بین الملل

تاکید السیسی بر عمق روابط ریاض و قاهره پس از دیدار با بن‌سلمان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین مجله تفریحی زیباروز، «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر، امروز (دوشنبه، 3 آوریل)، پس از دیدار با «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی در جده، بر عمق و استحکام روابط دوجانبه بین مصر و پادشاهی عربستان سعودی تاکید کرد.

 

 

وی به محض ترک جده طی پستی در توئیتر نوشت که مشتاق توسعه و تحکیم روابط دو کشور مصر و عربستان سعودی در همه زمینه‌ها در راستای منافع و آرمان‌های مشترک مردم این کشورها است.

 

 

عبدالفتاح السیسی، بامداد امروز (دوشنبه، ۳ آوریل) بر سر سفره سحری در جده، با ولی‌عهد سعودی دیدار کرد و به اعلام خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، دو طرف در جریان این دیدار در خصوص روابط دوجانبه نزدیک و تاریخی بین دو کشور برادر، چشم انداز همکاری‌های مشترک و راه‌های ارتقا و توسعه آن در زمینه های مختلف گفت‌وگو کردند. 

دو طرف همچنین درباره تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و تلاش‌های انجام شده در راستای آن و همه موضوعات مورد علاقه مشترک گفت‌وگو کردند. در این نشست، «مساعد بن محمد العیبان» مشاور دولت مشاور امنیت ملی و «عصام بن سعد بن سعید» وزیر مشاور سعودی و سرتیپ «عباس کامل» رئیس دستگاه اطلاعات مصر حضور داشتند.

رئیس‌جمهور مصر ضمن تقدیر از استقبال و مهمان‌نوازی ولی‌عهد سعودی، در حساب توییتری خود نوشت: «از دیدار برادرم، والاحضرت شاهزاده محمد بن سلمان، ولی‌عهد پادشاهی عربی سعودی خوشحالم و از مهمان‌نوازی و استقبال گرم و صمیمانه این کشور تشکر و قدردانی می‌کنم».

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دکمه بازگشت به بالا