حوادث

حح با شرط سنی برگزار می‌شود؟

مجموعه ای از زائران زیر ۶۰ سال به عربستان سعودی یکی از حالات حج در این سال در صورت ادامه شیوع ویروس کرونا است. بررسی این مردان و این بزرگترین است که این زیارت به نیازهای برگزار می شود اما در سازمان حج و زیارت موضوع لغو و اعلام کرد که عربستان سعودی هنوز هیچ شرایط را برای زیارت شده بودند.

این گزارش … کریم همتی-تا رئیس جمعیت هلال احمر در هفته گذشته در یک نشست خبری اعلام کرد: سه سناریو برای زیارت این سال وجود دارد به این زیارت را با مصونیت از مجازات. دوم اینکه ظرفیت محدود است و سوم اینکه عربستان مجوز عکس ها برای افراد زیر ۶۰ سال به ارائه. این سناریو را سازمان حج و زیارت همانطور که قبلا ترسیم شده را به کامل. در حالی که عربستان سعودی به جهان اسلام در اخبار به دلیل تاج آن زمان به حج به اقدام امروز. با این حال سازمان حج و زیارت گفت:., فرایند زیارت را متوقف کند. سهمیه حج قصد برای این سال ۸۷ هزار ۵۰۰ نفر است که با توجه به سازمان حج و زیارت و…. تا به حال ۷۵ درصد از کل ، ثبت شده است.

حجتالاسلاموالمسلمین ‘ Abd Al-نواب نماینده ولیفقیه در مورد حج و زیارت-شنبه, ۲۰ اردیبهشت ماه با نمایندگان دفاتر مراجع استفتا جوادی آملی ، حائری., عاقلانه PDF) امکان پذیر است. شبیری در کنار ” صافی گلپایگانی ، مکارم شیرازی و…. نوری همدانی و وحید خراسانی ، جسله برگزار شد در مورد نگه داشتن یک نماز در موارد اضطراری دولت ، و غیره. این امکان را به اتمام. او گفت که وزارت حج عربستان سعودی به عنوان یک قطعی در عین حال دولت یک برنامه به نگه داشتن آنها را در خود حج را اعلام کرد. اما در اینجا بود که این مراسم در برخی از برنامه های کاربردی برای نگه داشتن حج گزارش شده است. اما این برنامه هنوز هم تا به حال به این مقام بعثههای حج کشورهای اسلامی برای بیان و اعلامنشده است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و, در این جلسه نمایندگان از مقامات که به یادآوری است که مراسم حج در مشترک وضعیت اضطراری وضعیت متفاوت است به دلیل شیوع ویروس کرونا ، و غیره. امکان اعمال برخی محدودیت ها در سطح عربستان سعودی برای مراسم حج مورد اورژانس آن باید در نظر گرفته شود بنابراین منظور از این جلسه هماندیشی برگزار شد تا در این زمینه این موضوع را در گفتوگو و تبادلنظر را می توان از نظر کیفیت فرایند برای یک غیر مسلمان از قبل از توجه امام به عنوان برکاتهم استفاده می شود.

توسط پورشعبان دین از حوزه روابط عمومی سازمان حج و زیارت در امور تاکید شده است که عربستان سعودی تا کنون هیچ شرایط برای حج در این سال او به آن اعلام کرد. این یک محدودیت ثبت نام برای زیارت آل-سبز و پس از بررسی آنها اجرا خواهد شد و برنامه های اجرایی است که ساختار قبل از سال ادامه دارد.

با این حال سازمان حج و غیره. صحنه سوم از این در حال حاضر در معاینه زائران زیر ۶۰ سال است راه اندازی شده است. پورشعبان با خبری که محدودیت سنی برای ثبت نام و امتحان به نام خدا امتناع اما گفت: “این سؤال از زیارت به ۹۹ به مرحله و در این زمان افراد زیر باید ۶۰ سال به منظور تایید شما می توانید یک معاینه فیزیکی اما با توجه به وضعیت کنونی در معاینه پزشکی در اوایل سال جاری علاوه بر ادامه این روال ، و غیره. کد یا راهنمایی برای زائران مانند سن از جمله بیماری های قلبی ریوی دیابت و … و … ام در نظر گرفته شد از نظر اعلام و ممنوعیت اعزام از دولت است. ما زائران به ظرفیت برای مقابله با شکست و در مجموعه”او گفت:.

دین از حوزه روابط عمومی و زیارت سازمان باید آن اضافه شده است که با در نظر گرفتن این شرایط در اوایل سال جاری معاینات مراقب باشید ، و غیره. و زیارت به تصویب با توجه به سلامت جسمی دسته وجود محدودیت ها و حذف بخشی از میزبان. متقاضیان که به نوبه خود معرفی تماس ها برای انجام این سهمیه تخصیص داده شده به این کشور از عملیات.

او به آنها یادآوری کرد که همه از روش دستورالعمل و پروتکل درمانی برای وجود بودیسم در زمین همه از بررسی و طراحی شده اند; که به حدی است که هر گونه بیماران ممکن است برای., قرنطینه اتاق در نظر گرفته شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر همچنین گفت که آزمایش تاج برای تمام زائران اجباری خواهد بود و اگر این مجوز برای عکس از افراد زیر ۶۰ سال انتشار را می توان ساخته شده در مورد ۳۸ هزاران نفر از آنها در مورد مبارزات انتخاباتی وجود خواهد داشت.

سال گذشته که کت آمار حدود ۸۶ هزار و ۶۰۰ نفر). متوسط سن در حال حاضر آپلود ۵۶-ماه-اعلام شد. محل از زائران در حج ۹۹ هنوز تعیین شده است.

در اینجا یک بار در گذشته در سال ۲۰۱۴ است که نوعی از ویروس کرونا تبدیل شده است., الزامات عصر در حرم از کتاب خواهد بود. پادشاه سعودی است که در سال از کشور اعلام کرده است انتشار این دلایل coronavirus به افراد بالاتر از ۶۰ سال ویزای حج و عمره نمی دهد. اینجا چیزی است که هنوز است مورد, زیارت, 99, تصمیم اعلام نشده است اما به طور کلی وزن و در حال حاضر تمام مراسم مذهبی و زیارت در مسجد الحرام در مکه و مسجد پیامبر (ص) در شهر مدینه محدود است.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا