بهترین سرم ویتامین سی برای لک

زیبا دیده شدن و حفظ جذابیت‌های ظاهری دغدغه همیشگی انسان بوده و هست. به‌خصوص که این سال‌ها حفظ اصول ظاهری و استانداردهای ظاهری بخشی از فرهنگ اجتماعی و منش اخلاقی افراد محسوب می‌شود. زیبا دیده شدن و جذاب بودن دارای المان‌ها و فاکتورهای متفاوتی هستند که پوست و مو بخشی از آن‌ها است.

ویتامین |ویتامین سی

بهره‌بردن از پوستی شاداب و بی‌نقص یکی از اصلی‌ترین معیارهای زیبایی شناسانه است. چرا که پوست خوب از مواردی است که می‌توان به راحتی با رعایت برخی از روش‌های مراقبتی و صرف کمی وقت و توجه از آن بهره برد.  

بهترین روش استفاده ازسرم لیفتینگ این است که  ابتدا با یک ژل شست و شو پوست صورت خود را به طور کامل شسته ، این کار برای این است که ترکیبات سرم لیفت به میزان بیشتری جذب پوست شوند.

بنابراین شخصی که پوستی لک‌دار و آکنه زده دارم، مورد قضاوت قرار گرفته و به عنوان فردی بی‌توجه به مراقبت‌های شخصی شناخته می‌شود. لک‌های پوستی از جمله معضلاتی هستند که بسیاری را به خود درگیر می‌کند و همواره یکی از دغدغه‌های زیبایی شناسانه مرد و زن محسوب می‌شود. تنها مهم است کمی سلامت زیبایی برای‌تان مهم باشد، بدون شک نمی‌توانید از کنار هیچ لکی روی پوست‌تان به‌راحتی بگذرید.

مخصوصا که لک‌های پوستی گاهی ممکن است خود علائم بیماری‌های دیگر پوستی باشند. اکنون قصد داریم کمی بیشتر درمورد انواع لک پوستی، چرایی ایجادشان و چگونگی درمان آن‌ها صحبت کنیم. همچنین به این مهم اشاره نماییم که چه زمان لازم است برای درمان لک‌ها به پزشک مراجعه کنید و چه لک‌هایی باید شما را نگران کند

امروزه متوجه شده اند که راز یک پوست صاف، شفاف و زیبا ویتامین C است. اگر پوست شما هم به دلایل مختلف هورمونی، اشعه های خورشید و… دارای لک های مختلف شده، حتما در اولین فرصت به خرید بهترین سرم ویتامین سی برای لک بروید. این محصول شگفت انگیز در انواع و برندهای مختلفی در بازار موجود بوده که مرغوب ترین آن ، تروث اوله هنریکسن، مورد، کلینیک، تاچا و غیره می باشد.

درمان لک‌های پوستی

در گذشته تنها راه درمان لک‌های پوستی استفاده از داروها و ترکیبات موضعی بود. راه‌کاری که هیچ‌گاه درمانی قطعی نبود و در بهترین حالت نتیجه‌ای نسبی داشت. کرم تخصصی گاتیو را تنها از فروشگاه بیز استار تهیه نمایید.

به همین دلیل بهترین ایده برای کنترل لک‌های پوستی پیشگیری از ایجاد آن‌ها بود که البته گاهی به دلیل زمینه‌های وراثتی این کار نیز امکان‌پذیر نبود. اما امروزه راه‌های متعددی برای از بین بردن لک‌های پوستی از سوی متخصصان زیبایی ارائه می‌شود که نتایج کاملا محسوسی هم دارند. این راه‌ها عبارتند از

لیزر

در سال‌های اخیر استفاده از انواع لیزر با طول موج متفاوت برای برطرف کردن انواع لک پوستی بسیار رایج شده است. این روش کم‌خطر و کم‌ضرر نتایج خوبی را نیز ارائه می‌کند. در این روش امواج لیزر با هدف قرار دادن تجمع ملانین‌ها لک پوستی را از بین می‌برند.

میکرودرمابراسیون

درجه‌ای از میکرودرم‌ابریژن است که در آن لایه‌برداری کمی عمیق‌تر و به وسیله دستگاه میکرودرم انجام می‌شود. این کار موجب کلاژن‌سازی پوست و کاهش لکه‌های ناشی از تجمع ملانین می‌شود.

خواص سرم ویتامین سی

سفت شدن پوست

افزایش شادابی

روشن و یکدست شدن

کاهش چین و چروک

جلوگیری از پیری زودرس

شفافیت بیشتر

کاهش آسیب رادیکال های آزاد

کاهش مرگ سلول های مفید پوست

شناخت بهترین سرم ویتامین سی برای لک

پوست صورت به دلیل قرار گرفتن در برابر نور خورشید، آلودگی ها، رادیکال های آزاد و… بیشتر از دیگر اعضای بدن در معرض ایجاد لک و آسیب های پوستی است. به همین دلیل اگر شما هم به دنبال پوستی زیبا و صاف هستید، حتما نیاز است که به فکر خرید بهترین برای لک باشید. این سرم ها در انواع مختلفی در بازار موجودند که از مرغوب ترین آنها با تاثیر گذاری بالا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1.سرم ویتامین سی برایت مکس %25، مناسب انواع پوست ها

بدون شک اگر به دنبال بهترین سرم ویتامین سی برای لک هستید نام برایت مکس را شنیده اید. سرم ویتامین سی 25% برایت مکس که یک محصولی ایرانی است، با جلوگیری از سنتز ملانین و افزایش سنتز کلاژن، آثار لک را از صورت محو کرده و پوستی روشن، سفید، بدون چین و چروک، التهاب و قرمزی به شما هدیه می دهد.

2.سرم ویتامین سی روشن کننده تاچا

سرم ویتامین سی تاچا، محصولی چندکاره از قلب ژاپن است. این سرم با داشتن ویتامین سی و خواص آنتی اکسیدانی، طی زمانی کم باعث روشن شدن و اصلاح تناژ پوستی می شود. همچنین به دلیل وجود ریشه گیاه آنجلیکای ژاپنی، به لایه های عمیق پوست نفوذ کرده و آثار لک های تیره و ناهماهنگی های پوست را از بین می برد.

3.سرم‌ ویتامین سی ٪۳۰ اینکی لیست

برند آمریکایی تازه تاسیس اینکی لیست، که به دلیل قیمت مناسب و اثر گذاری بالا در جهان به سرعت معروف شد، بهترین سرم ویتامین سی برای لک را در بازار عرضه کرده است. این محصول که از 30 درصد اسید آسکوربیک خالص تشکیل شده، از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت کرده و صورتی شفاف، صاف و بدون لک به شما هدیه می دهد.

4.سرم روشن کننده فوری حاوی ویتامین سی استی لودر

سرم روشن کننده استی لودر، انواع لک های پوستی ناشی از نور خورشید، آلودگی، افزایش سن، جای جوش و… را به راحتی درمان می کند. از دیگر مزایا این سرم، بافت به شدت سبک آن است که بعد یک دوره استفاده پوستی نرم، درخشان و شاداب به شما می دهد.

 

5.سرم ویتامین سی تروث اوله هنریکسن

سرم ویتامین سی تروث اوله هنریکسن، محصولی خاص با عملکردی چندگانه است. این serum با داشتن خواص آنتی اکسیدانی از شلی پوست جلوگیری کرده و آن را عمیقا آبرسانی و تغذیه می کند. همچنین از دیگر مزایا این محصول می توان به کاهش خطوط پوستی، شفافیت، از بین بردن لک ها و افزایش قابلیت ارتجاعی پوست اشاره کرد.

سرم ویتامین سی مورد

به طور کلی اشعه های فرابنفش و مادون قرمز باعث آسیب به بافت پوست شده و سرعت روند پیری را افزایش می دهند. ویتامین سی آنتی اکسیدانی طبیعی است که به مقدار زیادی در سرم ویتامین سی مورد استفاده می شود و علائم مختلف پیری مانند لک، چین چروک، کدری، خستگی، ناهماهنگی تناژ و… را کاهش داده و از بین می برد.

از دیگر سرم های ویتامین سی

اگر هنوز نتوانسته اید از میان موارد فوق، که بهترین سرم ویتامین سی برای لک هستند، serum مورد نظرتان را پیدا کنید، نگران نباشید زیرا محصولات دیگری در انواع مختلف و بازه های قیمتی متفاوت مانند موارد زیر در بازار موجودند.

سرم ویتامین سی ژیناژل

سرم ویتامینC  پریم

سرم 20 درصد مدیلن

SERUM روشن کننده ویتامین سی بالانس

ویتامین سی اکلادور

سرم ویتامین C کامکوات تی زون

ویتال ویتامین سی ویشی

 

برای رسیدن به خواص کرم سفت کننده پوست بهتر است دو بار در روز، صبح و عصر بعد از انجام روتین پوستیتان از آن استفاده کنید.  کرم گاتیو سفت کننده را می‌توان برای پوست صورت و بدن استفاده کرد.

سرم ویتامین سی باید به چه رنگی باشد؟

عموما محتویات ویتامین سی باید به رنگ سفید، شفاف یا شامپاین روشن باشند. تیره و کدر بودن آن به معنی اکسید شدن محصول و از بین رفتن خواص آن است.

روش صحیح نگهداری از سرم ویتامین سی چیست؟

سرم خود را در مکانی خنک و کاملا به دور از تابش نور خورشید قرار دهید.

 

دکمه بازگشت به بالا