استان ها

ثبت سفارش گوسفند قربانی توسط موسسه صنعتی گوشت مشهد

به گزارش مجله تفریحی زیباروز خراسان رضوی، سید مجید موسوی در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: در سال های گذشته با وجود ویروس کرونا و مشکلات، فرصت هایی نیز ایجاد شده و عملاً توانسته ایم ارتباط خوبی با مردم برقرار کنیم.

وی ادامه داد: در موسسه صنعتی گوشت مشهد تنها مجموعه ای در ایران هستیم که 20 دامپزشک بر محصولات نظارت می کنند و قطعا مرجوعی انجام می شود. همچنین سفارشات روزانه به صورت رایگان به منازل مردم در مشهد ارسال می شود.

مدیر کل موسسه صنعتی گوشت مشهد در خصوص سفارشات عید سعید قربان گفت: از طریق سایت مجموعه به آدرس mashhadmeat.ir و اپلیکیشن و یا از طریق شماره های 31301 و 32015 قابل سفارش هستند.

موسوی افزود: مبلغ 2 میلیون تومان پیش پرداخت در دو بازه وزنی زیر 40 کیلوگرم و بالای 40 کیلوگرم در نظر گرفته شده است، مشتریان می توانند سفارش دهند؛ پس از ثبت سفارش در روز قربان بایرام، طبق مقررات این روز قربانی، ذبح و روز بعد، سفارش به محل درخواستی تحویل داده می شود.

مدیر کل موسسه صنعتی گوشت مشهد تصریح کرد: این موسسه به عنوان بزرگترین واحد تولید گوشت در شمال و شرق کشور به طور متوسط ​​روزانه 180 تا 200 هزار کیلوگرم گوشت قرمز سرو می کند.

وی افزود: علاوه بر این تسهیلات، 17 مجموعه دیگر نیز وجود دارد که بیش از 44 قلم گوشت شتر، شترمرغ، گوسفند و گوساله را برای اطمینان از شرایط بر اساس وضعیت سلامت تحویل می دهند.

مدیر کل مؤسسه صنعتی گوشت مشهد خاطرنشان کرد: در سال های 1388 و 1400 بر اساس شعار مقام معظم رهبری در راستای افزایش تولید و اشتغال گام های خوبی برداشته ایم و بیش از 500 نفر در ردیف های خود و 500 نفر در مسیرهای دیگر هستند. به طور مستقیم در این مجموعه به ارائه خدمات می پردازند.

موسوی بیان کرد: برنامه ها در دو سال گذشته در زنجیره تولید گوشت قرمز بوده و در این دو سال در بخش های مختلف از جمله بازار دام، مقوله کشاورزی و تولید نهاده ها فعالیت داشته ایم و بهره وری را افزایش داده ایم. پودر گوشت که منجر به افزایش اشتغال شد

مدیر کل موسسه صنعتی گوشت مشهد تصریح کرد: فرآیند کشتار صنعتی یک فرآیند کاملا علمی است و دام ها پس از ذبح در دمای مشخصی نگهداری می شوند و با کنترل زنجیره سرد کالا به دست مردم می رسد و تمامی بیماری ها که از آن افراد می توانند بیمار شوند توسط دامپزشکان درمان می شوند، ما آنها را شناسایی و پیشگیری می کنیم. همچنین برای تشخیص جنسیت روی لاشه علامت قرمز و آبی قرار می گیرد و روی تمام بسته ها بره یا گوسفند نر مشخص می شود.

موسوی تصریح کرد: بین محصولات عرضه شده توسط مجتمع صنعتی گوشت مشهد و بازار بیرونی تفاوت قیمت زیادی وجود دارد و حتی مقایسه قیمت را در سایت داریم. همچنین محصولات با تخفیف را در طول سال در سایت قرار می دهیم.

48

دکمه بازگشت به بالا