بین الملل

برگزاری کنفرانس «دفاع جهانی» در امارات متحده عربی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین مجله تفریحی زیباروز، در حالیکه یک روز به افتتاحیه نمایشگاه دفاعی «آیدکس ۲۰۲۳» و «ناودکس ۲۰۲۳» (نمایش دفاع دریایی) در امارات متحده مانده است، کنفرانس «دفاع جهانی» با حضور مقامات و صاحبنظران حوزه نظامی در شهر ابوظبی آغاز به کار کرد.

به نوشته اسکای نیوز، این کنفرانس با همکاری گروه کنفرانس بین‌المللی دفاعی» (آدنک) و وزارت دفاع امارات متحده عربی و با شعار «انطباق، کاوش و تحول: ترسیم مجدد جنبه‌های امنیت، جامعه و تجربه بشری در عصر تحولات فناوری» برگزار شده است.

این کنفرانس شامل چهار میزگرد است که شرکت کنندگان در آن‌ها به پیامدها و خطرات اقتصادی و اجتماعی اتکا به فناوری‌های مدرن، توسعه استعدادها و مدیریت سرمایه انسانی و تأثیر فناوری‌ها بر آینده عملیات‌های نظامی می‌پردازند.

 

 

فردا نیز قرار است شانزدهمین نمایشگاه دفاعی «آیدکس ۲۰۲۳» و هفتمین «ناودکس ۲۰۲۳» (نمایش دفاع دریایی) با حضور ۱۳۰۰ شرکت از ۶۰ کشور آغاز به کار کند.

به نوشته اسکای نیوز، آیدکس ۲۰۲۳ فرصتی ایده آل برای آشنایی با آخرین سیستم‌های ارائه شده توسط شرکت‌های بین‌المللی در صنایع دفاعی، نظامی و امنیتی است که امروزه از فناوری‌های مختلف هوش مصنوعی استفاده می‌کنند.

پایان پیام/م




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دکمه بازگشت به بالا