علمی و پزشکی

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این نشست سید حامد قنادپور، مدیرکل شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» و وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری این شرکت و همچنین امیرحسین باقری، معاون فروش و عملیات و حسن مختاریان به سخنرانی پرداختند. . معاون فنی این شرکت و در این نشست به سوالات خبرنگاران در خصوص ابعاد فنی و عملیاتی توسعه این اپلیکیشن ویژه و متفاوت پاسخ دادند.

در این جلسه مدیرکل تارا با تاکید بر اینکه شرکت توسعه کسب و کار و فناوری “تارا” با پشتوانه 50 سال فعالیت، تجربه اقتصادی و توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ ایجاد شده است، اظهار داشت: فعالیت جدی تارا از سال 1400 آغاز شده است. در حال حاضر با ارائه راهکارهای دیجیتالی برای بهبود تجربه مردم از خدمات مالی، تلاش می‌کند تا دغدغه‌ها و نیازهای امروزی را به‌طور جامع مدنظر قرار دهد و فلسفه اساسی آن کمک به رفاه مالی طبقه متوسط ​​جامعه است.

سید حامد قنادپور ادامه داد: تارا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، کانتینرهای رفاهی سازمانی، اعتبار سازمانی و اخیراً خدمات اعتبار خرد فردی ارائه کرده است و در مدت کوتاهی که از راه اندازی این سرویس می گذرد با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. انجام شده.”

وی گفت: تارا به بیش از 100 شرکت و سازمان در حوزه خدمات سازمانی خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بیش از 1000 میلیارد تومان وام تصویب کرده است.

وی برخی از قابلیت ها و نقاط قوت تارا را که این اپلیکیشن بر اساس آن توسعه یافته است، از جمله: «تکیه بر حمایت گروه صنعتی گلرنگ در زمینه تامین کالا و نقاط فروش و تجربه طولانی 50 ساله»، «تجربه کاربری ویژه و منحصر به فرد» عنوان کرد. “گسترش پذیرندگان در 460 شهر ایران و بیش از 4500 مرکز خرید شخصی و غیر شخصی در زمینه های مختلف از جمله FMCG، پوشاک و مد، لوازم خانگی، طلا و جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پزشکی و بهداشتی، خدمات بیمه و …»، «سود و غرامت عدم دریافت»، «بهبود شاخص های نسبی زندگی مردم» و…

مدیر تارا در پایان سخنان خود گفت: سازوکار ما برای ایجاد انضباط مالی و بازپس گیری وجوه جمع آوری شده یک وام انفرادی از کاربر کاملا مبتنی بر اعتماد است و البته اگر برعکس این مشکل اتفاق بیفتد، در نظر گرفته شده است. کاربر و شناسه او “دریافت رتبه منفی و از خدمات بیشتر محروم می شوند.”

وی همچنین گفت: باید این قول را بدهیم که تارا هم از نظر کاربری و هم از نظر خدماتی تاکنون در ابتدای توسعه خود است و برنامه ریزی های انجام شده نوید رویدادهای هیجان انگیز را تا پایان سال جاری و بعد از آن می دهد. سالها، تا جایی که شعار تارا با عنوان «راهکارهای دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی» و تفکر جامع، با توجه به دغدغه ها و نیازهای امروزی مردم، در عمل محقق شود و می توان گفت این خدمات در راستای وظیفه شرکت در قبال مردم و جامعه و در قالب ایفای مسئولیت مدنی هستند. برندها و شرکت ها قابل تفسیر هستند.»

سخنران بعدی این گردهمایی، وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه کسب و کار و فناوری «تارا» بود که به تشریح چرایی و چگونگی ایجاد این اپلیکیشن، ابعاد و روند توسعه و چشم انداز آینده آن پرداخت. .

وحید شمخی با اشاره به اینکه سال گذشته تمرکز تارا بر اعطای وام های نهادی و انبوه بود، گفت: امروز گرد هم آمدیم تا سرویس جدید تارا را با نام «وام کوچک» یا «حالا بخر، بعد پرداخت کن» را ارائه و راه اندازی کنیم. سرویس. در دنیا شناخته شده است.

شمخی با اشاره به اینکه واحد خدمات اعتبارات خرد تارا بدون چک، سفته، ضامن و وثیقه و بدون کارمزد فعالیت می کند، تصریح کرد: برای دریافت این خدمات نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران می توانند تمامی مراحل ثبت نام را در کمتر از نیم ساعت انجام دهند. . ، احراز هویت و اعتبارسنجی آنها را تکمیل کرده و اعتباری از 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان دریافت کنید و از 4500 شعبه حضوری و غیر حضوری در سراسر کشور خرید کنید. شایان ذکر است که روند توسعه تارا پذیرفته شده به سرعت انجام می شود.

وی گفت: تارا به کاربران کمک می کند تا نیازهای مالی کوتاه مدت و میان مدت خود را مدیریت کرده و از نظر مالی هوشمندتر زندگی کنند و از آنجایی که در اقتصاد تورمی ایران کاربر عملاً دو ماه بعد هزینه خرید خود را پرداخت می کند، به نفع آنهاست. “

برای استفاده از این سرویس کافی است شماره تلفن همراه به نام خودتان باشد و کارت ملی هوشمند (جدید) داشته باشید.

وی همچنین گفت: همکاری کاربران منجر به این می شود که برای اولین بار در کشور سازوکار اتکا به اعتماد مطلق به کار گرفته شود و این طرح تدوین شود. علاوه بر این، شاید لازم باشد ذهنیت و فرهنگ خود را در ایران تغییر دهیم که همه چیز را نقداً نخریم و استفاده از اعتبار به عنوان تغییر فرهنگ (مانند سایر کشورهای جهان) محقق شود.»

معاون توسعه و نوآوری تارا در قسمت دوم سخنان خود توضیح داد که نیمی از وام دریافتی باید 30 روز بعد و مابقی 60 روز پس از خرید که روز به روز بیشتر می شود، برگشت داده شود.

در این جلسه امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات توسعه تجارت و فناوری تارا به ارائه خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها پرداخت و افزود یکی از اهدافی که مخاطبین سازمانی از خدمات تارا برای دستیابی به آن استفاده می کنند این است. تجربه خود را بهبود بخشند این برنامه های جبران منابع انسانی سازمان آنها است.”

وی در خصوص موضوع توسعه شبکه پذیرندگان تارا افزود: در تلاش هستیم تا پذیرندگان تارا را در زمینه ها و رتبه های مختلف توسعه دهیم تا نیازها و خواسته های خانواده های ایرانی را بهتر پوشش دهیم.

حسن مختاریان معاون فنی مجموعه نیز با اشاره به اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و اهمیت مضاعف در خدمات مالی گفت: این موضوع در تمامی مراحل توسعه این اپلیکیشن از طراحی و زیرساخت تا نرم افزار و نحوه انجام معامله مورد نظر است.»

وی گفت: سادگی و امنیت دو ویژگی خاص تارا است. پرداخت با تارا حتی به صورت آفلاین انجام می شود و نیازی به اینترنت ندارد. معماری استفاده شده برای این برنامه یک میکروسرویس است که بعداً می توانیم به راحتی آن را توسعه دهیم و از فناوری های مختلف و زبان های مختلف برای توسعه آن استفاده کنیم.

در پایان این نشست مدیران تارا به سوالات رسانه ها پاسخ دادند.

لازم به ذکر است کیف پول الکترونیکی تارا در هر خرید امکان بازپرداخت 3 درصدی را دارد که در تمامی پذیرندگان تارا قابل استفاده است یعنی برای کاربران خود تخفیف دائمی قابل توجهی را به همراه دارد. در عین حال پشتیبانی تارا به صورت 24 ساعته با شماره 1573 در دسترس است.

لازم به ذکر است گردهمایی رسانه ای به مناسبت ارائه اپلیکیشن تارا (360 درجه راهکارهای دیجیتال برای افزایش رفاه مالی) در برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک سای با حضور نمایندگانی برگزار شد. از رسانه های گروهی و سایر مخاطبان و مهمانان.

دکمه بازگشت به بالا