استان ها

تبیین اهداف دشمن در جنگ شناختی/ استادان دانشگاه روشنگری کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، محسن مرادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در نشست استاد بسیجی در مرکز فرهنگی رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با بیان اینکه نسل جوان به آرامش نیاز دارد، گفت: اساتید می توانند اعتماد به نفس را تقویت کنند. جوان .

وی خاطرنشان کرد: مخاطب این بیانیه گام دوم انقلاب نسل جوان بود اساتید بسیجی وی گفت: فضای دانشگاه و کلاس باید به گونه ای باشد که امید به زندگی و آینده نسل های جوان را ایجاد کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه نظام و انقلاب با توطئه گران با چالش های جدی مواجه است، گفت: ترویج روحیه اعتماد و ایمان موجب ایجاد انگیزه، تعهد و امید به آینده در دانشجویان و در نهایت می شود. منجر به حل مشکلات در زمین می شود.

مرادی با انتقاد از اینکه به برخی دانش آموزان آموزش داده می شود که کار در این فضا بی فایده است و تلاش ها بیهوده است، تاکید کرد: نسل جوان و تحصیلکرده راه حل معضلات اجتماعی است بنابراین نیازمند مدیران و مسئولان دلسوز و دلسوز هستیم تا جوانان را تشویق کنند. .” به امید کار و تلاش در کشور.

وی با تاکید بر اینکه اساتید بسیجی باید روحیه مطالبه گری خود را حفظ کنند، مدیریت موفق در مجموعه را حفظ، ارتقا و تعمیق ارکان دینی دانست و ابراز امیدواری کرد با دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی نقش موثری در پیشبرد اهداف آن داشته باشیم.

رئیس استاد بسی دانشگاه خراسان رضوی به کارکردهای گام اول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت:

مرادی نقش استاد بسی در تبیین گام دوم انقلاب را مهم خواند و گفت: وظیفه استاد در جنگ شناختی خصمانه که هدف آن ناامید کردن جوانان است، روشنگری و بصیرت است.

استادان افسران نظامی جنگ نرم هستند

رئیس کانون بسیج دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نیز در این مراسم گفت: پس از صدور بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد انقلاب، دانشگاه آزاد اسلامی دبیرخانه راهبردی استانی را در تمامی مراکز دانشگاهی اسلامی تأسیس کرد.

تبیین اهداف دشمن در جنگ شناختی / اساتید دانشگاه

حجت الاسلام مصطفی رجایی پور افزود: یکی از اهداف این دبیرخانه تربیت مربی برای تربیت مربی، تامین جامعه و طلاب است.

وی یادآور شد: اگر بر اساتید تأثیر مثبت داشته باشیم و بهره مفید و مؤثری از این قشر داشته باشیم، عملاً 60 تا 70 درصد رسالت فرهنگی خود را انجام داده ایم. چون اساتید می توانند روی دانشجویان تاثیر بگذارند.

رئیس کانون بسیج دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تصریح کرد: از این رو این مرکز دانشگاهی با برگزاری کارگاه های آموزشی و تبیین به اساتید و کارکنان در راستای تحقق منویات رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی در تلاش است تا با بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه ها. انقلاب».

رجایی پور تاکید کرد: در راستای تحقق اهداف اعلام گام دوم انقلاب اسلامی تاکنون فعالیت های متعددی از جمله برگزاری نشست ها و کارگاه های آموزشی برای کلیه اساتید اعم از اعضای هیات علمی و اساتید استان خراسان رضوی انجام شده است که از این میان می توان به برگزاری نشست ها و کارگاه های آموزشی برای تمامی اساتید و اساتید دانشگاه اشاره کرد. حدود 3000 وجود دارد.

وی بیان کرد: سال گذشته کارگاه «کارگاه روخوانی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و کارگاه مقدماتی «دوره آموزشی مربیان تشریح بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» با حضور اساتیدی از خراسان دانشگاه های رضوی، فردوسی، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه های غیرانتفاعی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد فرهنگیان نیز برگزار شد و هم اکنون دوره تکمیلی آن در این دانشگاه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا