استان ها

برگزاری چهل و‌دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ملارد



برگزاری چهل و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ملارد

چهل و دومین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر به ریاست حسن ملایی با حضور نمایندگان مجلس شهرستان و شهردار ملارد برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز از تهران؛ در این جلسه اعضا شورای اسلامی در خصوص تصمیم گیری در خصوص 9 لایحه ارسالی مربوط به موضوعاتی مانند صورتجلسه کمیسیون شهرسازی و معماری در خصوص پرونده های تفصیلی، لایحه افزایش تراکم در پلاک های 311193 به 31202 و 31211 به 31220 و 312229 به 313122 به 312 تعلق دارد. به شهرداری ملارد در جهت ساخت مسکن اقدام ملی، لایحه تغییر نقشه مارلیک 2 در شمال شرق، لایحه جابجایی زمین تجاری اداری در پروژه باغ ایرانی مارلیک 2 و بررسی مغایرت های بندهای 37 و 38 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حسن ملایی رئیس شورای اسلامی شهر ملارد در این جلسه به نگرش مجموعه حکمرانی شهری نسبت به همگرایی و تعامل پرداخت و افزود: برای اینکه کار مردم انجام شود، تلاش همه همکاران در مسیر درست پیش می رود. قانون و تعامل با همه مسئولین شهری این است که در این راه کارآمد باشیم و رضایت مردم را پیش رو داشته باشیم.

وی افزود: درهای شورای اسلامی شهر به روی همه مردم باز است و از انتقادات و پیشنهادات ما برای بهبود وضعیت فعلی شهر استفاده خواهند کرد و از همه حامیان و معتمدین شهر می خواهیم یاور ما باشند.

گفتنی است در ادامه این جلسه محمد بهمنی شهردار ملارد در خصوص اقدامات عمرانی، فرهنگی و اقتصادی شهرداری جهت اطلاع کامل توضیحاتی ارائه کرد. اعضای شورا پرداخت اسلامی

انتهای پیام/

واحد پول u

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

دکمه بازگشت به بالا