استان ها

تقدیر از تحقق برنامه های پدافند غیرعامل در پالایشگاه گاز ایلام

قدردانی از اجرای برنامه پدافند غیرعامل در پالایشگاه گاز ایلام

معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور از اجرای برنامه پدافند غیرعامل در پالایشگاه گاز ایلام تقدیر کرد و گفت: برنامه های پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف در این واحد صنعتی اجرا شده است که پیش بینی می شود ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز ایلامسردار رسول رحیمی در لوح تقدیری خطاب به مدیرعامل پالایش گاز ایلام گفت: تلاش و زحمات و تلاش خالصانه جنابعالی در اجرای طرح های پدافند غیرعامل اعلام شده در استان ایلام قابل تقدیر و تشکر است و بی شک از جنابعالی در آخرت ثواب خواهد داشت.خدا و امام زمان (عج) محفوظ خواهند بود.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است و مختص دوره خاصی نیست، تصریح کرد: شکوفایی، رشد و اقتدار درونی مولفه های قدرت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره مجاهدت مستمر و مجاهد است. همت مردم متکی به ایمان و روحیه جهادی و بسیجیان در زمینه تقویت پدافند غیرعامل و فرهنگ سازی مفاهیم و اصول آن گام های ارزنده ای برمی دارد.

معاون امور استان های سازمان پدافند غیر عامل کشور ابراز امیدواری کرد که در سایه عنایت الهی در سایه عنایت حضرت ولی عصر (عج) و تاسی امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره در در راستای پیشرفت و تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه در ارتقای سطح توانمندی‌ها و در انجام مأموریت‌های یک سازمان پدافند غیرعامل موفق و موید باشید.

دکمه بازگشت به بالا