استان ها

خوزستان حائز رتبه دوم کشوری رشد توسعه کمی آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش شد

خوزستان حائز رتبه دوم کشوری رشد توسعه کمی آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش شد

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آموزش و پرورش خوزستان موفق به کسب رتبه دوم کشور در شاخص رشد توسعه کمی آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش شد.

به گزارش خبرنگار مجله تفریحی زیباروز از اهواز، مسعود حمیدی نژاد امروز یکشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از راهبردهای اصلی مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان توسعه کمی و کیفی حوزه آموزش های مهارتی و فنی حرفه ای و کاردانش است و بر این اساس آموزش و پرورش استان با برنامه ریزی مدون موفق به کسب رتبه دوم کشوری در شاخص توسعه کمی آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش شد.

او در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مهارت آموزی، گفت: رهبر معظم انقلاب در موارد مختلف تاکیدهای فراوانی بر لزوم گسترش و بسط آموزش های مهارتی در جامعه داشتند و همواره بر لزوم زمینه سازی لازم برای تقویت و افزایش بخش های مربوط به فنی حرفه ای تاکید دارند که باید به عنوان نقشه راه متولیان تعلیم و تربیت در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در پایان افزود: آموزش و پرورش خوزستان تمام تلاش خود را در راستای ارتقای شاخص های کیفی آموزشی و تربیتی به کار خواهد بست تا شاهد پیشرفت های خوبی در همه حوزه ها از جمله آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش باشیم.

انتهای پیام/

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا