بین الملل

حمله نیروهای مقاومت به ایست بازرسی رژیم صهیونیستی در طولکرم

تیپ طولکرم وابسته به گردان‌های القدس، ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی را در غرب طولکرم مورد حمله قرار داد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، به نقل از فلسطین الیوم، تیپ طولکرم وابسته به گردان‌های (سرایا) القدس اعلام کرد، به ایست بازرسی ارتش اشغالگر در گذرگاه الطیبه تیراندازی کرده و چندین زخمی برجای گذاشته است.

سرایا القدس طی ابلاغیه نظامی اعلام کرد، یکی از گروه‌هایش ایست بازرسی ارتش اشغالگر را در گذرگاه الطیبه واقع در غرب طولکرم به گلوله بسته است که بر اثر آن چند تن از نیروهای رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند. همچنین هواپیمای شناسایی این رژیم را در آسمان اردوگاه طولکرم مورد هدف قرار داده‌اند.

در این ابلاغیه تاکید شده که این حمله در پاسخ به ترور شهید عاید ابوحرب انجام شد.

درگیری‌های شدیدی در مناطق مختلف کرانه باختری رخ داد و علاوه بر موارد خفگی ناشی از گازهای اشک آوری که نیروهای اشغالگر پرتاب کردند، تعدادی از فلسطینی‌ها بر اثر تیراندازی نیروهای صهیونیستی با گلوله‌های واقعی و مشقی زخمی شدند.

در همین راستا، نیروهای رژیم صهیونیستی به روستای کفر رمان واقع در طولکرم یورش برده و به سمت اهالی گاز اشک آور پرتاب کردند. منابع محلی گفتند، سربازان به منازل اهالی یورش برده و به پشت بام خانه آنها رفته و تک تیراندازهای خود را مستقر کردند.

همچنین سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از حمله به یک پایگاه نظامی نزدیک طولکرم در کرانه باختری خبر داد و اعلام کرد، این پایگاه نظامی در پی این حمله خسارت دیده است و ارتش در تعقیب عاملان حمله است.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای فضایی و نجومی جهانی. با دانش در زمینه اخبار فضایی، کشف‌های نجومی و پیشرفت‌های فضانوردی، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای فضایی، اکتشافات نجومی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی جامع از تحولات فضایی و نجومی جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا