحی Infinity O مجهز شده است.

در پشت، چهار سنسور دوربین را می بینیم که در یک بریدگی مستطیلی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. هیچ حسگر اثر انگشت در پشت وجود ندارد و این ویژگی امنیتی رایج در کنار و روی دکمه پاور قرار دارد. حسگر فیزیکی مورد بررسی با توجه به آزمایشات انجام شده توانایی ارائه عملکرد بسیار خوب و سریع را دارد. شاید وزن 202 گرمی این گوشی از بسیاری از گوشی های میان رده سنگین تر به نظر برسد، اما باید بدانید که این وزن نه تنها در استفاده طولانی مدت دست را خسته نمی کند، بلکه احساس افتادن در هنگام استفاده را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و در نهایت، باید گفت که HANDS-ON یک گوشی پرچمدار را به شما تحویل می دهد. مواد مناسب و تکنولوژی تولید پیشرفته باعث شده تا Redmi Note 11 pro 4G بتواند در برابر پاشش آب مقاومت کند. لازم به ذکر است که این ویژگی با استاندارد IP68 متفاوت بوده و قابلیت مقاومت در برابر آب را ندارد. به عنوان مثال نمی توانید از این گوشی در ورزش های آبی مانند شنا استفاده کنید.

صفحه نمایش با کیفیت بالا

قبل از اینکه در این قسمت به مشخصات فنی صفحه نمایش این گوشی بپردازیم، باید بگوییم که ردمی نوت 11 پرو نه تنها در میان گوشی های میان رده، بلکه در میان گوشی های پرچمدار، صفحه نمایش قدرتمند و باکیفیتی دارد. این گوشی به صفحه نمایش 6.67 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل مجهز شده است. داشتن پنل Supermold به شما این امکان را می دهد که کیفیت بسیار بهتری را در مقایسه با صفحه نمایش های دارای پنل IPS مشاهده کنید. البته نباید فراموش کنید که پنل سوپرمولد علاوه بر کیفیت بهتر، مصرف انرژی کمتری نیز نسبت به پنل IPS دارد.

اما مشخصات قدرتمند این صفحه نمایش هنوز کامل نشده است و باید بدانید که این صفحه نمایش می تواند حداکثر رفرش ریت 120 هرتز را ارائه دهد. چنین نرخ تازه‌سازی به شما این امکان را می‌دهد که هنگام اجرای بازی‌های سنگین و تماشای ویدیوی باکیفیت، کیفیت بسیار بهتری نسبت به صفحه‌نمایش‌هایی با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز ببینید. روشنایی بسیار خوب 1200 نیت (شمع در هر متر مربع) باعث شد تا در شرایط نوری مختلف و حتی زیر نور مستقیم خورشید وضوح و کیفیت تصویر بسیار خوبی را مشاهده کنید. گوریلا گلس 5 نیز به خوبی از این صفحه نمایش در برابر سقوط و ضربه های احتمالی محافظت می کند. همانطور که در ابتدا ذکر شد، این صفحه نمایش می تواند تمام نیازها و انتظارات شما را به خوبی برآورده کند.

با سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی لحظات زیبایی را ثبت کنید

قسمت سنسورهای دوربین همانطور که در ابتدا ذکر شد به چهار سنسور دوربین مختلف برای این گوشی میان رده می پردازد. از سنسور دوربین اصلی شروع می کنیم که وضوح 108 مگاپیکسلی دارد و قادر به ثبت تصاویر باکیفیت است. این سنسور در مقایسه با سنسورهای دوربین گوشی های دیگر، یکی از قدرتمندترین سنسورهای دوربین در دنیا از نظر وضوح است. این وضوح باعث شده است که جزئیات با وفاداری بالا در تصاویر خروجی ثبت شده در نور روز ظاهر شوند. به طور کلی در نور روز می توانید تصاویر بسیار باکیفیت و جذابی را در نور روز ثبت کنید. البته در نور شب به لطف باز شدن دریچه دیافراگمی که جذب نور بالایی دارد و قابلیت های نرم افزار عکاسی در شب می توانید با این سنسور تصاویری با کیفیت و مرتبط ثبت کنید.

سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض دومین سنسور در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده است که یکی از سنسورهای محبوب در بین کاربران است. این سنسور با زاویه دید گسترده 118 درجه امکان ثبت تصاویر جذاب در طبیعت و عکس های دسته جمعی را فراهم می کرد. البته با توجه به رزولوشن مورد بحث، نباید انتظار رندر بسیار دقیقی از جزئیات را در تصاویر منبع ثبت شده داشت، اما در مجموع عملکرد قابل قبول و خوبی دارد. دو سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو دو سنسور دوربین دیگر در این گوشی هوشمند میان رده را تشکیل می دهند. سنسور ماکرو برای گرفتن تصاویر از فاصله نزدیک طراحی شده است و سنسور عمق نیز به ثبت تصاویر با کیفیت بالا در حالت پرتره با سنسور دوربین اصلی کمک کرده است. اما در قسمت فیلمبرداری، این گوشی میان رده قابلیت فیلمبرداری با حداکثر کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد که با توجه به وجود سنسور دوربین قدرتمند 108 مگاپیکسلی شاید بهتر باشد دارای قابلیت ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 4K برای این گوشی میان رده در نظر گرفته شد. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی عملکرد مناسب و قابل قبولی دارد.

پردازنده خوب، باتری قدرتمند

پردازنده Mediatek Helio G96 برای Redmi Note 11 Pro 4G طراحی شده است. دو هسته قدرتمند با قابلیت ارائه حداکثر فرکانس کاری 2.05 گیگاهرتز و شش هسته اقتصادی با بازده انرژی کمتر و قابلیت ارائه فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز هشت هسته این پردازنده را تشکیل می دهند. باید گفت که Redmi Note 11 Pro 4G با استفاده از چنین پردازنده ای توانایی ارائه عملکرد خوبی را در هنگام اجرای بازی های سنگین مانند Call of Duty Mobile دارد. البته برای مشاهده عملکرد بهتر در هنگام عرضه چنین بازی هایی، بهتر است تنظیمات گرافیکی بازی را روی حالت عملکرد بالا قرار ندهید تا عملکرد بهتری را مشاهده کنید.

باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی این قابلیت را دارد که با هر بار 100 درصد شارژ در شرایط استفاده معمولی، نزدیک به دو روز عمر مفید (زمان آماده به کار) ارائه دهد. اما این گوشی از شارژر قدرتمند 67 واتی بهره می برد. این شارژر که از فناوری شارژ سریع بهره می برد، توانایی شارژ باتری این گوشی میان رده را در مدت زمان بسیار کوتاه 15 دقیقه ای از صفر تا 51 درصد دارد.

دکمه بازگشت به بالا