کسب و کار ایرانی

به این نکات قبل از خرید لباس زیر زنانه توجه کنید!

به این نکات قبل از خرید لباس زیر زنانه توجه کنید!

سلامت بدن برای همه ما مهم است و به دلیل انتخاب اشتباه و خرید لباس زیر نامناسب دوست نداریم به سراغ انواع پزشکان و متخصصان پوست برویم. 8 نکته مهم برای خرید لباس زیر زنانه وجود دارد که توصیه می کنیم برای داشتن یک خرید موفق و رضایت بخش و اهمیت دادن به سلامت بدن خود آن ها را یک به یک بررسی کنید.

از اهمیت این موضوع می توان یادآوری کرد که بعد از پوست و به طور کلی ساختار بدن ما، لباس نقش مهمی در سلامت آن دارد. اما در این بین لباس زیر به دلیل تماس مستقیم با نواحی مهم بدن ما از سایر لباس ها اهمیت بیشتری دارد.

ضروری ترین نکاتی که قبل از خرید لباس زیر زنانه باید به آنها توجه کرد

انتخاب هر لباسی که در تماس مستقیم با بدن باشد نیز با سلامت افراد مرتبط است. در این میان انواع لباس زیر زنانه در گروه این لباس های مهم قرار می گیرد; به همین دلیل لازم است قبل از خرید با نکاتی که دانستن آنها ضروری است آشنا شوید.

دانستن این نکات در کنار خريد اينترنتی لباس زير زنانه ارزان میتواند بسیار خوشایند و نتیجه بخش باشد.

1: لباس زیر را با توجه به موقعیت انتخاب کنید.

اولین نکته مهم برای خرید لباس زیر زنانه شرایطی است که می خواهید از آن استفاده کنید. همانطور که در مقاله انواع سوتین زنانه و انواع شورت زنانه به آن پرداختیم، این دو نوع لباس زیر مدل های مختلفی دارند که هر کدام برای استفاده در زیر لباس های خاص و موقعیت های مختلف مناسب هستند.

از موقعیت هایی مانند لباس خواب گرفته تا مدل های دیگری که برای استفاده روزمره، بیرون از منزل، ورزش و انجام تحرک زیاد استفاده می شود. پس ابتدا باید موقعیت خود را ارزیابی کنید و سپس لباس زیر مناسب آن را انتخاب کنید.

اگر بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانید، استفاده از سوتین اسفنجی واقعا انتخاب خوبی نیست. شاید بهتر باشد در داخل خانه از سوتین های توری یا نخی معمولی استفاده کنید که احساس راحتی بیشتری برای شما ایجاد کند.

2: لباس زیر فانتزی دائمی نیست!

شاید به دلیل ظاهر جذاب لباس زیر فانتزی را دوست داشته باشید، اما بهتر است در انتخاب لباس زیر مناسب خود را درگیر مد نکنید. بدون شک باید تعدادی از این لباس های زیر را در کشوی خود داشته باشید. همچنین پوشیدن چنین لباس زیری در مناسبت های خاص قطعا توصیه می شود. اما برای داشتن اندامی سالم بهتر است در میان لباس های زیر نخی با دوخت های ساده برای مصرف روزانه خود به دنبال مدل مورد نظر خود باشید. شورت فانتزی از نظر قیمت شورت زنانه کمی بالاتر است. برای خرید ست لباس زیر زنانه در بین جدیدترین مدل ها راحتی و کاربردی بودن را در اولویت قرار دهید.

3: به پارچه توجه کنید.

انتخاب پارچه مناسب برای لباس زیر

با وجود انواع و مدل لباس های زیر فانتزی و معمولی، پنبه بهترین ماده برای آنهاست. الیاف مصنوعی مانند نایلون و اسپندکس به بدن شما اجازه تنفس نمی دهند. در عوض با حفظ گرما و رطوبت محیط را مستعد ابتلا به عفونت می کنند.

الیاف گیاهی مانند پنبه، کتان و کنف به دلیل پرمویی که دارند به راحتی عرق بدن را جذب می کنند. خاصیت جذب عرق نه تنها از بوی نامطبوع بدن جلوگیری می کند، بلکه تبخیر ایجاد شده فضای بین بدن و لباس را خنک نگه می دارد.

به این نکات قبل از خرید لباس زیر زنانه توجه کنید!
به این نکات قبل از خرید لباس زیر زنانه توجه کنید!

4: از لباس زیر های حساسیت زا بپرهیزید

بسیاری از لباس های زیر فانتزی دارای لوازم تزئینی مختلفی مانند جواهرات و گیره هستند. در مورد این دسته از لباس ها، به خصوص خانم هایی که در گذشته علائم حساسیت پوستی را تجربه کرده اند، باید بیشتر مراقب باشند. گاهی اوقات تماس مستقیم یک قطعه فلزی با پوست بدن باعث مشکلات جدی می شود که می تواند منجر به مراجعه به پزشک و مصرف دارو شود. همانطور که میدانید پس از خرید لباس زیر نمی توانید آن را برگردانید، پس قبل از خرید به جزئیات آن توجه کنید تا بتوانید پس از صرف هزینه از لباس خود استفاده کنید.

5: کدام سایز بهتر است؟

همانطور که جنس لباس زیر بر سلامتی تاثیر می گذارد، اندازه آن نیز نقش مهمی در حفظ سلامتی دارد. به یاد داشته باشید که پوشیدن لباس های تنگ چه شلوار و چه شورت زنانه می تواند باعث عفونت و آسیب به ناحیه واژن شود. لباس زیر خیلی گشاد شکل زیبایی به اندام نمی دهد. به همین دلیل لازم است سایز دقیقی را انتخاب کنید که علاوه بر سهولت زیبایی بیشتری به شما بدهد.

6: به کیفیت دوخت لباس زیر توجه کنید.

اگرچه در توضیحات قبلی اشاره کردیم که نوع سوتین زنانه نسبت به نوع شورت زنانه اهمیت کمتری دارد. اما نوع برش و دوخت سوتین زنانه مهمتر از نوع برش و دوخت شورت زنانه است. سعی کنید هنگام خرید لباس زیر زنانه به کیفیت برش و دوخت لباس توجه کنید. زیرا هر چقدر هم که کیفیت دوخت بالا باشد، این لباس ها به راحتی سال ها قابل استفاده هستند.

نوع برش و دوخت سوتین زنانه می تواند در ظاهر سینه ها بسیار موثر باشد. متاسفانه برخی سوتین ها با برش بسیار نامناسب دوخته می شوند و همین موضوع می تواند ظاهر سوتین ها را دچار مشکل کند. هنگام پوشیدن سوتین هایی که به خوبی برش ندارند، احساس بدی خواهید داشت یا نمی توانید به راحتی به فعالیت های روزانه خود برسید.

7: رنگ لباس زیر را در نظر بگیرید.

شاید از خود بپرسید چرا اصلا باید به رنگ لباس زیر توجه کنیم؟ برخی از لباس های زیر با رنگ های شیمیایی و غیربهداشتی رنگ می شوند. مراقب باشید که ممکن است پوست شما به این رنگ ها واکنش خوبی نشان ندهد و دچار مشکل شود. بهترین شورت طبی برای خانم ها نباید هنگام شستن رنگ شود. بنابراین برای خرید یک لباس زیر مناسب، کیفیت رنگ پارچه آن را در نظر بگیرید.

حال برای اینکه بدانید رنگ استفاده شده مناسب است یا خیر همانطور که در مقاله نکات مهم برای شستن لباس زیر اشاره کردیم کافی است در هنگام شستن لباس زیر قبل از اولین استفاده به برگشت رنگ توجه کنید. اگر رنگ پریده است، چنین لباسی برای شما مناسب نیست و بهتر است از آن استفاده نکنید.

اولین چیز بعد از خرید چیست؟

بعد از انتخاب لباس زیر زنانه مورد علاقه خود که با توجه به نکات بالا هم برای جنس و هم برای سایز مناسب است، حتما لباس زیر خود را با آب ولرم تا گرم و مقداری مایع لباسشویی بشویید و بگذارید در آفتاب خوب خشک شود. همچنین اگر میخواهید بدانید راحت ترین لباس زیر زنانه کدام است روی لینک مربوطه کلیک نمایید. فرآیند تولید این لباس ها شامل مراحلی است که خواه ناخواه باعث آلودگی پارچه می شود.

دکمه بازگشت به بالا