حوادث

تکذیب درگیری مرگبار در میدان مرکزی میوه‌ و تره‌بار

مدیر میدان تره بار مرکزی خبر منتشر شده مبنی بر درگیری مرگبار در مرکز میوه و میدان تره بار را تکذیب کرد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، سعید سالاری با اشاره به فیلمی که ساعاتی قبل از نزاع دسته جمعی در فضای مجازی منتشر شد، گفت: این نزاع در میدان مرکزی میه و تره بار رخ داد و منجر به کشته شدن چهار نفر و مجروح شدن 20 نفر دیگر شد. این فیلم منتشر شده مربوط به درگیری ماه گذشته است و خوشبختانه تلفات جانی نداشته است. بنابراین ویدیوی ارسال شده هیچ ربطی به مراسم دیشب ندارد و اشتباه است.

وی افزود: میدان مرکزی میوه و تره بار با 270 هکتار مساحت و 1360 غرفه به عنوان یکی از قطب های اقتصادی و همچنین بزرگترین مرکز عرضه محصولات کشاورزی در کشور فعالیت می کند.

سالاری بیان کرد: به دلیل ارتباط صنفی فعالیت این اماکن، صاحبان این مرکز طبق قانون نظام صنفی کشور زیر نظر اتحادیه صنفی راست یعنی فروشندگان فعالیت می کنند. ، و گفت: ساماندهی مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نیز مطابق با امنیت میدان مرکزی است تا از عرضه مناسب اطمینان حاصل شود. محصولات شهروندی اقداماتی را برای استقرار عوامل انتظامی و امنیتی مانند کلانتری، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس امنیت و پلیس راهنمایی و رانندگی انجام داده اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، سالاری گفت: در زمینه این درگیری با توجه به نزاع پیش آمده بین برخی از سلول داران که در نهایت منجر به درگیری فیزیکی شد، هماهنگی با نمایندگان انجام شد. در کمترین زمان ممکن اقدامات لازم برای حضور در محل و دستگیری عوامل مخل نظم و آرامش عمومی انجام شد و همچنین بنا به دستور دادگاه اتحادیه های مربوطه پلمب شدند. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا