حوادث

جان باختن ۳ تن در پی تصادف و وقوع حریق در بزرگراه آزادگان

رئیس مرکز اورژانس تهران از کشته شدن سه نفر و زخمی شدن سه نفر در این حادثه خبر داد و آتش سوزی خودرو در بزرگراه آزادگان اعلام شد.

دکتر پیمان صابریان در گفت وگو با مجله تفریحی زیباروز ، در این باره اظهار داشت: امروز ساعت 16:46 یک دستگاه کامیون پژو 405 در بزرگراه آزادگان به مرکز اورژانس 115 تهران با کامیون برخورد کرد.

وی ادامه داد: بلافاصله تکنسین های اورژانس به محل اعزام شدند و مشخص شد خودروی 405 به دلیل شدت حادثه در آتش سوخت.

وی افزود: در جریان تحقیقات از تکنسین های اورژانس حاضر در محل ، سه نفر بر اثر این حادثه جان باختند و سه نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

همچنین سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: امروز ساعت 16:44 این حادثه منجر به آتش سوزی در بزرگراه آزادگان ، شرق غربی به قبل از بزرگراه ساوه شد. به سامانه خدمات آتش نشانی تهران اطلاع داده شد و پس از آن بلافاصله چهار خانه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به احتمال ترافیک سنگین ، چهار ایستگاه از دو لاین مقابل به محل اعزام شده اند.

ملکی گفت: به محض ورود نیروها متوجه برخورد این کامیون باری با عقب پژو 435 شد که به دلایل نامعلومی در حال حرکت بود ، بنابراین قسمت اعظم خودرو در وسط آن تخریب و منهدم شد. آنها بودند.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه یک دستگاه خودروی پژو و یک اتاق کامیون در آتش سوخت. وقتی نیروها رسیدند ، دو وسیله نقلیه در آتش سوختند و مشخص بود که مردم در صندلی عقب پژو محبوس شده اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: راننده پژو 405 و راننده کامیون موفق شدند به سرعت از آن خارج شوند ، اما سه نفر ، احتمالاً زنان ، در عقب پژو گرفتار شدند. این افراد دچار سوختگی شدید شده و جان خود را از دست دادند.

وی افزود: عملیات به پایان رسیده و ترافیک بسیار سنگینی ایجاد شده است اما اکنون بخشی از تقاطع باز است و تردد به آرامی ادامه دارد.

ملکی گفت: محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا