حوادث

جانباختن کارگر جوان حین تخریب ساختمان قدیمی

فهرست:

سید جلال ملکی در این باره اظهار داشت: امروز در ساعت 02.12 یک مورد تخریب ساختمان در حال تخریب و بازسازی در شهرک حکیمیه واقع در خیابان خرم پگاه به سامانه 25 آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران گزارش شد که بلافاصله از آن مطلع شد. دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در عرض سه دقیقه به محل حادثه رسیدند و کارگران مشغول کار در یک ساختمان دو طبقه قدیمی را مشاهده کردند که ناگهان سقف طبقه اول تخریب شد و یکی از کارگران زیر مقدار زیادی بتن و آهن گرفتار شد. تبدیل می شود.

وی ادامه داد: آتش نشانان با احتیاط عملیات حذف زباله را آغاز کردند و پس از مدتی تلاش کردند جسد مرد جوانی حدود 3 ساله را که یک شهروند افغانستان بود خارج کنند و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شد. متأسفانه او جان خود را از دست داد.

ملکی گفت: محل حادثه ایمن شد و توضیحات لازم به مالک و مسئول پروژه ارائه شد و سایت در ساعت 21 و 40 دقیقه تحویل عوامل انتظامی شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: برخلاف تصور عمومی ، تخریب ساختمان اقدامی پیچیده است. با توجه به اینکه بیشتر ساختمانهای قدیمی تخریب شده اند و این ساختمانها از شکنندگی بیشتری برخوردار هستند ، باید برای تخریب آنها به افراد متخصص در این زمینه کمک شود.

دکمه بازگشت به بالا