حوادث

تنها راه احقاق حقوق از دست‌رفته فلسطینیان مقاومت و ایستادگی است

نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس ، با تأکید بر پیروزی و آزادسازی قدس و سرزمین های اشغالی ، دولت بزرگ ایران را به بزرگداشت این روز مهم و موثر فراخواند .

به گزارش مجله تفریحی زیباروز عبدالحسین معزی به نقل از وب سایت هلال احمر گفت: “ماه مبارک رمضان یک جشن الهی است و زمانی برای تمرین استقامت ، صبر ، مقاومت ، پاکی و بندگی است.” پایان این ماه گرانبها تمام شد. فلسطین قلب امت اسلامی است و روز قدس روز مظلوم و مظلوم تاریخ بشریت است ، زیرا این بنا یک یادگار و میراث گرانبها از رادمرد جماران ، معمار بزرگ انقلاب اسلامی ، امام خمینی (ره) است.

اگرچه دهه ها از ویرانی مردم فلسطین توسط رژیم بدنام و جنایتکار صهیونیستی می گذرد ، این رژیم جنایتکار غاصب در سکوت دولت های غربی با بمباران در خانه ها ، مدارس و مساجد و کشتار مردم بی دفاع ، غیرنظامیان ، زنان و نوزادان ، حقوق بشر را تأیید می کند. . امروز اما با توطئه غاصبان و دشمنان اسلام ، رویکرد مبارزات راست از اسلامی – صهیونیستی به اسلامی – اسلامی تغییر یافته است و به گفته توطئه گران ، آنها موفق شده اند حاشیه امنی برای اسرائیل و انواع مختلف ایجاد کنند. کشورها ، از جمله یمن و عراق ، لبنان و غیره ، اشغالگری ، جنایت و ظلم ، اما دشمنان باید بدانند که ظلم هرگز دوام نخواهد آورد و ظلم و ستم مظلوم در فلسطین آتش جهنم ایجاد می کند و تمام پایه های صهیونیسم را از بین می برد.

بگذارید دشمنان بدانند که مسلمانان جهان و فلسطینیان درگیر جنگ قطعاً تا آزادی کامل قدس شریف دست از مبارزه و مقاومت بر نخواهند کشید. حوادث اخیر در منطقه به همه ثابت کرده است که تنها راه درک حقوق از دست رفته مظلوم فلسطینیان مقاومت است.

با یاری خداوند ، ضربان قلب جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری از بیت المقدس شنیده می شود و امروز جهان با اراده ای مثال زدنی و دست خالی ، تا دندان مسلح و ستمگر در اشغال سرزمین های خود ، شاهد مخالفت جوانان فلسطینی با رژیم است. متأسفانه امسال نمی توانیم مانند سالهای گذشته روز قدس را گرامی داشته و روز بدبختی را محکوم کنیم. با این حال ، قلب های ما به طرز دردناکی می تپد و امیدواریم که هوای آزاد سازی قدس شریف باشد. “انشا Godالله ، آزادسازی سرزمین فلسطین و قدس مقدس با همدلی امت اسلامی محقق شود.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا