بین الملل

جاسوسان آلمانی مامور شناسایی “ناقضان فتنه‌گر محدودیت‌های کرونا” شدند

آژانس اطلاعات داخلی آلمان افرادی را که در اعتراضات خیابانی علیه سیاست کلی قرنطینه شرکت می کردند ، برای شناسایی افرادی که برای تحریک مردم به خشونت ، محدودیت های کرون را نقض می کنند ، کنترل می کند.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، به نقل از یورونیوز ، سخنگوی آژانس اطلاعات داخلی آلمان (BfV) گفت اعضای جنبش Querdenker ، که به طور فزاینده ای به اعتراضات خشن علیه قرنطینه بیماری کرونا دامن می زند ، در این نظارت نقش داشتند. و آنها توسط نظریه پردازان توطئه و نظریه پردازان راست افراطی تشویق می شوند.

اعتراضات خیابانی سال گذشته با تجمع کوچکی در جنوب اشتوتگارت آغاز شد ، اما به سایر شهرهای آلمان نیز گسترش یافته است. مقامات دولت آلمان نگرانند كه حامیان گروه های راست افراطی و نظریه پردازان توطئه كه حتی وجود بیماری Covid-19 را انكار می كنند ، از اعتراضات خیابانی برای سرکوب خشونت های خیابانی ، پنج ماه قبل از انتخابات عمومی آلمان ، استفاده کرده اند تا تحریک کنند.

سخنگوی آژانس اطلاعات داخلی آلمان اذعان کرد که طرفداران جنبش “تفکر دیرهنگام” و حزب راست افراطی آلترناتیو به طور فزاینده ای از اعتراضات قانونی علیه سیاست بیماری کرونا دولت استفاده می کنند.

ورود جاسوسان داخلی آلمان به توطئه راست افراطی زمانی صورت می گیرد که طی هفته های اخیر اعتراضات در تورینگن شرقی به گفته وزیر کشور ، چنان رادیکال شده است که معترضین پلیس را در خیابان ها هدف قرار داده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا