فرهنگ و هنر

حجت‌الاسلام ماندگاری: مدافعان ولایت مانع اجرای نقشه‌ها دشمن شدند

مجله تفریحی زیباروز/مازندران مبلغ و راوی عرصه فرهنگ ایثار و شهادت گفت: انقلاب اسلامی آنقدر مدافع ولایت تربیت کرد که دشمن در طول ۴۵ سال هر نقشه‌ای برای پائین کشاندن پرچم انقلاب کشید، موفق نشد.

حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری شامگاه ۲۱ دی ماه در یادواره ۲۶۴ شهید جامعه اطلاعاتی استان مازندران که در حسینیه عاشقان کربلا شهرستان ساری برگزار شد، با استناد به آیه ۷ سوره محمد (ص) گفت: اگر خدا را یاری کردید و دین او را با خریداری خطرات آن پذیرفتید خدا شما را یاری خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در راه رضای خدا و رسیدن به شرایط مطلوب باید استقامت داشته باشیم، افزود: امام و شهداء مردم را به صحنه آوردند، در حالیکه دشمن می‌خواهد مردم را از حضور در انتخابات، مساجد، نماز جمعه دور کند اینگونه موفق به انزوای انقلاب می‌شود.

حجت‌الاسلام ماندگاری با اظهار اینکه اگر پای ولایت ایستادگی کنیم دشمن تاب مقاومت ندارد و عقب نشینی می‌کند، افزود: ما منکر مشکلات نیستیم مشکلات مانند نیمه خالی لیوان است؛ هیچ مسئول و دلسوزی منکر مشکلات در بخش‌های مختلف نیست. اگر فقط به اخبار بیگانگان گوش کنیم دلها چرکین و دشمن مهلت پیدا می‌کند. همان دشمنی که در عراق به ناموس شیعه رحم نکرد به ناموس ما هم رحم نمی‌کند.

ماندگاری خاطرنشان کرد: شهدا سهم خود را با معامله جان برای امنیت بخشی و حضور در صحنه انقلاب نثار کردند حال وقت آن است ما برای حفظ انقلاب استقامت داشته باشیم تا سرمان پیش حضرت ولیعصر  (عج) بلند باشد.

سخنران ویژه یادواره شهدای ۲۶۴ شهید جامعه اطلاعاتی مازندران، با دعوت جوانان و مردم به انتخابات و مشارکت حداکثری، اظهار کرد: مشکلات کنونی با انتخاب افراد اصلح رفع می‌شود باید به ایران قوی کمک کنیم.

انتهای پیام

تیم تحریریه علوم هنری

با قلمم، صداها و حس‌های هنر و فرهنگ را به شکلی جادویی ترسیم می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا