عمومیکسب و کار ایرانی

ثبت نام پژو پارس tu5 دوگانه سوز

برای مشاوره ثبت نام خودرو پژو پارس

برای مشاوره ثبت نام خودرو پژو پارس

متقاضیان ثبت نام خودرو پژو پارس در تیپ های مختلف مثل: تیپ های پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P، پرشیا سال سفارشی با موتور XU7P و پژو پارس TU5 می توانند از طریق سایت ثبت نام ایران خودرو و سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی نسبت به خرید این خودرو اقدام نمایند. پس از انتشار اطلاعیه ای که در خصوص زمان و شرایط ثبت نام خودرو پژو پارس از طریق سایت ثبت نام خودرو پژو پارس به اطلاع متقاضیان می رسد، علاقه مندان می توانند در صورت داشتن شرایط لازم، فرایند نام نویسی خود را انجام دهند.

با توجه به اینکه زمان ثبت نام خودرو پژو پارس محدود می باشد، به همین دلیل نیز در این مقاله سعی شده است تا به توضیحات جامعی در خصوص ثبت نام خودرو پژو پارس پرداخته شود و جزئیات بیشتری از آن شامل نحوه ورود و ثبت نام در سایت خرید خودرو و سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، شرایط و نحوه خرید ماشین پژو پارس و راهنمای مشاهده نتایج طرح های فروش عادی، فوق العاده و مشارکت در تولید عادی و حمایت از جوانی جمعیت ایران خودرو ارائه شود.

 

 

معرفی سایت ثبت نام خودرو پژو پارس

متقاضیان می توانند در سامانه ثبت نام ایران خودرو و سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در طی مهلت زمانی ثبت نام خودرو پژو پارس، اقدام به نام نویسی خودروهایی که در طرح های مختلف ارائه می شود نمایند و پس از انجام قرعه کشی و در صورت برنده شدن، وجه تعیین شده برای خرید خودرو را واریز کنند. بنابراین متقاضیان تنها می توانند با توجه به طرح فروشی که ایران خودرو برای این محصول در نظر می گیرد، اقدام به ثبت نام نمایند.

 

نحوه ورود به سایت ثبت نام خودرو پژو پارس

همان طور که توضیح داده شد، از این پس، ثبت نام پژو پارس ایران خودرو در سایت فروش ایران خودرو و سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی انجام می شود. در نتیجه، کاربران برای ثبت نام ماشین پژو پارس می بایست از طریق سایت ایران خودرو و سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی اقدام به ثبت نام نمایند که در ادامه نحوه ورود به سایت ثبت نام خودرو پژو پارس ارائه شده است.

نحوه ورود به سایت ثبت نام ایران خودرو

حال گزینه ورود کاربر را انتخاب کنید تا به صفحه ورود منتقل شوید.

در این صفحه نام کاربری و رمز عبور خود را بنویسید تا وارد سامانه و صفحه شخصی خود شوید.

در ادامه این بخش برای متقاضیانی که قصد دارند برای ثبت نام خودرو پژو پارس از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی اقدام نمایند، نحوه ورود به سایت ثبت نام خودرو پژو پارس ارائه شده است.

نحوه ورود به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی

پس از آن وارد سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی شده و می توانید برای ثبت نام خودرو پژو پارس اقدام نمایید.

پس از برگزاری طرح های فروش خودرو، شرکت کنندگان باید منتظر اعلام نتایج قرعه کشی و ارائه لیست برندگان باشند تا بتوانند به سرعت از نتایج مطلع گردند که در مقاله زیر توضیح داده شده است.

 

راهنمای ثبت نام در سایت خرید خودرو پژو پارس

متقاضیان خرید خودرو پژو پارس، باید ابتدا در سایت فروش ایران خودرو و سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی ثبت نام کنند و پس از ورود به صفحه کاربری خود اقدام به نام نویسی در طرح مورد نظرشان نمایند. به همین جهت در ادامه این بخش، راهنمای ثبت نام در سایت خرید خودرو پژو پارس از طریق این سامانه ها ارائه شده است.

نحوه ثبت نام خودرو پژو پارس در سایت ایران خودرو

در مرحله اول کد ملی خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید.

حال شما به صفحه اصلی ثبت نام وارد می شوید که می بایست با توجه به توضیحات اقدام به تکمیل فرم ثبت نام کنید تا مراحل ثبت نام شما در این سایت به درستی انجام می شود.

در ادامه نیز باید گزینه ورود کاربر را انتخاب کنید.

سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کرده و انتخاب خود را ثبت کنید.

به صفحه اصلی سایت رجوع کرده و روی گزینه فروش اینترنتی محصولات کلیک کنید.

حال شما به سامانه فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو منتقل شده اید.

از طریق سایت ثبت نام ایران خودرو می توانید نسبت به خرید خودرو پژو پارس در تیپ های مختلف اقدام نمایید، اما برای متقاضیانی که قصد دارند از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی نسبت به خرید خودرو پژو پارس اقدام نمایند، در ادامه راهنمای ثبت نام از طریق این سایت ارائه شده است.

نحوه ثبت نام خودرو پژو پارس در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی

ابتدا مطابق با توضیحات بخش قبل به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی وارد شوید و بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.

پس از آن کد ملی و کد تصویری ارائه شده را در بخش های مشخص شده وارد نموده و بر روی گزینه “بررسی” کلیک نمایید.

پس از ورود به این صفحه، می بایست بر روی گزینه خودروسازی مد نظر خود که گزینه ایران خودرو برای خرید خودرو پژو پارس می باشد، کلیک کنید.

در مرحله بعد می بایست خودرو مورد نظر خود را انتخاب نمایید و مطابق تصویر زیر بر روی یکی از طرح های ارائه شده کلیک کنید.

پس از مشاهده اطلاعات خودرو و مشاهده اطلاعات شخصی، می بایست گزینه های “دارای پلاک فعال نمی باشم، گواهینامه معتبر دارم، شماره موبایل با کد ملی ارائه شده تطابق دارد و گزینه واجد شرایط مندرج در اطلاعیه هستم” را انتخاب کرده و بر روی گزینه “ثبت نهایی” کلیک کنید.

لازم به ذکر است که در صورتی که اقدام به افتتاح در یکی از بانک های عامل شرکت خودروسازی مورد نظر ننموده باشید، امکان ثبت نام در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی را نخواهید داشت.

شرایط خرید خودرو پژو پارس

همانند قرعه کشی های دیگری که جهت فروش خودروهای شرکت ایران خودرو برگزار می شوند، ثبت نام در طرح های فروش پژو پارس نیز شرایط خود را دارد. اکثر این شروط مانند شرایط ثبت نام در طرح های فروش ایران خودرو در گذشته است. در این قسمت، بخشی از شرایط خرید خودرو پژو پارس در سامانه فروش ایران خودرو و سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به تفکیک ارائه شده است.

شرایط خرید خودرو پژو پارس در سامانه فروش ایران خودرو

کارت ملی، گواهینامه، حساب بانکی و سیم کارت باید به نام شخص متقاضی ثبت نام باشد.

با هر کد ملی فقط می توان در یک بخشنامه و فقط در یک خودرو سازی ثبت نام کرد.

ثبت نام متقاضیان حقوقی ممکن نیست.

متقاضی گواهینامه رانندگی خودرو داشته باشد.

سن ثبت نام کننده بالای 18 سال باشد.

تا اطلاع ثانوی برای کلیه طرح ها، محدودیت فاصله زمانی آخرین خرید از سایر خودروسازها 48 ماهه می‌باشد.

متقاضیان شرکت در طرح های فروش فوق العاده، فوری و پیش فروش نباید پلاک فعال انتظامی به نام خود داشته باشند.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی و اختصاصی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت 20 روز به شماره شبای معرفی شده مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه خودروساز نخواهد بود.

امکان صلح در قراردادهای فروش وجود ندارد.

شرکت کنندگان می توانند فقط تا قبل از پایان مهلت ثبت نام، از طرح نام نویسی شده انصراف دهند و در صورت عقد قرارداد، مشتری به هیچ عنوان حق انصراف ندارد.

مندرجات سجلی و پستی بر اساس صحت سنجی می شوند.

طبق دستور پلیس راهور ناجا، مشتریان باید اطلاعات فردی و آدرس خود را در  ثبت نماید و همچنین در صورتی که بیشتر از یک سال از آخرین تاریخ به روزرسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سكونت گذشته باشد، مشتری باید این اطلاعات را در سامانه به روز کند.

در صورت عدم مراجعه برای سرویس اولیه، گارانتی خودرو پس از 5 ماه و 1000 کیلومتر از تاریخ تحویل غیر فعال می شود.

درصورت برنده شدن در قرعه کشی و عدم واریز وجه، تا ۲ دوره نمی توان در طرح های فروش بعدی شرکت نمود.

متقاضیانی که فاقد هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی باشند، در صورت ثبت نام، نام نویسی آن ها باطل می شود و تا 3 سال نمی توانند در طرح های فروش ایران خودرو ثبت نام کنند.

شرایط خرید خودرو پژو پارس برای مادران

شرایط ثبت نام بخشنامه مادران تقریبا مشابه شرایط عنوان شده در بالا می باشد، اما دارای مواردی است که مخصوص این طح می باشد و در ادامه ارائه شده اند.

بخشنامه مادران یا همان بخشنامه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مخصوص مادرانی است که فرزند دوم به بعد آن ها از تاریخ 24 آبان 1400 به بعد متولد شده باشند.

در صورت ثبت نام، انتخاب و واریز وجه متقاضی در این بخشنامه، امکان شرکت در قرعه كشی بخشنامه های همزمان و بخشنامه های بعدی وجود نخواهد داشت.

شرایط خرید خودرو پژو پارس در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی

هر کد ملی مجاز به خرید یک دستگاه خودرو از مجموع شرکت های خودروساز داخلی می باشد.

حداقل سن مجاز متقاضیان خرید خودرو داخلی 18 سال می باشد.

دارا بودن گواهینامه رانندگی برای متقاضیان خرید ماشین داخلی الزامی است.

متقاضیانی که طی 48 ماهه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا و طی 24 ماهه گذشته از سایر شرکت های خودروسازی نسبت به ثبت نام و یا صدور فاکتور (تمامی روش های فروش سامانه خودروسازان، و …) اقدام نموده اند، امکان ثبت نام و خرید خودرو را ندارند.

متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند، امکان ثبت نام و خرید خودرو داخلی را ندارند.

انتقال امتیاز و حقوق ناشی از خرید خودرو به اشخاص (حتی به صورت وکالتی) و نیز فروش حواله خودرو به صورت وکالتی ممنوع است.

امکان صلح خودرو خریداری شده به غیر وجود ندارد.

شرکت های خودروسازی موظف اند روش های بازدارنده برای جلوگیری از انتقال سند حداقل به مدت یک سال، از جمله رهن گرفتن سند خودرو را اتخاذ و اجرا کند.

امکان ثبت نام و خرید خودرو برای اشخاص حقوقی وجود ندارد.

در صورتی که در هریک از مراحل و فرآیند ثبت نام مشخص شود که متقاضی حائز شرایط ثبت نام نمی باشد، ثبت نام وی کان لم یکن تلقی و وجه واریزی (بدون پرداخت سود مشارکت و …) عودت خواهد شد.

در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت جبران تاخیر در تحویل مطابق آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو و ابلاغیه های مرتبط که متعاقبا از طریق بخشنامه های فروش اطالع رسانی می گردد پرداخت خواهد شد.

سایر موارد و شرایط بر اساس بخشنامه های صادره توسط شرکت های خودروسازی و قرارداد منعقده فی مابین با مشتریان خواهد بود.

نحوه خرید خودرو پژو پارس

متقاضیان ثبت نام پژو پارس برای شرکت در طرح های فروش این محصول باید به سایت فروش ایران خودرو و سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی مراجعه نمایند. این دسته از متقاضیان در صورتی که قبلا فرایند ثبت نام را تکمیل کرده باشند، به قسمت خرید خودرو بروند و با توجه به طرح های ارائه شده، یکی از آن ها را انتخاب کنند. در ادامه این بخش، نحوه خرید خودرو پژو پارس از طریق سایت فروش ایران خودرو و سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی ارائه شده است.

نحوه خرید خودرو پژو پارس در سایت فروش ایران خودرو

در این مرحله و در صفحه اصلی، به بخش خرید خودرو بروید.

پس از آن به صفحه ای هدایت می شوید که می باست نوع طرح و نوع خودرو را انتخاب کنید و سپس گزینه جست و جو را بزنید.

در صورتی که هیچ طرح فروشی در حال اجرا نباشد، هیچ خودرویی جهت فروش نمایش داده نمی شود. اما اگر طرح فروش برگزار شود می توانید خودرو مد نظر را انتخاب کرده و ثبت نام نمایید. در نهایت یک کد رهگیری دریافت خواهید کرده و ثبت نام شما به پایان خواهد رسید.

نحوه خرید خودرو پژو پارس مادران

مدتی است که بخشنامه حمایت از جوانی جمعیت که به بخشنامه مادران نیز شناخته می شود ارائه شده است و مادرانی که فرزند دوم به بعد آنان در تاریخ 24 آبان 1400 به بعد متولد شده باشد، می توانند در آن ثبت نام کنند که مراحل ثبت نام در این طرح نیز مشابه مراحل عنوان شده در بالا می باشد، با این تفاوت که باید در مرحله انتخاب طرح ها، دقت شود که بخشنامه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انتخاب گردد و به اشتباه بخشنامه های دیگر ثبت نام نشود.

شرکت صنایع خودروسازی مدیران خودرو با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین، همچنین تحقیق و توسعه در زمینه خودرو و صنعت خودروسازی راه اندازی شد. سایت شرکت مدیران خودرو، سامانه ای است که با هدف فروش اینترنتی محصولات این شرکت ایجاد شده است که در مقاله زیر توضیحات بیشتری در مورد آن ارائه شده است.

نحوه خرید خودرو پژو پارس در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی

پس از ورود به این صفحه بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

در این بخش می بایست کد ملی و رمز عبور خود را در بخش های مشخص شده وارد نموده و بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید به بخش خرید خودرو وارد شوید.

در انتها می توانید نوع طرح و خودرو مورد نظر خود را انتخاب نموده و ثبت نام خود را نهایی کنید.

راهنمای مشاهده نتیجه اصلی و رزرو ثبت نام خودرو پژو پارس

کاربران پس از شرکت و ثبت نام در قرعه کشی هر یک از طرح های فروش ایران خودرو، برای مشاهده اسامی برندگان پژو پارس با کد ملی و یا کد پیگیری باید به سایت فروش ایران خودرو مراجعه کنند.

راهنمای مشاهده نتیجه اصلی و رزرو ثبت نام خودرو پژو پارس

ابتدا به سایت فروش ایران خودرو مراجعه کنید. و روی گزینه لیست برندگان قرعه کشی کلیک کنید.

در کادر مشخص شده، کد رهگیری خود را وارد نمایید و روی جستجو کلیک کنید تا نتایج خود را مشاهده نمایید.

متقاضیان شرکت در مزایده ایران خودرو می توانند به مطالعه مقاله زیر، اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب نمایند.

انواع خودرو پژو پارس

ایران خودرو انواع تیپ های پژو پارس را تولید و در طرح های فروش خود عرضه می کند. این تیپ ها شامل پرشیا تیپ های پارس‌ سال، LX ،ELX و اتوماتیک است که در ادامه به معرفی دو تیپ از تیپ های مختلف پژو پارس می پردازیم.

تیپ TU5: این تیپ از پژو پارس همان تیپ LX با موتور TU5 است و از مشخصات فنی آن می توان به موتور 106 لیتری چهار سیلندر با قدرت 108 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن متر و گیربکس ۵ سرعته دستی اشاره کرد.

تیپ سال با موتور XU7P: این تیپ، یک موتور 1.8 لیتری 4 سیلندر با توان ۱۰۰ اسب بخار و گشتاور 153 نیوتون متر دارد و از امکاناتی مانند سنسور دنده عقب بهره می برد.

قیمت خودرو پژو پارس

متاسفانه به دلیل افزایش قیمت خودرو، به خصوص در بازار آزاد،‌ بسیاری از مردم به خرید خودرو از طریق طرح های فروش خودرو سازان روی آورده اند. قیمت فروش خودرو در این طرح ها برای خریداران مناسب تر استپژو پارس نیز از آن دسته ماشین هایی است که ایران خودرو آن را در قالب طرح های فروش مختلف عرضه می کند.

برای مشاهده لیست قیمت های خودرو پژو پارس کافی است به سایت ایران خودرو مراجعه کرده و گزینه لیست قیمت ها را انتخاب نمایید و پس از آن، از طریق سایت ایران خودرو و سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی اقدام به ثبت نام خودروی مورد نظر نمایید.

شرکت ایساکو با هدف تامین قطعات یدکی محصولات ایران خودرو تاسیس شد و اقدام به را اندازی سایت خود کرد که در مقاله زیر توضیح داده شده است.

اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص ثبت نام خودرو پژو پارس داشتید،می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید. کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند.

فروش اقساطی پارس سال دوگانه ایران خودرو

شرکت ما سعی بر آن دارد تا با ارائه بهترین شرایط در خصوص خرید اقساطی پارس سال دوگانه اتومات یا ال‌ایکس، توجه و رضایتمندی بسیاری از مشتریان خود را به دست آورد. شما نیز می‌توانید در صورت علاقه‌مندی برای خرید پارس سال، این فرصت بسیار بی نظیر و طلایی را از دست ندهید و هم‌اکنون از وب‌سایت پیش روی خود در خصوص راهنمای پارس سال دوگانه اتومات با ال‌ایکس اطلاعات مورد نیاز خود را به راحتی جویا شوید. همچنین می‌توانید قبل از ثبت‌نام با اتومبیل تست درایو ما نیز به رانندگی پرداخته و لذت رانندگی با این خودرو را کسب کنید.

در همین مورد بخوانید:

فروش اقساطی پارس سال دوگانه

 آیا شما نیز به دنبال خرید و فروش اقساطی پارس سال دوگانه هستید؟ آیا می‌دانید که بهترین و مناسب‌ترین زمان برای خرید اقساطی پارس سال دوگانه کی می‌باشد؟ لازم است که ما را تا پایان و آخر این مقاله همراهی نمایید و از این طریق اطلاعات بسیار جالبی را در خصوص راهنمای خرید پارس سال به دست آورید.

پژو پارس که در زبان عامیانه با نام پرشیا نیز می‌شناسند، یکی از باکیفیت‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین محصولات شرکت ایران خودرو می‌باشد که شما می‌توانید آن را با مدل‌های بسیار مختلف در بازار و تردد جاده مشاهده کنید. این خودرو در اولین زمان تولید خود سفیر نام داشت که بعدها به پرشیا و هم‌اکنون نیز با نام پارس در میان محصولات تولید گروه صنعتی ایران خودرو قرار دارد. امروزه افراد بسیار زیادی به دنبال خرید اقساطی پارس سال دوگانه هستند و اگر شما نیز قصد خرید اقساطی خودرو پارس سال دوگانه را دارید می‌توانید در وهله با مشخصات این خودرو از نزدیک آشنا شوید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد اسناد و مدارک لازم برای فروش اقساطی پارس سال دوگانه توضیحات بیشتری به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

فروش اقساطی پارس سال دوگانه

همان‌طور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، امروزه بسیاری از افراد با توجه به علاقه‌مندی و بودجه در اختیار خود به دنبال خرید اقساطی پارس سال دوگانه هستند تا از این طریق بتوانند اتومبیل مورد نظر خود را در اختیار داشته باشید. فروش پارس سال دوگانه با توجه به مشخصات بسیار بی نظیر این اتومبیل در سال‌های اخیر چند برابر شده است. این اتومبیل با داشتن امکانات بسیار فراوان، قطعات مونتاژ شده و قیمت بسیار مناسب خود، توانسته است در لیست پرفروش‌ترین اتومبیل‌ها واقع شود. از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های آن نیز می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • حجم موتور: 1761
  • انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو
  • جعبه دنده: 5 دنده دستی
  • وزن: 1215 کیلوگرم
  • شتاب از صفر تا 100: 13.2 ثانیه
  • استاندارد آلایندگی: 3 یورو
  • دارای کیسه هوا برای راننده

 لازم به ذکر می‌باشد که شما می‌توانید قبل از خرید اقساطی پارس سال دوگانه lx در خصوص ویژگی‌ها و مشخصات فنی این اتومبیل اطلاعات موردنظرتان را به دست آورده و در صورت نیاز آن را با برخی از خودروها نیز مورد مقایسه قرار دهید. البته توجه داشته باشید که شما می‌توانید با مراجعه خود به اتو گالری ما، کاتالوگ این اتومبیل را تهیه کرده و با خیال راحت بررسی‌های لازم را بر روی آن داشته باشید. همچنین شما می‌توانید رنگ موردنظرتان را نیز با خیال راحت در هنگام خرید انتخاب کنید. فروش پارس سال دوگانه ال‌ایکس با توجه به پیش پرداخت‌های بسیار مناسب و اقساط طولانی‌مدت، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و شما نیز این فرصت استثنایی و بی نظیر را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید تا از این طریق با خرید پارس سال، لذت متفاوتی از رانندگی و سفر به همراه خانواده را تجربه کنید.

پژو پارس اقساطی تحویل فوری ۹۹ |ثبت نام پژو پارس tu5 ۱۴۰۰

فروش پارس سال دوگانه

افرادی که قصد دارند تا در اولین و مناسب‌ترین زمان ممکن اقدام به خرید اقساطی پارس سال دوگانه‌سوز داشته باشند بایستی بدانند که این اتومبیل مدل اتومات نیز دار که در برخی از مشخصات ظاهری با مدل ال‌ایکس تفاوت دارد و همچنین به دلیل اتومات بودن نیز از قیمت بالاتری برخوردار می‌باشد. البته در نظر داشته باشید که شرایط  فروش اقساطی خودرو سال دوگانه اتومات نیز وجود دارد و شما نیز می‌توانید با در نظر شرایط خود، مدل اتومات آن را تهیه و خریداری کنید. از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مشخصات پارس سال دوگانه‌سوز اتومات نیز می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • نوع سوخت سازگار: بنزین بدون سرب اکتان 87 و 95
  • حداکثر توان موتور: 105 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه
  • تعداد سوپاپ: 8 عدد
  • گنجایش مخزن بنزین: 66 عدد
  • حجم فضای صندوق عقب: 470 لیتر
  • وزن خودرو: 1215 کیلوگرم

همچنین در نظر داشته باشید که این اتومبیل از استاندارد آلایندگی یورو 4 پیروی می‌کند و همین امر سبب شده است تا بسیاری از خریداران هنگام خرید این محصول، آن را با خودروهای خارجی مورد مقایسه قرار دهند و نقاط قوت آنها را نسبت به همدیگر بسنجند. لازم است بدانید که سیستم تهویه این اتومبیل نیز اتوماتیک بوده و از دو عدد کیسه هوا برای سرنشین جلو و راننده نیز برخوردار می‌باشد. شما نیز می‌توانید در اتو گالری ما، هر دو مدل پارس سال را به راحتی با یکدیگر مورد مقایسه قرار دهید و از این طریق مناسب‌ترین و بهترین آن را تهیه و خریداری کنید. همچنین بهتر است بدانید که این اتومبیل در تمام شهرهای کشورمان از نمایندگی خدمات پس از فروش نیز برخوردار می‌باشد که این امر از بزرگ‌ترین نقاط قوت برای خرید اتومبیل داخلی و ملی است.

مدارک مورد نیاز برای فروش پارس سال به شکل اقساطی

افرادی که قصد دارند تا در اولین و مناسب‌ترین زمان ممکن اقدام به خرید اقساطی پارس سال دوگانه‌سوز اتومات یا ال‌ایکس داشته باشند، می‌توانند با همکاران ما از همین وب‌سایت اینترنتی پیش روی خود در تماس باشند و از این طریق اطلاعات لازم در خصوص مدارک و اسناد مورد نیاز در جهت ثبت‌نام برای خرید اقساطی پارس سال دوگانه‌سوز را به دست آورند.

از مهم‌ترین و ضروری‌ترین این مدارک مورد نیاز می‌توان به ارائه مدارک ضامن، ارائه مارک خریدار، استعلام سکونت برای شماره‌گذاری، گواهی امضا و غیره اشاره کرد. شما می‌توانید با درنظرگرفتن درآمد و پس‌انداز خود، یکی از مناسب‌ترین و معقول‌ترین شرایط فروش پارس سال به شکل اقساطی را انتخاب کرده و ثبت‌نام خود را شکل دهید.

با توجه به افزایش ناگهانی قیمت اتومبیل‌های داخلی در سال‌های اخیر، بسیاری از افراد قدرت مالی کافی برای خرید نقدی این اتومبیل‌ها را ندارند به همین دلیل به سوی خرید اقساطی روی آورند که این امر می‌تواند مزیت‌های بسیار زیادی را نیز به دنبال داشته باشد. شما نیز هم‌اکنون رنگ و مدل پارس سال مورد نظر خود را انتخاب کرده و با تهیه و آماده‌کردن مدارک و اسناد مورد نیاز، سری به شرکت ما بزنید تا بهترین پارس سال را تهیه و خریداری کنید و تابستان امسال را با همراه خانواده به سفرهای بی نظیر اختصاص دهید.

 در مبین خودرو که قدیمی‌ترین مجموعه‌های لیزینگ خودرو در تهران است که سال‌هاست انواع خودروهای خارجی و داخلی را در برندها و مدل‌های مختلف با بهترین تسهیلات به دست متقاضیان می‌رساند.

 

 

دکمه بازگشت به بالا