استان ها

تردد ۱۶۶ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مرزی استان آذربایجان‌غربی

تردد 166 هزار مسافر از پایانه های مرزی استان آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در چهارمین جلسه هیات عامل کمیسیون ایمنی ترافیک استان از تردد 166 هزار مسافر از پایانه های مرزی استان از ابتدای طرح نوروزی تا کنون خبر داد. پایان 9 آوریل امسال

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز از آذربایجان غربی چهارمین جلسه هیأت اجرایی کمیسیون ایمنی ترافیک آذربایجان غربی امسال به ریاست مدیرکل دفتر فنی حمل و نقل و ترافیک استاندار و دبیرکل بزرگراه ها و ترافیک جاده ای درباره استان و شرکت سایر اعضای کمیسیون در سالن سردار شهید قاسم سلیمانی از استان آذربایجان غربی برگزار شد.

ارسلان شکری مدیر کل راهداری و ترافیک جاده وی درباره آذربایجان غربی در این نشست گفت: از ابتدای اجرا طرح نوروزی همزمان با 25 اسفند 1400 لغایت نهم فروردین ماه سال 1401، در مجموع یک میلیون و 140 هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ایجاد شده که نسبت به سال قبل 11.97 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در همین مدت کل گردش مالی استان 7 میلیون و 411 هزار بوده است ماشین این نشان دهنده افزایش 31.10 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

شکری تصریح کرد: از 25 اسفند سال گذشته تا پایان نهم فروردین ماه سال جاری یک هزار و 266 ناوگان عمومی مسافر به خارج از کشور جابجا کردند که در آن مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد افزایش جابجایی مسافر را شاهد بوده ایم.

دبیر کمیسیون ایمنی ترافیک استان ادامه داد: در مدت یاد شده بالغ بر 166 هزار مسافر و از پایانه های مرزی استان 12 هزار مسافر از پایانه های مرزی استان تردد کردند.

شکری گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا 9 فروردین ماه سال جاری از یک هزار و 586 ناوگان باری و مسافری بازدید و تخلفات مشاهده شده به کمیسیون های موضوع مواد 11 و 12 ارجاع شد.

این مقام مسئول گفت: علاوه بر افزایش نظارت و بازرسی از مجتمع های خدماتی و اجتماعی، پایانه های مسافربری، شرکت ها و ناوگان حمل و نقل حضور و گشت های عمومی و مستمر سوار شدن جاده های u محورهای ترافیکی استان با توجه به اهمیت اجرای طرح نوروزی و تضمین سفر ایمن برای مسافران، 6 جلسه کمیسیون ایمنی ترافیک در 20 روز گذشته برگزار شده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا