برسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro Plus 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت D1017

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro Plus 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت D1017 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro Plus 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت D1017

—————————-

میان رده با مشخصات قدرتمند

در میان گوشی های میان رده سری ردمی شیائومی، شاهد رونمایی از گوشی هایی بودیم که به مشخصات فنی قدرتمند و پرچمدار مجهز بودند. یکی از آن گوشی های میان رده قدرتمند، Redmi Note 11 Pro Plus است. Redmi Note 11 Pro Plus در نگاه اول به لطف طراحی سعی دارد خود را به عنوان یک گوشی پرچمدار معرفی کند و باید گفت که در این امر موفق بوده است. یک صفحه نمایش محکم این گوشی میان رده را همراهی می کند که به بریدگی Infinity O مجهز شده است. یک بریدگی دایره ای با قطر کوچک در بالا و مرکز صفحه نمایش سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است. به لطف حاشیه های کم و صفحه نمایشی که 86.1 درصد نمای جلو را به خود اختصاص داده، شما را با صفحه نمایشی یکدست و بسیار زیبا روبرو کرده است. این گوشی به لطف پشتیبانی از استاندارد IP53 در برابر پاشیدن قطرات آب نیز مقاوم است.

طراحی جالبی در پشت برای قرار دادن سه سنسور دوربین این گوشی هوشمند ارائه شده است. حاشیه متفاوت در نظر گرفته شده برای سنسور قدرتمند دوربین اصلی نیز این سنسور را از سایر سنسورها متمایز می کند. وزن 204 گرمی این گوشی شاید از بسیاری از گوشی های میان رده دیگر سنگین تر باشد، اما می توان گفت وزن مناسبی است که حس یک گوشی رده بالا و باکیفیت را به شما القا می کند. اگرچه صفحه نمایش این گوشی می تواند از قابلیت امنیتی حسگر اثر انگشت پشتیبانی کند، اما شیائومی ترجیح داد این ویژگی جذاب را روی دکمه پاور قرار دهد. می توان گفت با توجه به تست های انجام شده، حسگر اثر انگشت فیزیکی طراحی شده برای این گوشی در مقایسه با سنسورهای اپتیکال حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش، عملکرد بازگشایی قفل صفحه نمایش سریع تری دارد.

صفحه نمایشی که چیزی بیش از یک پرچمدار نیست

اما جدا از طراحی زیبای صفحه نمایش، باید بدانید که مشخصات فنی قدرتمندی نیز برای این صفحه نمایش در نظر گرفته شده است. شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس به صفحه نمایش 6.67 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل مجهز شده است. صفحه نمایشی که می تواند 395 پیکسل در هر اینچ را نمایش دهد. تا اینجای کار باید بگوییم که بدون هیچ تعریف دیگری، نه تنها در مقایسه با گوشی های میان رده، بلکه در مقایسه با گوشی های پرچمدار، شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس به صفحه نمایش بسیار باکیفیتی مجهز شده است.

لذت عکاسی با دوربین 108 مگاپیکسلی

در قسمت سنسور دوربین باید بگوییم که سنسور دوربین اصلی این گوشی میان رده چیزی از یک گوشی پرچمدار کم ندارد. وجود سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 108 مگاپیکسل به شما این امکان را می دهد که در نور روز تصاویر بسیار جذاب و باکیفیتی ثبت کنید. تصاویری که کنتراست عالی، محدوده دینامیکی گسترده و جزئیات غنی را در تصاویر منبع ضبط شده نشان می دهند. اما برای عکاسی در شب، با توجه به باز شدن دیافراگم f/1.9 و جذب نور بالا در کنار قابلیت حالت شب، باید بگوییم که Redmi Note 11 Pro Plus توانایی تولید تصاویر مناسب با نویز بسیار کم را دارد (. نورهای مصنوعی در نور شب) تاثیر زیادی روی کیفیت تصاویر خروجی ندارد و تصاویر ثبت شده جذابی را مشاهده خواهید کرد.

یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض نیز این گوشی میان رده را همراهی می کند. با توجه به میزان رزولوشن در نظر گرفته شده برای این سنسور، نباید انتظار داشته باشید که تصاویر خروجی به اندازه اندازه سنسور دوربین اصلی یا بسیار دقیق باشند. شاید بهتر بود شیائومی از یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض استفاده می کرد تا Redmi Note 11 Pro Plus همچنان بتواند با گوشی های پرچمدار در بخش سنسور دوربین فوق عریض رقابت کند. با این حال، زاویه دید 120 درجه ای این سنسور، آن را برای ثبت تصاویر طبیعت و عکس های گروهی بسیار مناسب کرده است. دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر نزدیک طراحی شده است. یک انتخاب خوب به نظر می رسد دوربین سلفی با رزولوشن 16 مگاپیکسل باشد که به دلیل باز بودن دیافراگم f/2.5 در نور روز، در نور شب و در نور کم عملکرد بهتری دارد. در بخش فیلمبرداری، به لطف قابلیت ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 4K از سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی، عملکرد بسیار خوبی را مشاهده خواهید کرد.

از بازی لذت ببرید و زمان کمی را برای بارگذاری تلف کنید

شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس به پردازنده قدرتمند Dimension 920 مدیاتک مجهز شده است. دو هسته قدرتمندتر با قابلیت ارائه حداکثر فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز و شش هسته اقتصادی با بازده انرژی کمتر و قابلیت ارائه حداکثر فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز هشت هسته این پردازنده را تشکیل می دهند. با توجه به مشخصات این پردازنده، باید بدانید که شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس توانایی ارائه عملکرد بسیار خوب در هنگام اجرای نرم افزارهای محبوب و بازی های سنگین را دارد. به عنوان مثال در بازی های سنگینی مانند Call of Duty Mobile و Asphalt 9 شاهد عملکرد بسیار خوب، روان و بدون لگ خواهید بود که البته در کنار صفحه نمایش باکیفیت، این عملکرد بسیار خوب تجربه گیم پلی بسیار جذابی را به ارمغان خواهد آورد. . باتری 4500 میلی آمپری این گوشی شاید باتری چندان قدرتمندی به نظر نرسد اما در شرایط استفاده معمولی توانایی ارائه عمر مفید (زمان آماده به کار) بیش از یک روز و کمتر از دو روز را دارد. اما نکته جالب در مورد این قسمت استفاده از شارژر 120 واتی است. این شارژر برقی توانایی شارژ باتری این گوشی هوشمند را از 0 تا 100 درصد در مدت زمان بسیار کوتاه 15 دقیقه ای دارد.

دکمه بازگشت به بالا