خوشبوترین عطرهای مردانه معروف در ایران (زیر 2 میلیون تومان)

ادکلن یکی از مهم‌ترین بخش‌های استایل است و با توجه به نت‌های به‌کاررفته در هر عطر می‌توان تا حدودی مردانه، زنانه یا اسپرت‌بودن آن را مشخص کرد. عطرهای مردانه اصولاً یادآور اصالت، لوکس‌بودن، قدرت، وقار و جنتلمن‌بودن هستند و همۀ عطرهای مردانه معروف دنیا این ویژگی‌ها را دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین و خوشبوترین عطرهای مردانه در ایران را به شما معرفی کنیم.

لیست خوشبوترین عطر مردانه در ایران

برای معرفی بهترین و خوشبوترین عطرهای مردانه‌ای که در ایران وجود دارند، سراغ ۱۰ ادکلن بسیار محبوب، معروف و لوکس رفته‌ایم. خوشبوترین این عطرها عبارت‌اند از:

اونتوس کرید

پرفروش‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین محصول برند لوکس و گران‌قیمت کرید بدون شک ادکلن مردانه اونتوس است که در عین خنکای ملایمش پخش بو و ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد و این محصول را از همۀ عطرهای تابستانی متمایز می‌کند.

بازی دلنشین روایح میوه‌ای حس نشاط و سرزندگی عجیبی را منتقل می‌کند و اصطلاحاً هیچ وقت از مد نمی‌افتد. حتی اگر در سال ۱۴۷۰ درِ این ادکلن را بردارید و رایحه‌اش را استشمام کنید، ناخوداگاه چشم‌هایتان از دلنشینی و خنکی بوی اونتوس بسته می‌شود و حس آرامش را از این عطر مردانه خوشبو می‌گیرید.

رقص تابستانی اونتوس با نت‌های ترنج، سیب، انگور فرنگی سیاه و آناناس شروع می‌شود که نشان از خنکی اولیه این ادکلن دارد. در ادامه رز، نعناع هندی، یاس و چوب درخت قان وارد بازی می‌شوند و یک تندی خاص ولی ملایم را به اونتوس اضافه می‌کنند. در پایان نیز رایحه دلنشین و لطیف مشک، وانیل، خزه درخت بلوط و عنبر تا ساعت‌ها روی پوست تن شما باقی می‌ماند و می‌توانید از آن لذت ببرید.

اونتوس کرید یکی از گران‌قیمت‌ترین ادکلن‌های بازار است و به‌همین‌علت همه دوستداران این ادکلن لوکس نمی‌توانند آن را به‌عنوان عطر شخصی خود خریداری کنند. پیشنهاد ما به شما علاقه‌مندان اونتوس، ادکلن کونتیننتال پلاس است که درست مشابه اونتوس کرید فرموله شده است و یادآور همۀ روایح دلنشین تابستانی آن است.

ساواج دیور

گستره استفاده از ساواج دیور به گستره آسمانی است که بر روی شیشه این ادکلن نقش بسته است و بسیاری از آقایان در سراسر دنیا از دوستداران اصالت، وقار و جسارت این عطر مردانه معروف هستند.

فرانسوا دماشی خالق ساواج دیور در مورد این ادکلن بی‌نظیر می‌گوید که برای خلق آن تصمیم به استفاده از مفهوم مرد به‌عنوان آغازگاه گرفته است و می‌خواسته که با خلق ساواج دیور، روح نیرومند و تردیدناپذیر مردانگی را فراتر از عرصه مد و لباس نشان دهد و نتیجه این تلاش، تولید این ادکلن مرکباتی معطر ملایم است که می‌تواند در همۀ فصول به‌خصوص فصل بهار مورد استفاده قرار بگیرد.

هارمونی بی‌نظیر نت‌های این ادکلن با ترنج و فلفل آغاز می‌شود و دیری نمی‌پاید که نعناع هندی، اسطوخودوس، خس‌خس، شمعدانی، لامی، فلفل صورتی و فلفل سیچوان برای دقایقی هنرنمایی می‌کنند و در نهایت جای خود را برای ساعت‌ها به سدر، لابدانیوم و آمبروکسان می‌دهند.

ساواج دیور اگر چه یک عطر دوست‌داشتنی و پرفروش است؛ اما قیمت بسیار بالایی دارد و بیشتر نسخه‌های شرکتی جایگزین نمی‌توانند حس‌وحال منحصربه‌فرد آن را منتقل کنند. تنها ادکلن مانژر بلک توانسته است با مشابهت بسیار بالای خود یادآور عطر دلنشین ساواج دیور باشد و علاقه‌مندان به آن را با قیمتی بسیار پایین‌تر راضی کند.

بلو شنل

عطر

در معرفی بهترین عطرهای مردانه نمی‌توان از عطرهای چوبی و شرقی با روایح گرم به‌سادگی گذر کرد و شاید معروف‌ترین نسخه عطرهای چوبی مردانه، ادکلن نام‌آشنای بلو شنل باشد. رایحه ابدی، رازآلود و خاص بلو شنل در آن شیشه زیبا و رؤیایی می‌تواند نماد وقار و قدرت هر مردی باشد و همۀ نگاه‌ها را به صاحب این رایحه جذب کند.

بازی تماشایی ترنج، نعناع، گیاه درمنه و لیموترش رنده‌شده نوید یک رایحه آشنا و کژوال را می‌دهد و نت‌های میانی اسطوخودوس، ترکیبات سبز، شمعدانی و آناناس، روایح سرزنده و بانشاط را وارد این بازی می‌کنند. در پایان مشام شما چند ساعتی با روایح چوبی و ماندگار دانه تونکا، سدر، چوب صندل سفید، ترکیب ایزو ای سوپر و چوب عنبر همراه خواهد شد تا این صحنه دوست‌‌داشتنی و کژوال خاموش شود.

با وجود کژوال‌بودن بلو شنل، قیمت بالای این عطر و البته فراوانی نسخه‌های تقلبی دسترسی عمومی را به نسخه اصلی محدود کرده‌اند؛ اما نگران نباشید! ادکلن دل آکوا با کیفیتی مثال‌زدنی و نت‌هایی درست مشابه نت‌های بلو شنل می‌تواند عطر امضای شما باشد.

پاکورابان اینویکتوس

پاکورابان یکی از معروف‌ترین برندهای تولید عطرهای مرغوب در کشور اسپانیا است که تقریباً همه ساله عطرهای بی‌نظیر و خاصی را به بازار عرضه می‌کند. نسخه اینویکتوس اگرچه بیش‌از ۱۰ سال است که توسط این برند به بازار عرضه شده است؛ اما باید گفت هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد و با اولین برخورد می‌تواند هر سلیقه‌ خاص‌پسندی را به خود جلب کند. شاید به‌همین‌علت است که نام اینویکتوس به‌معنای شکست‌ناپذیر برای این ادکلن خاص و دوست‌داشتنی و خنک انتخاب شده است.

روایح چوبی و دریایی اینویکتوس یادآور بندرهای زیبا و تماشایی قدیمی اسپانیا است که ساعت‌ها می‌تواند آرامش را برای این کشور تفریحی و زیبا به ارمغان بیاورد. نارنگی ماندارین، آب دریا و گریپ‌فروت نت‌های ابتدایی این ادکلن را تشکیل می‌دهند و نشان از خنکی فوق‌العاده این عطر از همان ابتدا دارند. کمی بعد، نت‌های میانی یاس و برگ خشک برگ‌بو خودنمایی می‌کنند و در پایان کهربا، نعناع هندی، خزه درخت بلوط و چوب گایاک اسکله‌های چوبی قدیمی بندر بارسلون را یادآور می‌شود.

زیبایی این عطر مردانه دوست‌داشتنی در کلام نمی‌گنجد و البته قیمت بالای آن نیز به همۀ علاقه‌مندان اجازه استفاده از آن را به‌عنوان یک عطر امضا منحصربه‌فرد نمی‌دهد؛ اما ادکلن دکستر با شبیه‌ترین نت‌ها به پاکورابان اینویکتوس می‌تواند یک گزینه باکیفیت، مرغوب و البته خوش‌قیمت برای عاشقان ادکلن‌های اسپانیایی باشد.

مونت بلنک لجند

فرانسه کشور عطر و رایحه است و عمده ادکلن‌های خوشبو و معروف جهان در کشور فرانسه تولید شده است. مونت بلنک لجند یکی از به یاد ماندنی‌ترین محصولات برند بزرگ مون بلان است که در سال ۲۰۱۱ معرفی شد. این عطر معتدل با روایح معطر فوق‌العاده دلنشینش یک انتخاب بی‌نظیر برای فصول گرم سال به‌خصوص پاییز است.

ترکیب ترنج، اسطوخودوس، به‌لیمو و آناناس در نت‌های ابتدایی بازی مرکباتی و لطیف آرامش‌بخشی را دارد و همراه‌شدن آن با نت میانی رز، کومارین، خزه درخت بلوط، شمعدانی، سیب سرخ و خشکبار غوغایی در مشام شما به پا می‌کند. در پایان رایحه نت‌های دانه تونکا و چوب صندل سفید مهر پاییزی‌بودن مونت بلنک لجند را می‌زند و استایل گرم شما را تکمیل می‌کند.

مونت بلنک لجند یکی از پرفروش‌ترین عطرهای بازار است و به‌همین‌علت نسخه‌های فیک زیادی که کاملاً از لحاظ ظاهری و نت‌های اولیه مشابه با نسخه اصلی طراحی شده است در بازار وجود دارد. به‌همین‌علت ما به شما توصیه می‌کنیم یک بار هم که شده ادکلن لورینزر را استشمام کنید تا از شباهت بی‌حد و اندازه آن به مونت بلنک لجند با قیمتی بسیار پایین‌تر شگفت‌زده شوید.

دیور هوم اینتنس

عطر

فرانسوا دماشی، عطار معروف فرانسوی، دین بسیار بزرگی بر گردن صنعت و تاریخ عطر در جهان دارد و ادکلن دیور هوم اینتنس یکی از بزرگ‌ترین مخلوقات او محسوب می‌شود. این عطر چوبی، گلی و مشکی با رایحه گرم و دوست‌داشتنی خود حسی درست مشابه با نشستن بخار یک فنجان قهوه داغ روی گونه‌های سرخ‌شده از سرمای زمستان را می‌دهد و شما را مملو از حس خوب بوییدن یکی از بهترین عطرهای سال می‌کند.

لاوندر نت اولیه لطیف این ادکلن را تشکیل می‌دهد؛ اما قرار نیست ‌دیور هوم اینتنس تا پایان لطیف و ملایم بماند! چند دقیقه بعد زنبق، گلابی و گل ختمی روایح گلی و شیرین را به این ادکلن اضافه می‌کنند و در پایان روایح چوبی چوب سدر و خس خس، دیور هوم اینتنس را تا ساعت‌ها ماندگار می‌کنند.

جالب است بدانید این عطر پرطرفدار و خاطره‌ساز یک نسخه ایرانی شرکتی کاملاً مشابه با نت‌های خود به نام کروز دارد که همان رایحه‌ را با همان کیفیت اما با قیمتی پایین‌تر در اختیار شما قرار می‌دهد. بدون شک ادکلن کروز بهترین عطر مردانه 2023 است و امکان ندارد با بوییدن آن دوست نداشته باشید که عطر امضای شما باشد.

تق هرمس

تق هرمس با آن اسم جذاب و فرانسوی‌اش رایحه‌ای بسیار خاص و یونیک دارد و با اولین پاف مشام شما را در کسری از ثانیه به عرش می‌رساند. گرمای لطیف و دوست‌داشتنی این عطر یادآور آن هاله‌ای از نور خورشید است که در یک زمستان سرد روی تن شما می‌تابد.

نت‌های اولیه این ادکلن گرم با پرتقال و گریپ فروت آغاز می‌شود و در میانه راه نت خاص و یونیک سنگ آتش‌زنه شما را متعجب می‌کند. در پایان نیز نت‌های چوبی دوست‌داشتنی، لوبان و خزه درخت بلوط به میان داستان می‌آیند و شما را مدهوش می‌کنند.

با وجود جذابیت ترکیب روایح تق هرمس، قیمت نسبتاً بالای آن می‌تواند مانعی برای خرید این ادکلن دوست‌داشتنی باشد؛ اما نگران نباشید! شما می‌توانید با خرید ادکلن چلنجرز نسخه بسیار باکیفیت و مرغوب تق هرمس را با قیمتی بسیار مناسب داشته باشید.

دیور ساواج الکسیر

دیور ساواج الکسیر نسخه‌ای است که پس‌از انتشار دیور ساواج به بازار عرضه شد و توانست با همان استقبال و شاید چیزی بیشتر از آن هم مواجه شود. ترکیب روایح عجیب و جذاب این ادکلن را باید دلیل استقبال بی‌حد و اندازه آقایان در سراسر دنیا دانست.

نت‌های اولیه مرکباتی لیموترش، نارنج و برگاموت نوید یک عطر مرکباتی و خنک تابستانی را می‌دهند و در ادامه، نت‌های خس‌خس، فلفل سیاه و لوندر پارادوکسی از روایح تند، لطیف، گلی و دلنشین را وارد بازی می‌کنند. تا ساعت‌ها بعد اما این رایحه چوب صندل، وانیل و کهربا است که با مشام شما بازی خواهد کرد.

برند دیور همیشه یادآور ادکلن‌های لوکس و گران‌قیمت است و نسخه ساواج الکسیر نیز از این قاعده مستثنا نیست؛ اما شما می‌توانید ادکلن وستروس که جزو خوشبو ترین عطرهای مردانه در ایران است را با همان رایحه، همان کیفیت و قیمتی برابر با یک دهم نسخه اورجینال را خریداری کنید.

نارسیس رودریگز فور هیم

عطرهای امریکایی رایحه بسیار مدرنی دارند و ادکلن نارسیس رودریگز فور هیم را باید نماد این عطرهای باوقار، اصیل و مردانه امریکایی دانست. روایح چوبی، گلی و مشکی این عطر در عین کژوال‌بودن، بسیار خاص هستند و رایحه‌ای هوس‌انگیز و اغواکننده را به ارمغان می‌آورند.

ترنج، نارنگی ماندارین، هل و سرو نت‌های ابتدایی این عطر و مشک، زنبق و جیر نت‌های میانی را تشکیل می‌دهند؛ اما ماندگاری این عطر اصیل و چوبی بر عهده نن‌های پایانی آن است که شامل دانه تونکا، خس‌خس، سدر، چوب صندل سفید و چرم می‌شود و تا ساعت‌ها شما را از ماندگاری فوق‌العاده‌اش حیرت‌زده می‌کند.

بدون شک این ترکیب نشان از خوشبوترین عطر مردانه دارد و می‌تواند به‌راحتی با معروف‌ترین عطرهای دنیا رقابت کند. ادکلن بونزر نسخه شرکتی این عطر جذاب امریکایی است که درست مشابه با نسخه اصلی فرموله شده است و شما می‌توانید آن را با قیمت مناسب خریداری کنید.

پارفومز د مارلی گودولفین

در اینجا نوبت به معرفی یک عطر چهار فصل مردانه از برند محبوب مارلی می‌رسد و آن چیزی نیست به‌جز پارفومز د مارلی گودولفین فرانسوی با روایح چرمی و معتدل بی‌نظیرش!

ترکیب نت‌های ابتدایی ترکیبات سبز، آویشن، میوه‌جات، سرو، زعفران چای میت، نت‌های میانی گلی رز، ریشه زنبق و یاس و نت‌های پایانی چرمی و چوبی مشک، کهربا، وانیل، خس خس، سدر و چرم رقص شبانه پارفومز د مارلی گودولفین را تماشایی می‌کند.

اگر چه نسخه اورجینال این ادکلن بسیار ارزشمند است و می‌تواند یک عطر امضای فوق‌العاده خاص و لوکس باشد؛ اما متأسفانه قیمت زیادی دارد و این امکان را در اختیار همه علاقه‌مندان به این ادکلن قرار نمی‌دهد. شما می‌توانید ادکلن گاردینر را که نت به نت مشابه پارفومز د مارلی گودولفین طراحی شده است را با کیفیتی مثال‌زدنی و قیمتی پایین‌تر خریداری کنید.

سخن پایانی

عطرهایی که در این لیست به شما معرفی کردیم بهترین و پرفروش‌ترین عطرهای مردانه در سراسر جهان هستند که طرفداران خاص خودشان را دارند و می‌توانند هر سلیقه‌ای را پوشش دهند. اگر قصد خرید نسخه اورجینال این عطرها را دارید می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه‌های معتبر و قابل‌اعتماد خریداری کنید؛ اما اگر به هر دلیلی می‌خواهید نسخه دقیقاً مشابه و باکیفیت این عطرها را داشته باشید، می‌توانید نسخه شرکتی خوشبوترین عطرهای مردانه در ایران با قیمت مناسب را در بین عطرهای مردانه برند آلفامونته جستجو و خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا